12

2.7K 189 8
                                    

M-am schimbat rapid într-o pereche de blugi negri și un tricou crem, apoi cu o mică strângere de inimă am coborât scările.
Oprindu-mă în pragul ușii am observat că singurele persoane din încăpere erau Jin și Suga. Fără să îi arunc nici măcar pentru o secunda o privire lui Jin, m-am așezat la masă.

EM: Sper că i-am explicat tu , i-am spus în șoaptă lui Yoongi.

Acesta și-a ridicat privirea din telefon ,zâmbindu-mi scurt , apoi a ridicat din umeri , dând negativ din cap.
I-am aruncat o privire urâtă, apoi mi-am îndreptat atenția asupra gălăgie făcută de Hobie ,care se afla în spatele lui Taehyung, intrând în bucătărie.

JH: Mai repede !, strigă Hobie , iar Taehyung o lua la pas rapid.

Taehyung se opri brusc, ceea ce îl făcu' pe Hobie să cadă direct pe podeaua rece. Își aținti asupra lui Taehyung o privire nervoasă, dar dispăru imediat,când observa de ce Taehyung se opri, brusc, în loc. Imediat privirea lui Hobie căzu' în pământ.

J: Nu la masă!,spuse acesta ,apoi printr-o pirueta se întoarse la aragaz.

Hoseok se ridică, dându-i pe ascuns o palmă lui Taehyung, în timp ce îl întrebat în soapta ,astfel în cât să nu fie auziți de Jin , de ce nu a avut grijă să nu îl
scape.

V: Scuze,dar tu nu aveai centura pusă !, îi spuse Taehyung în timp ce cei doi luau loc la masă.

JH: Ba pe naiba!, îi spuse , după care mă privi pe mine, care nu pierdusem o secunda din sceneta lor,privindu-l scurt și pe Suga, care nu își dezlipise ochii din ecranul telefonului. Bună dimineața!, îmi spuse zâmbind.

EM: Neata, Hobie!, am spus zâmbind. Care a fost chestia cu ?, spun gesticulând din mâini .

V: Hobie a câștigat la piatră, foarfecă, hârtie, spuse Taehyung începând și el să se joace pe telefon.

JH: Jin când e gata masa?, întreabă sclipindu-i ochii după un răspuns pozitiv.

J: Când o fi !, îi spuse baiatul, în timp ce punea conținutul tigăi pe o farfurie.

Următorii care intrară pe ușa fuseseră , Jimin si Namjoon, care purtau o discuție destul de serioasă după privirile celor doi. Jimin mă observă primul, așa că îmi zâmbi, apoi îmi făcu cu mâna așezându-se lângă mine.

JM: Am o veste bună!, îmi spusese zâmbind.

EM: Pentru mine ?, întreb arătând cu degetul spre mine.

JM: Da. Adica mie mi se pare o veste bună, depinde de cum o vei privi tu, spuse ,după care se întoarse către Namjoon făcându-mă confuză.

Nu avea de gândîmi spună acea veste ?

EM: Păi si nu ai de gând să mi-o spui ?, am spus făcându-l sa mă privească.

Jimin continua sa zâmbească, în timp ce eu așteptam să spună ceva. Observând și ceilalți că roșcatul rămăsese blocat pe acel zâmbet nevinovat, Hoseok lua inițiativa.

JH: După ce am discuta, am hotărât ca melodia să fie cântată doar de tine și Jimin. Nu s-a părut corect ca voi să o cântați din moment ce coregrafia a fost făcută de voi.

Am stat câteva secunde analizând fiecare cuvânt spus de Hoseok, dar ceva mă deranja din ceea ce spusese el.

EM: Dar piesa e a lui Suga , cum să renunțe la ea ?!, am spus uitandu-mă la Suga care era concentrat și el pe discuție. Zâmbi când simții toate perechile de ochi asupra sa , apoi se rezema de spătarul scaunului .

Wonderful Life | mygUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum