Mi-am pus mica geantă, pe care am avut-o cu mine în camping pe canapea aruncându-mă lângă acesta. Încă stăteam la un hotel în apropierea companiei, nu înțeleg ce durează atât de mult să îmi găsească alt apartament sau cel puțin să mă întorc în cel pe care îl aveam deja. Oftez lung trecându-mi ochii prin cameră. E o cameră măricică, însă mă simt sufocată. Verific ora ce era trecută de 8:30 seara și așa cum îi spusesem lui Yoongi voi posta câteva poze în această seară. Nu sunt sigură pe mine și am impresia că nu fac cea mai bună alegerea prin a ne face relația publică, însă ne-ar plăcea amândurora să ne plimbăm fără măști și hanorace negre cu glugi pe stradă, de frica unui scandal. Deja știu că e un risc și multe cupluri s-au despărțit la câteva luni după ce au anunțat, însă după toate cele întâmplate, nu va fi și cazul nostru pentru că noi ne iubim, doar clauzele agenției sunt o porcărie ce sunt blana putredă a podului nostru către fericire. Nu mă aștept să fim susținuți până în pragul căsătoriei, ne iubim mult, însă suntem încă foarte tineri pentru a ne lega, doar sperăm că vom fi încurajați să ne continuăm relația ca un cuplu frumos de idoli.
Las telefonul pe noptieră, luându-mi câteva haine de schimb și un prosop plecând la duș pentru a mă răcorii.Perspectivă Yoongi
Aștept momentul potrivit pentru a le spune și băieților că în următoarele zile vom avea parte de paparazzi la orice pas, doar că aceștia nu încetează din aș găsii câte ceva de lucru.
Mă fac mai confortabil pe canapea, închizându-mi ochi pentru câteva momente. Nu știu cum am să încep și nici cum am să termin anunțul, sper că voi reușii înainte ca Emm să posteze pozele.JH: Yoongi, ce faci aici? Dormi pe canapea?, spuse acesta zdruncinându-mă.
Îmi deschid ochii încet observând că în cameră este toată lumea, cu excepția lui Jin, care probabil încă dezpachetează bagajele.
S: Nu dorm Hoseok, îl anunț încruntându-mă. Vă așteptam pentru a vă spune ceva, continui uitându-mă la băieții care deja își schimbară expresiile faciale. Ar fi bine să fie aici si Seokjin, îi spun lui Jimin care se afla cel mai aproape de scări sperând că a înțeles că vreau să îl cheme pe Jin.
Jimin se conformează plecând după Jin, timp în care ceilalți se fac comozi pe unde pot.
J: Ce? Ce?, strigă acesta exasperat aflat în centrul nostru. Arde casa?, spuse punându-și mâinile încrucișate la piept.
S: La fumul ce îți iese pe urechi, cred că îți arde creierul, îi spun făcându-l să mă înjure silențios. Așează-te undeva, vreau să vă spun ceva, spun privindu-l pe Jin cum se așează lângă Namjoon.
JM: Te ascultăm acum Yoongi. Ce e de ne-ai adunat aici pe toți?, spuse băiatul lăsându-se la urmă cu capul pe picioarele lui Jungkook.
Mă uit scurt în gol adunându-mi cuvintele, apoi zâmbesc scurt, vrând să le spun că nu e o veste pe viață și pe moarte.
S: Ei bine, încep observând cum ochii tuturor se măresc asupra cuvintelor mele, eu și Emm ne vom face relația publică, am continuat rapid, lăsându-i pe toți muți.
Tușesc de două ori încercând să îi trezesc pe proști la realitate și să avem o conversație cu schimb de replici.
S: Emm va posta în această seară câteva din pozele făcute astăzi prin care va anunța. Ceo nu știe încă așa că sper că sunteți pregătiți să ascultați câteva cuvinte de la el, de asemenea vor apărea și paparazzi, nu le spuneți nimic.
Aștept din nou răspunsuri, dar observ că ei încă procesează greu informațiile oferite.
J: Ești nebun rău de tot, în sfârșit se trezește cineva. Știi bine ce a spus legat de pierderi și scandal, continuă el folosind un ton calm, făcând relația publică nu faceți decât să vă puneți singuri piedici.
CITEȘTI
Wonderful Life | myg
Fanfiction❝Ura devine iubire, iubirea devine sacrificiu ❝ Totul începe când Emm Yun primește vestea ca va debuta, reușind sa ii cunoască în persoană pe sunbaenimii săi. Suga este distant fata de Emm , dar de cateori drumurile lor se intersectează , nu se pot...