pt.5 (ak mimpi ker?? )

53 8 13
                                    

Sdh hmpir 3 hri ak asyik trmenung jer. . Ak sndiri pn tk pasti. Ak btul2 rasa khilangan. Ak rsa ak dh kna pnykit kmurungan. Lol.

"hara, awk ok ker? Sjak kblkgn ni awk mnyepi jer. . Awk ad mslh ker??"

Smestinya minra menanya ak. . Sbb da tu mmg caring.

"ak ok"

Jwbku spt org tk bmaya.

"ko pasti ker?? Kerr mr.dream ko curang kt ko??"

Tba2 jae ah pula tny ak. Soalan da btul2 buat ak trsentak. Tp, mr.dream ak bkn curang. Nth. . Dia tinggalkn ak.

"dia dh tak muncul dlm mimpi ak"

Kataku dgn sayunya.

Tba2 in ah muncul. Dri mana?? Mungkin dri tndas kot.

"korg nk tw. . Kita ad student bru. . "-in ah.

Ak, jae ah dn minra trus tgok in ah. Excited ckit pula kitorg.

"ah. . Ni mesti big boss bts ni. Sbb jhope ad bgtw ak"-minra.

"tp, tak tau lg bila da msuk. Dgr2 hri la. "-in ah.

"mungkin sbb tu saesangnim tak msuk kelas lg"-jae ah.

Ak hny jd pndgr. Lps kitorg citer2, kitorg pun buat keja msing2. Ak?? Haa. . Ak tgh conteng buku latihan addmth
Cgu kyuhyun. Ak pun tak sdar ap yg ak contengkn.

Tba2 kelas tu jd kecoh. Ak pun tk tau ap yg dh blaku. Ak trus tgok ap yg ak contengkn seakn ak bru sdar dri lamunan. .

Wut??!! Ak conteng ap ni?? Kat buku addmath pula tu. . Aduh. .dh la lps ni masa addmath. . Mati la ak. .

 (hara lukis mr

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(hara lukis mr.dream kt buku da)

Kekecohan dlm kelas tu menjd-jd. Ramai yg jerit..

"eh. . Budak bru ! Bdk bru!"
"namja laa."

Kbnykn yg jerit2 tu yeoja. Euw. Gedik! Ak memndg kt tingkp kelas tu. . Btul. Mmg ad bdk bru. Ak perhatikn pula geng bts. Sbb dgr2 tu bigbos dorg. Jd, btul la dorg ni 7 org. Ok

Suga memberi signal kt kwn2 da. Smua dorg mgangguk kpla. Ak pun tak tw ap plan dorg. Tba2 smua dorg kluar kt kelas dn bratur cntik2 kt dpn kelas tu. Mcm pnymbut tetamu tu. 3 org sblh kanan 3 lg sblh kiri. Tdk lama lpas tu, bdk bru tu dtg dn dorg pun bow 90 degree. Cewah.. Mantap pula genk bts ni. Ak ingtkn dorg ni poyoh jer lebih.

Bdk bru tu diiringi guru kelas ak iaitu cgu joong ki. Sbaik sja bdk tu msuk kt kelas ak, ak seakn tak pcya. Dgn pntasnya ak trbdiri tnpa sngaja.(tindakn refleks)
Besties ak smua pndang ak kepelikan.

"haih hara, cgu blum lg ckp ap2 kmu dh bdiri. Kmu knp? Excited ker??"-cgu joong ki.

Terasa muka ak mnjd hot time tu. Malu siot!! Ak nk buat ap?? Bdk bru tu tgok ak mcm nk telan ak jerr . And, sriusly muka da sgt lh menakutkn. I mean da tk pula snyum, da just bg pndangan maut jer. . Beza! Smuanya beza!!

"tak der la cgu, tba2 prut sya skit pula. Bleh tak klu sya pg tndas jap"-ak

"hah. . Pg la. . Cgu nk kenalkn pljr bru ni. "-cgu joong ki

Ak mgangguk dn trus kluar dkt kelas tu. Ak mc tk pcya. Ak mimpi ker???

Hello, My Mr. Dream!Where stories live. Discover now