pt.37

18 4 2
                                    

fuhhhh.. nasib nopo dekat ja shopping mall ni.. fuhh.. sdh la panas ni.. hmm.. summer pula kann.. ha ha ha.. ak memerhatikan 'dia'.. ak tak tau lg nama sebenar dia..  i  mean.. dia tidak memperkanalkan diri pun..  he just drag me to the shopping  mall..

"so, pick one.. i don't know your test"-dia

ak blank.. ak tgok dia lg lah blank .. dgn selamba.. tangan aku mencapai baju kemeja putih.. d tgh baju tu ada reben merah.. ceh.. aku pun tak tau knp ak ambil baju tu.. yg pasti.. warna putih..

dgn pantas tgn 'dia' merampas baju tu kat tgn ak.. ak blank.. what da?? trua tgn ak pula ditariknya ke kaunter .. ehh??.. ak tak ckp ap2 lg pun.. whatt?????!!

kad kreditnya dkluarkn .. trus dia mmbyr baju tu.. ya .. baju yg ak blum puad belek2 tadi .  .

bakul kertas yg berisi baju tu trus brtukar tgn kat ak..

" im sorry wht happen today.. and im sorry, bcause i dnt have time to wait ..  here.. and i have to go"- dia

-_- .. hah?! .. tu ja? itu jaaa????!!  dia meninggalkn ak terkebil-kebil dpn kaunter tu.. tak guna betul! srius! . tak guna! ..

ak mengejar dia .. .ak ingt tdk sempat.  . tp sempat juga ak mencapai pergelangan tgn dia.. . .. dan kebetulan...

"joonie? sapa prmpuan ni?"

seorang wanita brusia spt usia eomma ak menegur dia... tba2 ak ad idea nakal..

"oh.. sorry eommoni.. saya hara . . org yg joonie tinggalkn dulu"-ak..

dan ak dpt rasa yg 'dia' sumpah2 ak kali.. whahahaa.. lol..

" oh.. hara? . . your full name?"

sambung wanita tu lg. 

"mom.. its not what you think.. i dnt even know her."- dia

" tgok tu. eommoni.. siap tak kenal saya lg tu T_T.. "-aku

wanita tu trgelak kecil.. persoalannya blum ak jwb..

" oh .. nama penuh saya.. song ji hara"- aku.

wanita tu seakan trkejut sikit..

"song ji hara? ... i believe ..you're not from seoul aren't you?" - wanita tu

ehhh?.. mcmna dia tauu.. ak blank..
ak mgangguk perlahan....

wanita tu sekadar trsenyum..

>> end flashblack

mcm tu la ak kenal dia.. haha..  lucu kan..so.. sekarang ni macam mna? im at seoul right now and i don't really familiar with the way ( broken english).. hmm.. matahari pun macam belum naik lagi, bukan macam tapi memang..

aku rasa seram pula .. yala .. seperti kau seorang ja jalan2 pagi2 buta.. tiada orang .. still sleeping lagi orang jam begini ni.. untuk mengelakkan daripada takut, jom sumbat earphone kat telinga.. haaahh ..

aku disiring jalan. . sebenarnya aku tak tau hala tuju aku lagi.. tapi, jangan risau google maps kan ada. cehh.. lol. misi mencari joonie start! lampu berjalan telahpun hijau dan aku melangkah untuk melintas.

..................dalam masa yang sama

aku tak sedar yang ada kereta meluncur agak laju dan jalannya tidak tentu. . aku hanya mampu nampak seperti cahaya menusuk dalam mataku dari tepi. . pandangan aku agak silau dek lampu terang tu.. ia menyakitkan pandangan aku...................dan................



''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

aku terjaga dari mimpi. jantung aku masih macam dalam race. . nth kenapa.. seperti aku trauma akan sesuatu peristiwa. aku mencapai telefon bimbit aku. jam dalam telefon aku aku renung seketika. jam 0330 pagi.. lol.. what's this? kinda ukiss 0330 song or what? so..

tapi.. pelik.. kenapa mimpi tu macam real ? ? ? ? adakah itu suatu memori atau mimpi?????


misteri!

aku dimanipulasikan dengan mimpi lagi.

apapun, i need to discover la nanti.. aku sambung tidur dulu.


tbc.


>>><<<author's note<<<>>>>>

dear readers,

sorry it's kinda late to publish.. im truly sorry about it.  im kinda busy and i uninstalled my wattpad for months.. im sorry again. cehh speaking sdah ni.. well apapun yg tertunggu-tunggu author minta maaf , minta ampun yaa.. jangan lerr marahh.. hahahaha

anyway.. i think i need to read back this story .. ceh. aku yang buat cerita ni, aku juga yang lupa.. sorry again.. hope you guys enjoy it.  thank you for reading and support this story..

Hello, My Mr. Dream!Where stories live. Discover now