"Niall, daar staat Zayn!" Zeg ik in paniek. Ik zie Niall verbaasd uit het raam kijken, waarna hij zijn blik weer naar mij toe richt.
"Waar dan, ik zie hem niet?" Vraagt hij. Opnieuw kijk ik naar buiten en zie toch duidelijk een gedaante staan.
"Daar! Hier precies tegenover!" Ik merk hoe mijn ademhaling steeds gejaagder wordt. Niall legt zijn hand op mijn voorhoofd.
"Zie je hem dan niet, Niall?" Jammer ik.
"Wie?" Summer komt de kamer in gelopen met een vaas met de bloemen in haar handen.
"Zay-" "Ze is aan het hallucioneren door de koorts." Onderbreekt Niall me. Summer komt dichterbij en voelt ook aan mijn voorhoofd.
"Jeetje, je gloeit helemaal!" Ze rent de kamer uit en komt even later terug met een nat doekje, wat ze op mijn voorhoofd legt. Dat voelt beter. Opeens merk ik dat mijn hele lichaam aan het trillen is, ondanks dat ik het bloedheet heb. Mijn zicht wordt waziger en dan zie ik het. Mijn ouders. Daar staan ze, midden in de kamer.
"Pap. Mam." Prevel ik tussem mijn rillende lippen door. Ik zie hoe Summer en Niall elkaar een bezorge blik toewerpen.
"Bel Margaret, dit gaat niet goed." Beveelt Summer Niall op panikerende toon. "Nu!"
Summer's gezicht komt boven dat van mij hangen. Haar bezorgde blik. Haar lippen bewegen. Maar ik hoor haar niet.
"Al die kleuren.." Fluister ik. Summer heeft gelijk, dit is niet goed. Denk ik in een helder moment. Maar daarna zak ik weer terug in die roes.
Ooit high geweest?
Nou, ik niet, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen als ik dit zo mee maak. Hallucionaties, zweverig gevoel, niet helder kunnen denken en je een soort van afsluiten voor de omgeving. Niet expres natuurlijk, dat laatste.
Als ik mijn ogen open, zie ik dat Margaret binnen komt gerend met een thermometer, die ze in mijn mond stopt. Ik laat het allemaal over me heen komen, veel te zwak om ook maar iets te doen.
Ik hoor een piepje en verbaas me waar het vandaan komt. Het duurt toch minstens een halve minuut voordat ik door heb dat het de thermometer is.
Margaret zegt iets tegen Summer en Niall, die meteen naar de telefoon toe rennen. Slechts één zin van wat ze heeft gezegd, dringt nu tot me door:
"Meer dan 41 graden koorts, ze moet naar het ziekenhuis, en wel nu meteen!"
-----
Kort stukje... :/
mja, ben vanmorgen uit bed gestapt met 39.4 graden koorts, dus moest van mijn moeder ook gelijk weer terug.
Best wel toeval eigenlijk, ik had het idee voor dit hoofdstuk al en dan word ik zelf ziek..
Ach ja.. Gebeurt nou eenmaal.
Comment please? ik verveel me de pleuris..
xxxxx me
JE LEEST
Trust, Love Fight. || Ft. Zayn Malik
FanfictionSinds dat de ouders van Emmy, 16 jaar, zijn overleden, hebben haar oom en tante besloten de voor haar te zorgen. Als ze op een dag met haar neefje naar het park gaat en hem kwijt raakt, botst ze tegen de criminele Zayn op. Hij ziet haar wel zitten...