04

3.2K 247 15
                                    

EM: Nu mi-ar strica compania ta !, i-am spus zambind.

V : Sa mergem ! , a spus el zâmbindu-mi.

EM : O sa mergem , dar întâi puneți un fular și gluga .

V: Bună idee !, a spus el începând sa se mascheze .

Când a fost gata am plecat spre noua mea locație .

V: Dar e așa departe ! , s-a plâns el punându-mi bagajele în coltul camerei.

EM: Aici mi-au spus sa stau , aici voi sta!, am spus analizând camera .

V: Eu tot cred ca era mai bine sa stai cu noi !, a spus el aruncându-se în pat. Nu e confortabil !, a mormăit el privind tavanul.

EM: Merg sa fac dus . Pleci acum sau mai stai ?

V: Pot rămâne aici? E noapte și e departe !, a spus făcând o față de cățeluș.

Și eu cum as putea sa îi spun sa plece în toiul nopții, pe străzile astea pustii , plus că , să lași o vedeta acum să meargă acasă , nu e o ideea prea strălucită .

EM : Dormi pe canapea ! , am spus arătând spre ea .

V: Ok . Fugi !, a spus el făcându-mi semn să intru în baie .

Când am ieșit din baie , V deja adormise pe canapea . Mi-am pus hainele în bagaj apoi m-am apropiat de el învelindu-l mai bine .

EM: Chiar ești drăguț!, am spus analizându-i trăsăturile faciale. Somn ușor !

M-am depărtat de el mergand și eu la culcare .

*

De dimineata am fost trezita de telefonul lui Taehyung care suna ca un nebun , însă V nici nu părea sa il auda .

EM: Iaa! V ! Telefonul!, am strigat eu la el , insa el nu părea sa mă audă nici pe mine , nici telefonul.

M-am dat jos din pat mergand spre telefon . Yoongi . Aveam intenția de a răspunde , însă numele apelantului m-a făcut să îmi schimb intenția .

EM: V !, am tipat eu dându-i o palma .

V: Ce e ? Ce? Nu am fost eu !, a spus el ridicându-se în picioare.

După ce am chicotit , i-am întins telefonul .

EM: Raspunde!

Acesta si-a dat ochii peste cap atunci când a văzut cine îl caută , reacția lui mi-a stârnit rasul .

V: Nu rade! Suga hyung e straniu!

EM: Si cred ca va fi și mai straniu dacă nu îi răspunzi !, am spus aratand spre apelul ce tocmai se încheiase. Ups! Prea târziu!

V: Ce ? Nu! , a strigat el apelându-l imediat înapoi .

Îmi era greu sa aud ceea ce vorbesc ei doi , însă din răspunsurile lui V am inteles ca trebuie sa ajungă la companie urgent .

V: Eu , cam trebuie sa plec !, a spus el puțin rușinat .

EM: Merg sa mă schimb , merg și eu cu tine !, am spus plecând spre baie .

*

V: Mulțumesc ca m-ai adus !, a spus V.

EM: Vin și eu. Parchez mașina și putem merge împreună.

V: Scuze ,dar eu voi coborâ aici . Sunt în întârziere ! ,a spus el ieșind pe ușa .

Am parcat mașina apoi cu pași mici m-am îndreptat spre intrarea clădirii. Nici nu intru bine pe ușa ca dau de cineva . Îmi ridic privirea dorindu-mi sa îmi cer iertare , însă în momentul în care privirea mea da de privirea lui , intenția mea dispare . Ziua de azi a început mult prea prost pentru mine .

Wonderful Life | mygUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum