02

3.4K 243 107
                                    

Mă trezesc de dimineață foarte bucuroasa fiindcă în sfarsit mă împăcasem cu Suga . Mă ridic din pat și privesc cu zâmbetul pe buze camera . Zâmbetul îmi dispare imediat când observ bagajele mele împrăștiate prin camera .

EM: Ce naiba ? , întreb mirata și îmi întorc cu repeziciune capul spre posterul cu Suga . Dar acolo trebuia sa fie ....

Mă uitam la acel perete de parcă a - și fi vrut sa il i-au la bătaie fiindcă îmi mâncase posterul cu Suga. Mă ridic din pat ca sa aranjez puțin lucrurile prin camera . Când dau un tricou la o parte observ o sticla de soju și doua pahare . " Am băut ? " , ma intreb în sine luând sticla și analizând-o, de parcă mi-ar putea răspunde .

EM : Am mai băut cu cineva ?! , spun , dedicându asta din cele doua pahare ce zăceau cuminți pe podea .

Imi ciufulesc părul, lăsând sticla pe masuta și mergand la baie ca sa mă spăl bine pe față , ca poate nu m-am trezit bine din somn și am halucinații. Îmi trec mâinile o dată , de doua ori , de trei ori peste fata , însă nu mă trezeam .

EM: Ce vis mai este și ăsta ? , spun privindu-mă în oglindă. Asta nu o sa meargă ! , am oftat luând un prosop și ștergându-mi fata cu el .

Ies din baie vrând sa plâng din cauza dezordinii din camera mea .

După o ora hainele , machiajele și alte obiectele care se aflau în cele doua valize erau aranjate , fiecare sedea acum la locul său.

EM: Așa mai merge ! , spun de data asta cu zâmbetul pe buze , în timp ce privesc camera . Totuși ... cu cine am băut ?

O bătaie puternica în ușă , îmi alunga gândul , făcându-mă sa mă îndrept spre ușa pentru a vedea cine este .

JK: Emm!! , sare Jungkook pe mine îmbrățișându-mă. Se depărtează puțin de mine , continuând sa îmi zâmbească în timp ce eu era tare amuzata de gesturile sale , însă încercăm să par dura . Ce vrei sa mănânci? , ma intreaba el scurt , eu zambind .

EM: Surprindeți-mă! , spun în timp ce merg spre noptiera pentru a-mi lua telefonul .

JK: În 5 minute ești jos , ok ? , ma atenționează el înainte de a ieși pe ușa , eu dând din cap afirmativ .

Întrebarea " Cu cine am băut aseară ?" renii în mintea mea . Ceea ce mă surprinde aer ca nu mă doare capul , semn ca eu nu băuse mult , dar nici puțin nu am băut cu siguranță . Atunci o idee îmi venii în cap ... e clar ca cealaltă persoana a baut mai mult decât mine deci este posibil ca el sa aibă dureri de cap .

Cobor la bucătărie , salutându-i pe băieții care se aflau deja la masa .

RM : Neata ! , spune el ridicându-si privirea din telefon.

J: Neata ! Sper ca îți plac clătitele ! ,spune el pregătind tigaia .

EM : Da, le ador ! , spun eu mergand spre el ca sa văd mai bine cum le face .

JM: Iaa ! Pe mine nu mă bagi în seama ?! , țipă el aruncând cu o aluna în mine .

EM: Auch ! Jimin !! Vrei sa mori ?! , am tipat eu mergand în dreptul sau , pregătindu - mă pentru crima .

JM: Nu , merci ! Nu îmi place felul ăsta de mancare !

Zâmbesc învingătoare și mă îndrept spre barul din cameră de alături unde stătea V , savurând un pahar de alcool. Primul gând pe care l-am avut a fost ca el este cel cu care am băut aseară , eram sigura de asta, așa ca mă așez pe scaunul de lângă el .

V: Neata ! , spune el fara a ma privi , doar se juca cu degetul un jurul gurii paharului .

EM: Alcool așa de dimineață ? , spun eu luându-mi de asemenea un pahar .

Wonderful Life | mygUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum