06

3.1K 252 8
                                    

JK : Emm nu mănânci tort ? Este pentru tine, a spus el bătându-mă pe umăr.

EM : Huh?, am întrebat puțin pierduta , privind câteva secunde farfuria care parcă acum îmi făcea greata. Scuze , nu am pofta !, am spus împingând farfuria cât mai departe de mine .

Tot ce făceam era sa il privesc pe Suga cum se joaca pe telefon și din când în când cu coada ochiului se uita la noi . De ce nu manca tort , doar sărbătoresc succesul meu ?! M-am încruntat încercând sa reușesc de data asta sa văd ce e în privirea lui . Tot rece! De ce era atat de greu sa văd măcar un gram de emoții pe față lui , nu înțelegeam .

EM: Suga ?, am cedat strigându-l.

Si-a ridicat privirea plictisit pe mine , apoi a zâmbit scurt , atat de scurt ca abia am reușit sa îi văd zâmbetul .
Nu a spus nimic doar s-a încruntat la mine , dându-mi de înțeles că așteaptă sa îi spun ceva .

EM: Nu mănânci ?

S: Nu am pofta !, a spus făcând la urma același gest ca mine , departand farfuria de el .

JH: Vreau eu atunci !, a spus Hobie luând și porția lui .

L-am ignorat pe V care mă striga în continuu, eu încă vreau sa aflu de ce e bipolar. De ce e cald , dar rece ?

S: Vrei ceva de la mine ? , ma intreaba el .

EM: Ce as putea vrea de la tine ? , am întrebat luând o gura de apa .

S: Cine știe ?! Poate o imbratisare , un sărut , a spus el zâmbind ironic .

La auzul vorbelor sale am scuipat apa pe cel de lângă mine , mai exact Jin .

EM : Îmi pare rău !, am spus dându-i un șervețel lui Jin .

I-am aruncat câteva priviri urate lui Suga , apoi m-am ridicat de la masa .

V: Emm unde pleci ?, a spus prinzând-mă de mana .

EM: La baie ! Ce e ? Vrei sa vi și tu ?!

V: Nu as refuza !, a spus zambind pervers .

EM: Când vii sa aduci și acel cuțit , vreau sa mă joc cu tine dacă tot vii .

V s-a asezat înapoi pe locul său , lăsându-mă sa plec .

M-am dus deasupra ghiuvetei privindu-mi reflexia în oglindă .
Sub ochi aveam cercare care spuneau clar ca nu am dormit prea bine , machiajul meu nu mai arata la fel de bine ca atunci când am plecat de la studio.
Picioarele mă dureau îngrozitor , deși nu purtam tocuri , iar nervi pe care Suga mi-i crease îmi dădeau dureri de cap .

EM: La naiba și cu tine Yoongi! , am strigat lovind ușa pentru a ieși din baie .

Și norocul a făcut sa fie , ca Suga trecea in acel moment prin dreptul ușii , așa ca a primit o lovitura zdravănă .

S: Ce naiba ! , a strigat acesta masându-şi fruntea .

M-a privit scurt, cu ură după care mi-a făcut semn să mă mișc .

EM: Plăcerea mea ! , am spus trecând pe lângă el .

S: Tsk !, a pufait el mergand apoi în urma mea .

EM : Probabil vei avea un cucui , i-am spus oprindu-mă ca sa il privesc .

Chiar dacă îmi făcea plăcere ca ii răsplătim pentru ceea ce spusese la masa , nu imi placea sa știu ca este ranit .

EM: Off!Fira-i sa fi tu Yoongi! ,i-am spus luându-l apoi spre baie .

Nu a spus nimic , doar m-a urmat . Am scos din geanta un pachet de șervețele , apoi udand cu apa rece un șervețel i l-am pus pe frunte .

Wonderful Life | mygUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum