V: Simți, nu?, îmi șopti în ureche, apoi îmi mușcă lobul acesteia, făcându-mă să scot un mic sunet de durere. Îmi place!, continuă, apoi se repezi cu sete asupra buzelor mele, înfruptându-se din acestea cu sete.Se depărtă lăsându-mi buzele sângerii, ceea ce îl mulțumii. Se apropie din nou cu săruturi scurte pe gât, coborând ușor în spre claviculă, unde bucata de material alb îl opri. Pentru a se calma porni un alt sărut sălbatic, pe care îl termină rapid. Se uită la mine, apoi îmi analiză trupul, privindu-mă întrebător. Am aprobat printr-o mișcare a capului făcându-l să zâmbească. Apucând două colțuri ale tricoului îl scose aruncându-l undeva pe podea. Privii mulțumit scăpând și el de tricoul său, apoi își continuă drumul de la claviculă, lăsând mici săruturi ce îmi făceau corpul să tremure, până când o altă bucată de material îl împiedică din intențiile sale necurate. Atunci se ridică din nou la nivelul, capului meu privindu-mă în ochii. Am zâmbit, aprobând din nou. Ca și cu tricoul nu așteaptă o altă aprobare, scăpând de perechea de pantaloni pe care o purtam, lăsându-mă în lenjeria intimă. Atunci o altă rundă de săruturi îmi invadă trupul, făcându-mă să îmi înfig mâinile în părul său. Acesta se opri privindu-mă iubitor. Mi-am tras rapid picioarele de sub trupul său, schimbând locul, punându-mă deasupra sa, aplicându-i același tratament. Pornind din zona mandibulei, coborând ușor spre claviculă, unde am hotărât că i-ar sta bine cu un semn, apoi am coborat spre abdomen, făcându-l să geamă de plăcere. Taehyung nu mai rezistă și schimbă din nou locurile, dorindu-și să domine din nou. În timp ce acesta se răzbuna, lăsându-mi probabil cele mai vizibile semne, cu ajutorul picioarelor am reușit să îi dau jos pantalonii.
Când am simțit că e momentul l-am tras ușor de păr, însă el era preocupat să își marcheze teritoriul.EM: Taehyung, am spus încercând să îi atrag atenția, pentru a-i spune ca poate trece mult mai departe.
Băiatul își ridică imediat capul uitându-se la mine, apoi în jurul său. Își mării ochii, apoi făcu' câțiva pași în spate, până când se lovi de brațul canapelei.
V: Asta nu trebuia să se întâmple!, spuse adunându-și hainele, mergând spre bucătărie.
M-am ridicat în capul oaselor îmbrăcându-mă rapid cu hainele. Când am intrat în bucătărie Taehyung își umplea un pahar cu apă. Cu pașii mici și șireți m-am apropiat de trupul său îmbrățișându-l pe la spate.
EM: Îmi pare rău că din cauza mea suferi, am spus făcându-l să se întoarcă cu fața la mine.
Își puse brațele în jurul meu strângându-mă tare la pieptul său, în timp ce își sprijinii bărbia pe capul meu.
V: Nu sufăr deloc, doar rămâi acolo unde ești, nu pleca ca eu să nu te mai pot găsi.
Mi-am ridicat chipul, dorind să îl privesc, nu știu din ce motiv, dar asta îmi doream. Taehyung îmi zâmbi, apoi îmi sărută apăsat fruntea.
V: Mergi la culcare acum, îmi ordonă.
*
Telefonul sună pentru a treia oară în 10 minute tulburându-mi somnul. Întind mâna spre acesta punându-mi-l pe ureche.
BH: De ce răspunzi abia acum?!, se aude vocea supărată, dar adorabilă a lui Baekhyun.
Mă ridic în șezut căpătând o durere groaznică de cap ce mă face să scâncesc.
BH: Ce ai pățit? Ai avut un atac de inima când mi-ai auzit vocea?, glumi acesta făcându-mă să zâmbesc.
Mi-am pus mâna strângă la frunte sperând că voi putea măcar să vorbesc două fraze.
EM: Amuzant, am spus strâmbând din nas din cauza durerilor. Ce e cu acest apel?
CITEȘTI
Wonderful Life | myg
Fanfiction❝Ura devine iubire, iubirea devine sacrificiu ❝ Totul începe când Emm Yun primește vestea ca va debuta, reușind sa ii cunoască în persoană pe sunbaenimii săi. Suga este distant fata de Emm , dar de cateori drumurile lor se intersectează , nu se pot...