Hoofdstuk 36

638 36 7
                                    

*Een week later*

"Engeland wordt getroffen door gevie storm" De titel op de voorkant van The Times

Met een zucht gooi de krant met een boog op het houten tafeltje. Mijn blik richt ik uit het raam. Al zes dagen regent het, met af en toe wat hagel of natte sneeuw ertussen, soms is het zelfs heel even droog voordat de hemel weer open barst. Het houten huisje in dit bos kraakt aan alle kanten door de gure wind, die inmiddels ook al vijf dagen onafgebroken door het bos loeit.

"Ik verveel me." Ik laat me op de leren bank ploffen en laat mijn achterhoofd leunen op de rugleuning, kijkend naar het plafond. 

"Dan ga je lekker buiten spelen." Is Louis' droge reactie. Ik mep hem tegen zijn schouder aan.

"Het stormt, en daarbij ben ik geen klein kind." Zucht ik.

"Nee ik heb buikpijn," Rusteloos loop ik door de kamer, iets wat ik al een aantal dagen doe en wat iedereen op zijn zenuwen werkt. "En ik kan er gewoon niet goed tegen opgesloten te zitten."

"Dan ga je naar buiten." Harry komt de kamer in gelopen en blijft meteen staan bij mijn boze blik. Hij gooit zijn handen de lucht in en kijkt Louis aan met een blik die vraagt: 'Wat heb ik nu weer verkeerd gedaan?' 

"Sorry Hazz, ben een beetje chagerijnig- Louis hou je mond!" Roep ik naar Louis als ik zie dat hij zijn mond opent om wat te zeggen. 

"Ja, ik merk het, ja." Harry ploft neer naast Louis, zet de tv aan en zapt naar de nieuwszender. Met een nieuwe zucht loop ik de houten trap op, de badkamer in, aangezien die wc niet bezet is. Wanneer ik mijn broek op wil trekken, zie ik bloed zitten. Als ik me om draai zie ik de wc hetzelfde. Oh fijn, de eerste keer dat ik ongesteld ben en ik ben in zo'n stom hutje in het midden van een bos in de storm, waarom overkomt alleen mij dat?!

Langzaam loop ik de trap af en ga tussen het beeld en de bank in staan. Zes ogen zijn nu op mij gericht. Groene, blauwe en bruine

"Ik ehm..." Ik voel hoe mijn wangen warm worden en ik staar, pulkend aan mijn nagels, naar mijn voeten. 

"Je wat?" Spoort Liam me aan om verder te praten.

"Ik ben.." Ik haal even diep adem. Het zou veel makkelijker zijn om dit gewoon tegen een ander meisje te zijn, maar aangezien Niall al het eten in een vreetbui op heeft gegeten, zijn Eleanor en Danielle met Niall naar de winkel gegaan. Summer is bij haar ouders thuis, dus er buiten mij zijn er geen meisjes thuis. 

"Wat is er Emmy?" Een zucht rolt tussen mijn lippen door, maar dan schud ik mijn hoofd. Ik zet een stap opzij, zodat de jongens het scherm weer kunnen zien. Zo snel ik kan vlucht ik naar de badkamer en prop een stuk toiletpapier in mijn onderbroek. Ik kan het ze niet vertellen, dat is te gênant. Dan wacht ik wel tot er iemand van de meiden thuis komt.

Met hangende schouders verlaat ik de badkamer, om vervolgens de kamer in te lopen die ik met Harry deel. Ik plof neer op mijn bed en krul mezelf op in de foetushouding, een kussen tegen mijn onderbuik gedrukt. Nooit had ik iemand geloof die zei dat ongesteld zijn zo vreselijk was, ik dacht dat het aanstellerij was, maar nu is het tegendeel bewezen.

"Mag ik binnen komen?" De stem van Liam verbreekt de stilte in de kamer. Ik geef geen antwoord en blijf liggen zoals ik al lag. Een deur gaat dicht, voetstappen komen mijn kant uit en Liam, die een vrij bezorgde blik in zijn bruine ogen heeft staan. Hij gaat op de bedrand zitten, op zo'n manier dat hij me nog steeds aankan kijken.

"Ik heb ontiegelijke buikpijn." Zeg ik. Zo kan hij waarschijnlijk wel raden wat er aan de hand is, en dat is beter dan het letterlijk te moeten zeggen.

"Oh jee, periode?" Liam leunt wat naar achteren op zijn armen, die hij achter zijn rug heeft neer gezet. Er klinkt slechts een zucht, afkomstig van mij, door de kamer.

"Zo'n grote ramp is dat toch niet? Daar hoef je je niet voor te schamen." Zegt Liam terwijl hij een plukje hasr achter mijn oor schuift.

"Wel als er geen familie, laat staan een meisje bij is." Antwoord ik. Ik heb wel door dat ik vreselijk vaag bezig ben, maar ik de buikpijn lijkt met de minuut erger te worden en dat maakt mijn stemming er nou niet bepaald beter op.

"Oh..." Liam komt overeind. "Eerste keer?" Ik knik even en sla mijn ogen neer.

"Kom eens hier," Liam helpt me overeind en slaat zijn armen om mijn lichaam heen. Aarzelend knuffel ik hem terug  en laat mijn kin rusten op zijn schouder. "Je bent nu een vrouw."

"Maar ik wil helemaal geen vrouw zijn."

-------

Awhh poor Emmy.....

Even iets over mijzelf: Ik werd voor het eerst ongesteld toen mijn beste vriend (ja, een jongen, nee, we hebben niks en ik heb geen gevoelens voor hem ofzo.) bij ons kwam logeren. Dikke bloedvlek in mijn bed... Het is nog een wonder dat hij het niet eens door had, ik schaamde echt kapot. ^^

Sorry voor dat, moest ik even meedelen haha ^^

Maargoed, thanks voor de lieve reacties!!

Nu nog even een vraagje:

Ik heb een idee voor een nieuw verhaal (alweer. ik heb elke dag nieuwe ideeën en nieuwe inspiratie, vrij irritant. ik heb nu een bundel gemaakt van verhaallijnen, waar ik de ideeën dan bij zet, dan staat mijn 'werkplek' ten minste niet overvol met verhalen met 4 hoofdstukken ofzo haha)

Oké, back to the point: Nieuw verhaal, jullie mogen kiezen met wie van 1D :)

Niall, Louis, Liam of Zayn

Ja, ik weet het, Harry staat er niet bij, want ik heb al een verhaal met Hazz waar nog een verbolg op komt en nog twee ideeën met Harry open staan. (Als je hem toch per se wilt, hou ik je niet tegen dat in je reactie te zetten hoor!)

Dussss, zet de naam in je reactie! De meeste stemmen gelden

xxxxx

Trust, Love Fight.  || Ft. Zayn MalikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu