Ik huiver als ik een koude rilling over mijn rug voel glijden. Met mijn handen ga ik op zoek naar de deken, die vast van me af gegleden is, maar ik voel niks zachts. Met een lichte grom open ik mijn ogen, waarbij ik meteen merk dat ik nog steeds op de koude, witte tegels lig.
Ik duw mezelf gapend en rillend omhoog, terwijl ik mijn blik naar de klok laat glijden. Half 7 pas.. Met een diepe zucht sta ik op. Ik loop de gang in en ga op zoek naar de woonkamer. In de hal kom ik, door middel van de grote spiegel die er hangt, er achter dat de blauwe plek op mijn kaak alleen maar paarser is geworden. Er zitten donkere wallen onder mijn ogen en mijn haar zit helemaal door de war. Het geheel ziet eruit alsof ik al dagen als drugsverslaafde op straat woon. Geweldig...
In de woonkamer zit Harry. Niet echt het gezelschap waar ik op zit te wachten, maar hij is beter dan Zayn in ieder geval.
"Lag de keukenvloer lekker?" Vraagt Harry, lachend om zijn eigen grap.
"Heerlijk." Zeg ik sarcastisch.
"Nou, nou, een beetje vrolijker kan wel!" Ik geef hem alleen maar een kille blik. Nu ik hem bekijk, zie ik dat zijn ogen rood doorlopen zijn. Zijn krullen hangen uit model en hij stinkt naar alcohol. Naast de bank liggen al verschillende lege flesjes.
Ze beginnen hier om 6 uur 's ochtends dus al met drinken. Lekker gezond...
"Ook een slokje?" Vraagt Harry, terwijl hij me een flesje met doorzichtige vloeistof voor houdt.
"Iew, nee dankje." Ik schuif zijn arm weg en draai mijn hoofd weg tegen de indringende, alcoholische geur.
"Je weet niet of het vies is, want je hebt het niet geproefd." Grinnikt Harry.
"Ik zeg ook niet-" Ik onderbreek mezelf. Jawel, ik zei wel dat het vies is. Zuchtend sta ik op.
Op dat moment gaat de deur open en komt Zayn binnen gelopen. Automatisch krimp ik ineen en blijf verstijfd staan.
"Oh ons sletje is ook wakker." Merkt hij op. Ik scheld hem binnesmonds uit. "Geleerd van gisteren." Ik knik braafjes. "Goedzo, ga nu maar een biertje voor me halen." Ik blijf staan en kijk hem aan. Ik ben zijn slaafje niet!
"NU!" Schreeuwt hij. Ik schrik van zijn uitbarsting en loop richting de kamer. Daar open ik de koelkast en een bedwelmende geur dringt mijn neusgaten binnen. Ik sla de koelkast weer dicht en begin te hoesten.
"Waar blijft mijn bier?!" Klinkt er vanuit de keuken. Zuchtend open ik de koelkast weer, terwijl ik mijnadem in hou. Zo snel mogelijk pak ik een flesje en duw de koelkast weer dicht. Ik loop terug en geef het flesje aan Zayn, terwijl ik een stapje terug zet.
"Dit is geen bier!" Het laatst wat ik zie is dat hij het flesje in mijn richting gooit en dan het, niet zo wit meer, plafond. Een stekende pijn in mijn hoofd en dan wordt alles zwart.
------
Zoals beloofd het tweede stukje vandaag (Brave ik :p)
Bedankt voor de lieve comments mensen!!
I loveyou soo much!
Nee, serieus. Echt vedankt dat jullie de moeite nemen mijn verhaal te lezen!!
xxxxxxx me
JE LEEST
Trust, Love Fight. || Ft. Zayn Malik
FanficSinds dat de ouders van Emmy, 16 jaar, zijn overleden, hebben haar oom en tante besloten de voor haar te zorgen. Als ze op een dag met haar neefje naar het park gaat en hem kwijt raakt, botst ze tegen de criminele Zayn op. Hij ziet haar wel zitten...