Dup dap dup dap dup dap
Ap ni wei?? Ak tak pernah pun rasa mcm ni. .dup dap dup dap bagai. . Aku kena serangan jantung ker apa ni? Kenapa aku rasa macam ni setiap kali aku dengan namjoon??
Kepala hotak kau hara! Adakah setiap kali dengan namjoon? Haish! Korang kan nak presentation. Nervous tu normal apa. Aku memandang namjoon. Muka dia steady nak mati! Haish !! Tambah nervous aku . . Mujur cikgu yoon ah in tak masuk lagi.
Talking about namjoon, i remember the yesterday incident. Huhu.. . Oh my english! Ak merapatkn jarak ak dgn namjoon. . Eh? Dia duduk dpn minra. Mcm ak nk rapat??
Ak jenguk kt bwh laci meja ak. Buku conteng tu ak carik sehelai. Dgn kuasa fizik yg aku ada. . Ak gumpal kertas tu lalu membaling ke arah minra. Minra yg khusyuk buat math tu terus tgok ak dgn muka -,- .
"kw knp?"-minra
"tukar tempat jap"-ak
Dgn muka yg malas mw cri gaduh, minra pun mgangkat punggung dan mengangkat segala buku dia. Lol. Ak tau dia takkan marah pny. . Sbb dpn meja ak kn c kuda.
Ak melabuhkn punggung aku. Namjoon yg khusyuk dgr lagu guna headphone tu ak tenung. Nak buat apa ni?? Ak tgok pula minra. . Eh eh budak minra ni . . Ak ingt dia bwa sgala buku tu dia nk study . . Tp . . Korang tw ap dia buat?? Tgok belakang jhope smbil trsengih. .. Kw biar betul?? Minra dah angau tahap 6 ni.. .
Ak memandang namjoon semula.. Tba2 muncul idea nakal aku. . Hahahaha. .
- - - - Namjoon pov- - - -
noye converse high
Noye converse highNoye converse high. . ... . .
Lagu kegemaran aku bru ja start main. . Ni ank siapa pula rampas2 headphone aku ni!! Haish namatey ker apa . . Eh jap. . Arah belakang? Minra?? Mcm tak pcya jer . . Ak pusingkn bdn aku 180 darjah . . Lol.
Hara??
Dup dap dup dap dup dap
Ah sudah! Knp dgn aku ni?? Hara menayangkan muka innocent nya . . Ak terkelu. Damn. . Apasal muka dia familiar ar? ? Dia ker hara yg aku cari? ?
"knp tenung aku gitu?? Buat naik bulu roma ak jer kau ni"-hara
Ak trus srius. Headphone tu ak rampas dri tgan dia . Dia blur.
"kw nak ap?"-ak
Dia senyum mcm kerang busuk. Lol
"kw nak prank ak smlm kan?"-hara
Opps . . Yg ni top secret. Ak tak bleh bgtw.
"ap yg kw mgarut ni? Kw nk jd kelapa parut ker apa? Prank? Kitorang prank jimin je lah"-ak
"tipu arr. . Klu bukan kw siapa lg?"-hara
"itu ak tak tau. Manusia ni dcipta 7 rupa yg sama. . Jd mungkin itu the other looks of me"- ak
Hara blank. . Dia tgok ak dgn penuh tnda tny. Ak sndiri tak bleh nak ckp ap. Ak pun keliru. . Sama ad hara ni my ms.right atau bukan. nama sama tp rupa ak tak pasti. . . Ak pun tak ingat . . Tp aura dorang sama. . Ak tak tau lar.
"ouh. . Ok. . Kau dah ready ker?"-hara
"ready ap?"-ak
"prensentation?"-hara
"nth la"-ak
Ak trus mghdp kat dpn. Ak tak nk bersemuka dgn dia. Aura dia btul2 buat ak rindu ms.right ak. My only ms.right tht actually doesn't exist in reality world. Tba2 ak nampak dia kluar dri kelas. Dia nak ke mana ?
-End pov-
Slpas namjoon tak mgaku. . Ak blank. . Ak mimpi ka ?? Smlm tu ak mimpi?? So, smlm tu. . . .
Gosh!!Ak cpat2 tukar topik. Sebak ak ditahan. Senyum ak ukirkan. Snyum yg terselit sdikit kelatnya.
"ouh. . Ok. . Kw dah ready ker?"-ak
"ready ap?"-namjoon
"presentation?"-ak
"nth la"-namjoon
Ouh. . Dia trus mghdp kt dpn. Ak pula tba2 sebak. . Haish. . Takkn ak nak sembur kat kelas pula. . Ak brdiri dan trus meninggalkn kelas. Ak tw minra dgn jae ah nampak ak. . Dan kompom dorang akn ikut ak. . Hahaha. . Ok . Ak tak der mood nak gelak. .
Tbc
YOU ARE READING
Hello, My Mr. Dream!
FanfictionHara hanya dpt brtemu dgn namjoon dlm mimpi sja. Tp, hara tdk tahu siapa namjoon trmasuk nama namjoon. Jd, hara mnggelar namjoon mr.dream dsebabkn hara tdk tau nama mr.dream. stiap kali hara tdur dn pastinya mr.dream dia akn muncul. Dapatkah har...