Na wat verveeld op bed te hebben gehangen en tv te hebben gekeken, stelt Summer voor om naar de stad te gaan. Niall stemt mee in, maar Harry heeft niet zo'n zin, dus pakken we onze spullen en lopen met z'n vieren naar de andere kamer.
Liam en Danielle liggen schattig te slapen, zij veilig in zijn armen geklemd. Even keek ik er vertederd naar, voordat ik me weer tot de rest wendde. Ze zaten rond Louis' bed. Deze kamer had twee tweepersoonsbedden en ik ben best blij dat wij die andere kamer hebben, aangezien het vrij ongemakkelijk zou zijn om samen met Harry in één bed te liggen.
Louis had zijn ogen wel open, maar keek heel glazig voor zich uit. Zijn gezicht was spierwit, zelfs nog witter dan dat van mij vannacht.
"Maar wie blijft er dan bij Louis?" De stem van Eleanor doet me ontwaken uit mijn gedachten.
"ik blijf wel hier, ga jij maar shoppen." Eleanor bedankt Harry met een zoen op zijn wang en gaat naast Summer staan. Zij kennen elkaar al, maar dit is de ideale gelegenheid om Eleanor beter te leren kennen.
Dus even later lopen we met z'n vieren door het centrum van het kleine dorpje. Ik weet niet eens hoe het heet, maar het ligt ongeveer tegen London aan en het heeft maar twee winkelstraten.
Wat ze wel hebben is een kleine McDonalds, waar Niall -hoe kan het ook anders- per sé naar toe wilde. Maar wij hebben de deal gemaakt dat we eerst gaan shoppen, waar we waarschijnlijk wel snel klaar mee zullen zijn en dan pas naar de McDonalds.
Er was een kledingwinkel, een schoenenwinkel, een drogisterij en een of ander sieradenwinkeltje van een particulier. Dat waren de enigste interresante dingen waar we heen zijn geweest.
Er was nog wel een bakker en een groentewinkel enzo, dus we hebben wat broodjes gehaald voor ons en de rest. We moeten ze alleen wel bij Niall uit de buurt houden, als we willen dat ze de rest nog bereiken..
Nu lopen we de McDonalds binnen, Niall gaat meteen in de rij staan en vraagt ons wat we willen eten. Summer neemt friet en kipnuggets, Eleanor een BugMac en ik neem niks.
"Weet je het zeker?" Vraagt Summer nog voordat we aan de beurt zijn, maar ik knik alleen. Ik heb geen honger. Als we het eten hebben, loop ik achter ze aan naar een tafeltje. Buiten ons is er nog een jong stelletje, maar verder is het op het personeel na verlaten. Tja wat wil je als je een McDonalds in zo'n minidorp bouwt?
Als iedereen klaar is, lopen we weer terug. Het hotel is aan de andere kant van het dorp, wat niet heel ver weg is, dus waren we op de heenweg ook al lopend.
We kloppen op de deur van de goede kamer en lopen naar binnen wanneer Harry deze opent. Liam en Danielle zijn ondertussen wakker en met Louis gaat het zichtbaar beter, ondanks dat we niet zo heel lang weg zijn geweest. Hooguit twee uur.
We geven iedereen een broodje en ik zelf neem er nu ook een, voordat ze nog gaan denken dat ik probeer af te vallen, wat dus niet het geval is.
We besluiten een film te kijken met z'n allen, aangezien die nu op tv komt. Maar heel veel krijg ik er niet van mee, wat voornamelijk komt door mijn concentratie, die nooit fantastisch is geweest, maar na wat er is gebeurd al helemaal niet.
Op een gegeven moment zie ik dat Eleanor naar me kijkt en ze went me. "Wij gaan even een stukje lopen." Zegt Eleanor, die zich duidelijk ook niet kon concentreren op de film.
"Moet een van ons mee lopen?" Vraagt Harry aan ons, waarop Eleanor haar hoofd schudt. Louis begint te protesteren, maar Eleanor verzekerd hem ervan dat we voorzichtig doen, dus lopen we samen de kamer uit.
Eerst lopen we een stukje zwijgend. In de stilte vraag ik me af of ze me iets wilde vertellen, wat ik haar dan ook vraag. Ze knikt en laat zich op een bankje tegenover een meer neer zakken en klopt naast zich, ten teken dat ik daar moet komen zitten, wat ik dan ook snel doe.
Als ze haar mond opent om te vertellen, komt er iets uit wat ik totaal niet verwacht had:
"Ik heb hetzelfde mee gemaakt als jij."
-----------
Heeeii lovely people!
Zoals beloofd, vandaag nog een stukje :) Gisteren lukte niet meer en daarom heb ik hem wat langer gemaakt, daarom is het pas zo laat vandaag.
Ik heb al een idee voor het volgende hoofdstuk, dat komt dan vanavond of morgenochtend, waarschijnlijk.
Comment/vote?
xxxx
p.s. ik heb dit al vajer gezegd, maar toch nog een keer; heel erg bedankt voor alle reads!!! Ook bij mijn andere boek!!
JE LEEST
Trust, Love Fight. || Ft. Zayn Malik
Fiksi PenggemarSinds dat de ouders van Emmy, 16 jaar, zijn overleden, hebben haar oom en tante besloten de voor haar te zorgen. Als ze op een dag met haar neefje naar het park gaat en hem kwijt raakt, botst ze tegen de criminele Zayn op. Hij ziet haar wel zitten...