Hoofdstuk 13

842 40 3
                                    

"Stil zitten." Zucht Liam voor de honderdste keer.

"Maar het prikt!" Zeg ik met een moeilijk gezicht. Liam haalt zijn hand van mijn scheen af en kijkt me aan.

"Luister Emily, je mag kiezen: Of het prikt nu even, of je wilt dat het gaat ontsteken, dan doet het nog veel meer pijn." Zegt hij. Alsof ik een klein kind ben, in plaats van een meisje van 16!

Ik sla zuchtend mijn armen over elkaar en gebaar dat hij door mag gaan. Meteen voel ik het prikkende spul weer, wat me hard op de binnenkant van mijn wang laat bijten. Zayn had zo hard tegen mijn schenen getrapt dat het een grote schaafwond is geworden. En ja, die moet ontsmet worden..

Niet veel later is Liam klaar en staat op. Dan pakt hij een of ander zalfje. Hij smeert een klein beetje op zijn vingertoppen en gaat er dan mee naar mijn wang. Heel voorzichtig smeert hij het uit, maar ik voel het nog steeds. Jezus, ik had wel verwacht dat Zayn sterk zou zijn, maar zo sterk dat een simpele klap in mijn gezicht al een blauwe plek oplevert?

"Je kunt maar beter niks verkeerds doen." Verbreekt Liam de stilte. Hij staat met zijn rug naar me toe en is bezig met de spullen op te ruimen.

"Maar ik deed niks verkeerd!" Zeg ik een beetje verontwaardigd.

"In zijn ogen wel, Emily." Verzucht hij. Oké.. Ik wilde niet verkracht worden en dat is blijkbaar verkeerd? Wat hebben SOMMIGE MENSEN - *kuch* Zayn *kuch* - toch een rare logica!

"Mag ik nu opstaan?" Vraag ik. Liam knikt, waarna ik meteen van zijn bed af spring.

"Mag ik ook naar huis?" Ik ben al de hele nacht en ochtend niet thuis geweest, moet je je voorstellen hoe ongerust Margaret is! Maar Liam schudt zijn hoofd.

"Waarom niet?" Vraag ik. Ik hoor hem diep zuchten en hij draait zich naar me toe.

"Ga maar aan Zayn vragen, maar pas op met wat je tegen hem zegt, Emily! Vooral als hij al gedronken heeft." Ik knik maar en loop de deur uit. Goed, nu moet ik op zoek naar Zayn. Ik loop naar beneden en zie daar een deur open staan. Daar besluit ik dan maar heen te lopen. Wanneer ik er ben, kom ik tot de conclousie dat dit de keuken is. Inclusief dronken Zayn. Fantastisch...

"Zayn?" Hij tilt zijn hoofd op. Er verschijnt vrijwel meteen een grijns op zijn gezicht als hij mij ziet.

"Mag ik nu naar huis?" Zijn mondhoeken zakken weer wat naar beneden. "Want mijn tante en oom zijn va-" In een fractie van een seconde staat hij bij me en drukt me tegen de muur. Met zijn hand voor mijn mond, zodat ik niks kan zeggen.

"Je. Blijft. Hier!" Zegt hij, nadruk leggend op elk woord. "Begrepen?!" Ik doe niks, behalve hem bang aan kijken.

"BEGREPEN?!" Hij duwt me harder tegen de muur aan, wat me naar adem laat happen. Tranen beginnen achter mijn ogen te prikken. Ik knik snel, waarna hij me volledig los laat en ik meteen op de grond val.

"Brave meid." Hij stapt langs me heen, de keuken uit. En natuurlijk kan hij het weer niet laten om me nog een trap te geven..

-----------

Sorrysorrysorry (again, zucht...) voor de late update!

Ik had de week voor de vakantie proefwerkweek, dus geen tijd. Ik dacht: 'Dan update ik op vakantie wel. Maar natuurlijk had het hotel geen wifi, en kon ik niet updaten.... -.-

Dussss.. Ik update vanavond nog een stukje, ik hoop dat jullie het me vergeven

xxxxxx me

Trust, Love Fight.  || Ft. Zayn MalikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu