"EMMY!" Geïrriteerd haal ik mijn oortjes uit mijn oren.
"Wat?" Ik kijk hem met een vragende blik aan.
"Ik heb je al drie keer geroepen. Ik wilde alleen maar even zeggen dat ik naar mijn werk ben, je tante is met de kinderen naar het park en David is bij vrienden. Dus dan weet je dat."
"Oké." Zeg ik. John opent zijn mond om iets te zeggen, maar bedenkt zich en klapt hem weer dicht. Hoofdschuddend loopt hij de kamer uit. Ik zucht diep en duw mijn oortjes weer in. Someone Like You, van Adele schalt mijn oren binnen. Een traan drupt op mijn kussen. Dat was mama's lievelingslied. Was...
Waarom ik?! Waarom zij?! Ze hebben toch niks verkeerds gedaan?! Al snel is mijn kussen helemaal nat van de tranen.Oh wat dom van me! Ik moet me natuurlijk wel even voor stellen, anders snappen jullie er natuurlijk niet zoveel van. Nou, ik ben dus Emily Sophia Jackson, maar iedereen noemt me Em of Emmy. ik ben 16 jaar. Mijn hobby's zijn gitaar spelen, zingen, tekenen en schrijven. Oh ja, en natuurlijk shoppen, maar ik ken hier helemaal niemand. Op mijn oom, tante, neefjes en nichtje na, dan.
Ik woonde eerst in London, maar mijn ouders zijn afgelopen zomer overleden door een auto-ongeluk. Ik was er ook bij, maar daar wil ik liever niet over praten...
Dus ik woon nu bij mijn oom en tante in Bradford. John en Margaret Williams. Ze hebben 3 kinderen. Een tweeling van 6, Lucy en Ethan, en een oudere zoon van 18, Tyler.
Het is best gezellig hier, maar wel druk met die kleintjes. John is agent, en is daardoor vaak weg, en Margaret werkt niet. Die blijft thuis voor de kinderen. Mijn oom en tante hebben me eigenlijk geadopteerd, dus technisch gezien heet ik Emily Sophia Williams.
Ik woon hier pas een paar dagen, en morgen is mijn eerste schooldag. Ik zie er vreselijk tegenop, maar het moet nou eenmaal...-----------
Heeii iedereen!
Dit is het eerste Hoofdstuk (Ja, logisch! haha) en hij is best kort, maar de volgende hoofdstukken worden langer!
Xxxx me
JE LEEST
Trust, Love Fight. || Ft. Zayn Malik
FanfictionSinds dat de ouders van Emmy, 16 jaar, zijn overleden, hebben haar oom en tante besloten de voor haar te zorgen. Als ze op een dag met haar neefje naar het park gaat en hem kwijt raakt, botst ze tegen de criminele Zayn op. Hij ziet haar wel zitten...