Ak merenung wajahnya dgn pnuh kekhusyukan. Anak matanya yg bgtu menarik mmbuatkn hatiku trtarik. Lesung pipitnya yg menawan stiap kali da snyum, sungguh buat ak trjatuh. Hensemmnyaa mamat dpn ak ni.
"hara~"-mamat tu.
"hmm?"-ak
"you're beautiful"-mamat tu.
Ak trsnyum. Suara da btul2 buat ak tnggelam. Haaa. .sdhlh da hensem. Snyum da lg lah. . Aduh!! Dush!!! Boleh kna heart attack ak mcm ni. .
Tba2, mamat tu rapatkn muka da dkt muka ak. Rapat dn rapat dn merapatkn bibir da . . Ak memejamkn mata ak dn tggu ap yg bkal trjadi. Yg pasti ak sgt bhagia.
"hara~"-mamat tu panggil dgn lembut.
"hara" panggil mamat tu lg tp agk sdikit tegas.
"hara!!!!"
Eh?!!! Apsal suara mamat ni jd mcm suara eomma ak pula?? Ak buka mata ak.
"bgun lah budak btuah!! Pg sklh!!
Ma gosh!!! Knp tba2 mamat tu jd eomma ak pula??
'bbukkk!!' (bunyi jatuh)
Aduh sakitnya. . . Perlhn-lhn mmbuka mataku. . Haaa??! Mimpi rupanya!! Adeh!! Mati2 ak ingt btul2 . . Haaa mr.dream~ i wish i cn see u again.
"hara!!!"
Kali ni suara eomma bgema dlm rmh tu. Rasanya, kaca2 dlm rumah ni bleh trkena resonans.
Ak melihat jam . . Wht??!! Dh jm 7?? Ma gosh. . Ak dh lmbt ni!!!Ak ap lg. . Rush pg blik air mandi dn bsiap pg sklh.
Ak menuruni ank tgga tu dgn lajunya.
"hey. Hati2 la"-eomma
"hara dh lmbt ni eomma. Nnti la hara srapan"-ak *memakai ksut*
Eomma yg td sbuk kt dpur trus blari-lari ank kt ak dgn mmbwa bekal makanan ak.
"jgn lupa srpn kt sna tau. Ni eomma buatkn hara bekal. Blajar rajin2 ya "-eomma
"nae eomma. Annyeong"- ak
Ak mlambai tgn kt eomma dn trus blari pg sklh. Haha. . Klu korg nak tau, ak blari mgalahkn org kna kejar anjing. Mujur ak ni tak mudah semput dn mujurnya la sklh tu tak jauh dri rmh ak.
Pgawas tu a.k.a hantu gate tu dh trcegat kt dpn pgar sklh. Dn dlm kiraan 5 gate sklh akn dtutup. Ok.
"5"
"4"
"3"
"2"
"1"
Jahahaha. . . Sempat joe!!!!!! Hahaha . . Well, ni hara la. . Sapa tak knl kan.
Ak menuju ke kelas ak . .walaupun dlm kpenatan ak mc mampu trsnyum. Ak tak sbr nk ceritakn psl mr.dream ak kt members ak yg stu kpla dgn ak.
Hahaha . .Ak msuk kt kls dn duduk kt krusi ak. Lee min ra mrgkp kpd slh stu besties ak tu memerhatikn tingkahku smbil menggelengkn kplanya.
"hara. .hara. . Bila la agaknya ko ni brubh yaa .. . Msuk kelas snyum sorang2 . . Ni mesti pasal mr.dream ko kan"-minra.
"ya la. . Hara. . Dh la hri ni ko lmbt. . Mesti indah ptemuan ko dgn mr.dream ni kan. " smbung in ah stu lg besties ak. .
Ak trsnyum-snyum gedik gtu mmbuatkn dorang mnympah tgok ak. Eh?? Dorg jer ker?? Mcm tak cukup pula besties ak ni.
Bbakk!!
"nah. . Ak tw ko tdk smpt sarapan. Ak ad belikn ko mnuman fav ko ni"- jae ah.
Haa. . Ni bru complete. . 4 sekwn sudah mari maa. . Jae ah td meletakkn mnuman kotak bprisa coklt kt meja ak. Haha. Mmg fav drink ak. .
Ok . . Kelas dh nk mula. . Nanti rehat ak smbung cer psl mr.dream ak. Ok
------------------------
Ok.. Thnk for reading! Hope u like it....
Please vote and comment^_^
YOU ARE READING
Hello, My Mr. Dream!
FanfictionHara hanya dpt brtemu dgn namjoon dlm mimpi sja. Tp, hara tdk tahu siapa namjoon trmasuk nama namjoon. Jd, hara mnggelar namjoon mr.dream dsebabkn hara tdk tau nama mr.dream. stiap kali hara tdur dn pastinya mr.dream dia akn muncul. Dapatkah har...