pt.9

38 5 8
                                    

Namjoon nak jumpa ak??? Mcm mana ni??? Ap ak nk ckp kt dia. Eee. . Ak blank..

Jimin bgtau ak yg namjoon nk jumpa ak time plg nanti. Kat mana?? Haaa . . Tu ak tk tau. .jimin ckp, nanti ak just follow genk bts slps hbis kelas nanti. Mcm mana ni??

Krinnggg!!

Lonceng dh bbunyi menunjukkn kelas dh tmt. Ak smpt tgok ke arh namjoon. Namjoon yg tdnya kemas brgnya trus menoleh kt ak. Damn!! Kantoi ak. . Jantung ak dh brlari mninggalkn jasad ak trsentak kt meja ak tu. Aduh!! Knp rupa da sma mcm mr.dream.

Trus da trsnyum shingga menampakkn lesung pipitnya. Mr.dream!! Wah. . Sjak namjoon muncul dlm hdup ak mr.dream tdk lg muncul dlm tdurku.

"yah v, sdh2 la ko ckp satu org tu. Kemas lh brg2 ko yg btaburan ats meja tu. . Kita ad meeting lpas ni"-namjoon.

Wut da hil?!! Da trsnyum tgok v rupanya. Alaaa. . Malunya akuu!!! Eee.. V trus mgemas brg da kt ats meja tu. Tp, namjoon tk henti2 tgok kt v. Dia gay ker???? Euww!!!! Ma gosh!!

"dan kau. . Jgn lupa"-namjoon.

Ak toleh kt v. Da bg arhn tu kt v ker?? Eh?? Ak toleh kt namjoon smula.

"kau la sapa lg . . Buat ap ko nk tgok kt blkg. . Ak pndg kau kott"-namjoon.

Ok. .. Ak tmbh blank. . Ak kar yg da mksudkn tu?? Klu ak, bmaksud dri td da pndg ak la kn. Eh??

"aa-aku ker??"-ak

"ya la. Kau la. Sapa lg hara kt sklh ni??"-namjoon.

"ada. . Jung hara kt kelas sblh."

Spontan ak jwb. Namjoon mgerutkn dahinya smbil merenung muka ak. Dn da bpaling kt jimin (blkg minra).

"ak nk ko kumpulkn smua hara kt sklh ni. . "-namjoon.

"roger!"-jimin.

Ok. Ni lol. . Smua hara kt sklh ni??? Wah wah wah . . Ad dua jer hara kt sklh ni. Song ji hara dan jung hara. Ak tak suka jung hara tu. . Sbb prangai da buat ak mluat. Gedik gila nk mampus . . Mencemarkn nama hara jer bdk tu.

- - - - - -

Ak mgikut jimin pg kt tmpt dorg slalu lepak. . Iaitu, blik kelab. . . Ae??!!! Sjak bila sklh ni ad kelab bts??? Ko biar btul ni??? Bru hri ni ak tau. Wah. . Hebatnya la dorg ni. . Smpai bilik sndiri pun ad.

Kmi sama2 msuk kt dlm blik tu. Klihatn hara stu lg tu dh ad kt dlm blik tu. Dia duduk rpt sgt dgn namjoon. Meluat ak tgok. . Tp, nth knp ak rasa. . . hati ak ni mcm kena siat2. Perit . Ak cemburu ker??

"oppa~ mmg hara yg lukis tu. . Tp, tk tau la mcmna lukisn tu smpai kt kelas oppa"-j.hara

"sriously??"-namjoon

"yerr. . Hara ni mmg pndai mlukis."-j.hara

Hati ak btambh sakit. Wht??! Jung hara yg lukis? Ouh shit!! Itu milik aku!! Mr.dream ak!!

"ehemm"

Jimin brdehem membuatkn dorg trtumpu ke arh kmi. Smua genk bts pun ttumpu kt kmi.

"ouh, kau rupanya. Apsal ko lmbt ar??"-namjoon

J.hara tgok ak mcm nk telan ak jak. Da tu mmg tak suka bila org interupt da mggedik kt jantan.

"hahaha hyung, sya yg lmbt bwa da kt cni. Sorry"-jimin.

Namjoon tgok ak dri ats smpai bwah. Knp?? Ad yg tak kena ker??

"tak ap la. . Sya dh jumpa prmpuan yg sya cri. Awk bleh blik."-namjoon.

Smua ahli bts tgok namjoon seakn tdk pcya dgn kta2nya td. Wht???!! Prmpuan yg da cri??? Maksudnya, jung hara tu. . Prmpuan yg da cri slama ni???? Hati ak?? Usah dktakn. . Mmg dh patah sribu. Lukisan tu, mr.dream ak namjoon. . My only love. . My only mr.dream.

Jung hara dh trsnyum sinis kt ak. Ak tak tau knp. . Mungkin da nk bgtau yg da dh menang kot. Lol. Eeee . . Biar la da tu. .

Ak menapak kluar dri blik tu. Klu ak tau bgini jd da. . Nda ak dtg sni. . Ya la . . Bazir tenaga kott. Tp. . Ak rasa sdih.. Ak tk tau knp. Ak rasa. . Spt kehilangan.

Mr.dream. . I miss u. Knp penjelmaan awk kt dunia realiti ni bebeza dgn awk?? Dn penjelmaan awk ni btul2 buat sya rindukn awk. . Sya sntiasa ingt yg awk cintakn sya. Tp. . Tu smua hnya lh fantasi. Tp penjelmaan awk ni buat sya brada dlm dunia fantasi kita.

Hello, My Mr. Dream!Where stories live. Discover now