Hri ni hri minggu. .cuti la kn. . Haha. . Ak mencpai tel ak. . Ak nk lepak dgn genk ak.
Whatapss chat :'4 skwn'
Me: hello hello. . . Jom jln2. . Minra blanja. .
Jae ah: uuu . . Minra blanjaa . . Wahaha
In ah: wow. . Min, hahaha
Me: hahahaha
Jae ah: btw, mana jagi(minra) tu tdk muncul2
Me: tdur lg kali. . Ko tau la da tu kn . . Klu cuti jm 10 pagi bru bgun. . Wahaha
Minra: -_-'
In ah: naa. .muncul sdh. .
Jae ah: eh jagi?? Bru bgun kerr??
Me: min, blanja . .ko ckp ko mw blnja kmi kopi mahal..
Minra: eee kmu ni arr. . Eyaa . Bru bgun ak ni jagii. .
Minra: nda cukup bajet ak mw blnja kopi mahal. . Eomma ak blum gaji lg. . Haha. .
Me: dalkom cafe la. . Amacam?? Kita patak2(share2) jk la. .haha
Jae ah: uji jak tu. . Yg penting kita pg date. . Hahaha
In ah: ak on!!
Me: ok. . Dalkom cafe.
--- ---
Ak mmg sngja pilih dalkom cafe sbb cafe tu la tmpt ak jumpa mr.dream. Cuma ak tk tau . .sma ad susunan cafe tu sama atau tdk. Haha. . Ok. . Ak nk bsiap dulu.
- - -
Bts pov. (dkt taman)
"hyung, lpas ni kta nak lepak mana??"-jungkook
"ap kata rap mon hyung blanja??"-v
"ap psl pula ak blanja?? Eee. . Tak nk la!"-rap monster.
"hye oppa~ dh lama tggu ker???"
Tba2 jung hara muncul nth dri mana. . Dri langit mungkin. Suga yg kt sblh rap monster tu pun bisik kt rap mon.
"psst, ko bwa da ker??"-suga
"tak der. . Ak pun tak tau mcmna da tau ak kt cni. . "-rap mon.
Smua bts memandang j.hara tu. Jung hara memintal rmbutnya smbil kakinya dgoyangkn sdikit.
"korang . . . Klu ak ckp lari. . Kita lari arr"-rap mon sparah bbisik. .Smua bts mgangguk. . Jung hara kepelikn tgok dorg yg tba2 mgangguk serentak.
"dlm kiraan 3. . Satu . . . "-jhope
"tiga!!!"-rap mon
Blum smpt jhope mgira rap mon trus ckp tiga dn dia meninggalkn genk da. Bts pun ap lg. .dh nmpk leader dorg lari dorg pun dashi run run run. Jung hara trkebil-kebil tgok dorg.
"yah!!!! Korg nk pg mana?!!!"-jung hara. .
~skip
Bts brlari meninggalkn jung hara kt blkg. Dorg sbnrnya mls nk mghadap jung hara tu. Bts bhenti btul2 kt dpn cafe.
"pergh!! Hyung. . Daebak la. . Hahaha"-jungkook
Smua dorg ktawa.
"well . this rap monster yoo!!"-rap mon dgn bangga.
"hey jom msuk kt dpn mata kta ni. . Dahaga lar pula. ."-jin
Rap mon tgok cafe tu. . Dalkom cafe. . 'its look familiar'-omel hatinya.
"kaja. . Eh? Mana jhope???"-jimin
Dorg smua tgok kt dlm cafe tu melalui dinding lut sinar tu. (fhm ka??? Author tk tau nk tulis mcm mana.) smua dorg tepuk dahi. Blum smpat dorg masuk kt cafe tu, jhope pula dh serbu msuk kt dlm tu. Knp?? Sbb minra ad kt dlm tu. Lol.
Rap mon trtoleh tnpa sgaja ke arh kanan. (mc kt luar). Da trpegun sketika oleh kcntikn yeoja yg sdg menuju ke arh cafe tu. Yeoja tu trgesah-gesah tp mc mampu trsnyum . Srba sdikit rap mon tringtkn seseorg. . Ya . .seseorg yeoja yg prnh hdir dlm mimpi da suatu ketika dahulu.
"yah rap mon. Ap psl ko tgok hara mcm nak telan da jer?? Ko suka kt da ker??"-suga
Suga trperasn yg rap mon asyik tgok hara shingga lh msuk kt cafe tu.
"tak der ap2 la. Kta dahaga . . Jom la msuk"-rap mon.
Dorg smua pun msuk kt cafe tu.
YOU ARE READING
Hello, My Mr. Dream!
FanfictionHara hanya dpt brtemu dgn namjoon dlm mimpi sja. Tp, hara tdk tahu siapa namjoon trmasuk nama namjoon. Jd, hara mnggelar namjoon mr.dream dsebabkn hara tdk tau nama mr.dream. stiap kali hara tdur dn pastinya mr.dream dia akn muncul. Dapatkah har...