Hoofdstuk 17

809 41 4
                                    

Ik moet in slaap gevallen zijn, want ik wordt ruw wakker gemaakt door iemand die me aan mijn arm omhoog trekt. Ik open mijn ogen en verwacht de woedende donkere ogen van Zayn te zien, maar dat is niet zo. In plaats daarvan kijk ik rech in de groene, minstens zo angstaanjagende, ogen van Harry.

"Lekker geslapen?" Vraagt hij met zijn hese stem. Ik frons mijn wenkbrauwen. Sinds wanneer doet er iemand in dit huis, behalve Liam dan, aardig tegen me?

"Is je niet geleerd te antwoorden als iemand je aanspreekt?" Zegt de krullenbol ongeduldig.

"Ja." Antwoord ik maar.

"Ja.. Wat ja, Emily?"

"Ja, ik heb lekker geslapen," Zucht ik. "Totdat iemand me wakker maakte." Ik leg de nadruk op 'iemand'. Geen idee waar de brutaliteit opeens vandaan komt.

"Zozo, Emmy krijgt een grote mond, hm?" Hij kijkt me grijnzend aan. Een grijns om bang van te worden. Heel bang...

"Eens kijken welke straf daar op staat." Oh nee, daar heb je het al...

Zonder iets te zeggen, trekt Harry me mee, de kamer uit. En, het is nog steeds een doolhof voor me, Harry trekt een van de deuren open en geeft me een duw, zodat ik wederom door mijn knieën zak en op de grond val. Waarom is het nou zó moeilijk om me gewoon zelf te laten lopen?! Waarom wordt ik overal en nergens mee naartoe gesleurd door iedereen?!

"You are damn sexy babe." Harry heeft me overeind getrokken en bekijkt mijn lichaam goedkeurend. Ik merk nu pas dat ik alleen mijn lingerie nog maar aan heb. Of moet ik zeggen: 'Gelukkig heb ik mijn lingerie nog wél aan.'? Want aan Harry zijn blik te zien, zou hij me het liefste naakt hebben...

"You." Hij drukt me tegen de muur en plant een zoen in mijn nek. "make me so fucking horney.." Oh. My. Fucking. God. Ik wordt een beetje heel, heel, heel erg bang van hem!

Opeens tilt hij me op en gooit me neer op het bed.

Weet je, ik voel me een pop ofzo. Alsof ik niks zelf kan en geen gevoelens heb, zo word ik behandeld hier! Opgetilt, aangekleed, uitgekleed, meegesleurd, neer gegooid, mishandeld. En dan wordt ik zo ook nog verkracht, geloof ik. Als het aan Harry ligt wel, ten minste.

Nou, niet echt het leven wat je nou graag wilt hebben. Eerlijk, de jongens mogen er best wezen, maar dat is alleen de buitenkant. Het zou wat fijner zijn als de binnenkant ook wat mooier was geweest.

Ik wordt uit mijn gedachten getrokken door Harry, die boven me komt hangen. Meteen schuif ik achteruit op het bed. Tot ik niet verder kan.

"Fuck off, Harry!" Bits ik. Harry trekt zich er niks van aan. Nee, hij trekt aan mijn enkel, waardoor ik in een fractie van een seconde weer onder hem lig.

"Hmm.. No, I'd rather fuck you."

-------

Oh oh, bad bad Harry...

Mensen, ik heb al dagen lang zon vreselijke koppijn dat ik bijna niet eens meer kon lezen, laat staan schrijven! Maar met veel pijnstillers en moeite is hier dan speciaal voor mijn trouwe lezertjes het nieuwe hoofdstuk :)

Ik draag hem op aan OneDirectionIwillgo, omdat zij de titel van die story heeft bedacht, neem ook een kijkje bij haar stories!

Het nieuwe verhaal gaat heten: It's A Warlove. Maar ik ga eerst verder schrijven aan deze en een paar andere verhalen voordat die online komt, maar ik ben er wel al mee begonnen.

okeeyy, lange a/n weer...

Hoe is het met jullie? ik verveel me kapot, kon vandaag helemaal niks doen behalve op bed liggen. Ik heb vanavond wel tijd gemaakt om het hoofdstukje af te maken, want ik was er al aan begonnen, wat gelukkig een hoop scheelt.

xxxx me

Trust, Love Fight.  || Ft. Zayn MalikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu