namjoon pov.
Apa yang suga bagitahu aku semuanya... buat hati aku pedih . . tapi tidaklah mendidih..hahahah.. sot sempat lagi aku melawak.
Hari ni .. merupakan hari yang aku tidak suka.. mungkin menjadi hari yang mengerikan bagi aku.. mungkin
hari yang ditunggu-tunggu semua orang tapi tidak aku.. I dont even who she is maybe.. and maybe i know her. She's not my miss right and why would I would I marry such an innocent girl.. to that girl im really sorry. I dont mean it. I promise I'll set you free..
Ada dalam beberapa jam lagi majlis perkahwinan aku bermula. Aku tidak gementar dan aku tidak tau apa yang harus aku rasa pasa ketika ini. Tenang saja aku hadapi semua ini.. Even dia bukan miss right aku dan mungkin miss right aku berada d luar sana.
"chill la rap mon.. kau tidak akn menyesal . trust me"-suga
" kenapa ko begitu yakin arr? aku tidak kenal pun siapa perempuan tu . . gambar pun tidak ada"-aku
"kau tau la tu bila dia muncul nanti... "-suga..
tenang saja suga menjawab.. aku tak faham betul la..
........end pov... .. cerita hara.....
semuanya seperti dalam mimpi.. serius.. cuma ia bukan lagi mimpi dan bukan pula fantasi.. sekarang adalah realiti yang aku hadapi.. semuanya terjawab walau ada sedikit kaburnya jawapan itu.
Hari ni mungkin menjadi hari bersejarah dalam hidup aku. Apa mungkin dia juga akan rasa begitu? Aku tersenyum sendiri. wajahku yg telahpun disolek di ratapi.
Hari ni aku seperti bidadari, dari fantasi turun ke mimpi, dari mimpi turun ke realiti, Gaun ni dihiasi permata hati, dan aku tidak tahu apa yang penulis ni sedang fikiri😂.. dimainnya ayat dalam ceritaku ini.. eh eh author dah la tu.. baik sambung cerita aku yang mau habis sudah ni.
sorry.. aku sebenarnya mau mengayat sesuatu yang jiwang namun author telah kamu ni lebih2 pula. sorryy yaaa..
Aku berjalan sambil memegang bunga ros putih seputih gaun yang aku pakai kini. Senyumku dimaniskan seperti gula gula yang bakal diberi sebagai pemanis mulut. nah mula sudah ayat merapuhh..
Semuanya jelas seperti dalam mimpi.. Semuanya ikut seperti dalam mimpi.. Dan yang pasti bukan lagi mimpi..
Kelihatan Suga disitu, menunggu saatnya tiba untuk aku menuju ke arah bakal suamiku dan dia sudah pasti laaa......
...........sambung cerita namjoon....
Kenapa saat ni pula aku berdebar.. tadi tidak.. menunggu bakal isteri aku untuk tiba buat aku gementar pula.. bukan ka tadi aku steady ja..
aku nampak suga disitu..tugas suga untuk mengiri perempuan itu. ya. dia la. siapa lagikan .. fuhhh tidak lama lagi aku bakal jadi suami orang . namunn..aku
aku ..
aku....
aku terkaku sebentar melihat dia tu.. like seriusly.. i guess pembaca cerita ni pun dah boleh agak sudahh.. hahahha
Aku tersenyum. Benar kata Suga.. Aku takkan menyesal.
Dia semakin hampir dgn aku. langkah demi langkah dan dia berada tepat dihadapanku.. tunggu diijab kabulkan saja. .
Tahniah Namjoon ..
..........hara lagi punya cerita...(bikim stress kan baca ni.. hahha sorry la.. 😖)
Aku berada tepat dihadapan dia.. cuma dia tidak berkata seperti dalam mimpi aku.. kalau dalam mimpi dia ckp aku ingat pun.. but then.. biarlah aku berbicara dahulu sebelum semuanya bermula.
"Hello, My Mr.Dream"-aku
aku tersenyum begitu juga dia. Tiada siapa yang tahu betapa bahagianya aku saat ini. mungkin aku tidak kenal siapa dia sepenuhnya, namun jelas cerita kami semuanya dalam mimpi yang indah.. saat ini.. bermula la episod baru dalam
hidup aku.. bukan lagi mimpi.---_----------_----------_---------_-------_---------The end-------_---------_----
hahahahahah sorry pengakhir
am yang hodoh .. sorry juga biat anda tertunggu tunggu.. . minta maaf minta ampun .. akhirnya aku menghabiskan cerita yang tidak seberapa ni.. harap semuanya terhibur.. semuanya okehh.. cehh.. terima kasih kerana sudi baca cerita ni.. huhuhuhuhuhu nda tau bha sebenarnya macamna mau end cerita.. sorryy sangat2
YOU ARE READING
Hello, My Mr. Dream!
Fiksi PenggemarHara hanya dpt brtemu dgn namjoon dlm mimpi sja. Tp, hara tdk tahu siapa namjoon trmasuk nama namjoon. Jd, hara mnggelar namjoon mr.dream dsebabkn hara tdk tau nama mr.dream. stiap kali hara tdur dn pastinya mr.dream dia akn muncul. Dapatkah har...