Ak duduk kt meja bljar ak. Ak nk buat kerja rmh and ak nk bljar. Ak mgambil buku ak kt dlm beg. Sbaik sja ak buka beg tu, ak nampak smpah.
Eh?? Sjak bila ak pndai simpan smph ni?? Ak ni pembersih. Yaii. . Trus ak ingt kt kelas td. Waaa. .kertas ni . . Ak dh ingt. Krtas ni la yg slmt landing kt kpala ak. . Klu ak tau sapa pny kerja ni. . Siap la da.
Ak membuka gumpalan kertas tu. Mana la tau kertas ni surat cinta ker. . Teruja juga ak. Sbaik ak buka kertas tu. . . Ak bkn sja teruja tp. . Tkejut pun ad.
Org yg bling kertas ni. . . Stalker ker????!! mungkin ka v yg bling kertas ni. . Sbb td da sbuk conteng buku da. (v duduk kt blkng jae ah.) tp. . . V mana pndai mlukis. . Rata2 genk ak mana pndai lukis mcm ni. .
Lgpun, org ni kuat br-imagine kott. . Ya la. . Ak mana pernah buat mcm dlm lukisn ni. Rambut ak pun ak tk prnh buat mcm ni. Tp, hensem pula klu ak buat rmbut ak mcm ni kan. Wahahaha. Lol'hara x mr.dream'
Eh?? Sapa pula hara ni?? Japp. . Bdk yg excited tgok ak tu kerr?? Smpai trbdiri kononnya skit prut. Tp mata dia tgok ak. Ka ak yg prasan sendiri ni. . Nth2 bdk tu yg bling kertas ni. . Tp,td dia tdur. Eh?? Aduii. . Pusing kpala kitew.
Tba2 kakak ak serbu blik ak. Ak trus menapukkn kertas tu. Kat mana?? Kt bwah punggung ak. Means, ak duduk kertas tu. Yala, dgn cra tu jer kertas tu bleh slmt. Sbb noona ak ni smua tmpt dia check.
"saeng!!!"
Triak noona smbil landing kt ktil ak. Kompom kena reject lg ni.
"noona ni dh knp?? Frust lg kerr??"-ak
"saeng. . Saeng. . Saeng. . "
Sah noona ak dh naik gila dan ak malas nak lyn dia.
"knp????"-ak
"saeng knl tk cgu yoon ah in?? Kt sklh bru saeng tu. . "-noona.
Ak mgerutkn dahi. Cgu yg mana ni?? Cgu ah in?? Oh!! Cgu sjarah yg c jhope cemburukn tu ker??? Knl2.
"knl. Knp??"-ak
"dia dh reject noona utk ke sekian kalinya. . Arh!!!! Gerammnya!!!!!!!!!"-noona
Kann. . Ak dh agk dh yg noona ni frust. Bru ak ingt. . Cgu yoon ah in ni, crush noona ak time high school lg pula. Hahaha. . Sorry noona, bru saeng tringt.
"so?? Bkn da dh nk khwin ker???"-ak
"hah?!!! Eyya?!!!! Dgn sapa??? Sapa prmpuan tu???!!! Hmmm . . Tak ap la.. .noona ad byk lg scandle. Wahahaha"-noona.
Yup . . Ni noona ak. . Mmg byk scndle. Tp, dia juga yg dtinggalkn oleh scndle da. Noona ni, even da byk scndle. . Org yg pling da syg cgu sjrh ak tu la. Hahaha. Ouh. . Nama noona kim soo hyun.
"owh, saeng tgh bljr rupanya .. Sorry la. . Noona cau la dulu"-noona.
Noona tggalkn ak dn ak truskn buat hw. Ouh, lupa pula. . Kertas tu. Ak mgambil kertas nth milik siapa tu kt bwh punggung ak dn lekatkn kt dpn meja bljr ak. Spy hari2 ak bleh tgok.
Ak ambil phone ak dn snap lukisn tu dn trus send kt grup whatapps. Grup bts ok. . Bkn grup kelas. .
YOU ARE READING
Hello, My Mr. Dream!
FanfictionHara hanya dpt brtemu dgn namjoon dlm mimpi sja. Tp, hara tdk tahu siapa namjoon trmasuk nama namjoon. Jd, hara mnggelar namjoon mr.dream dsebabkn hara tdk tau nama mr.dream. stiap kali hara tdur dn pastinya mr.dream dia akn muncul. Dapatkah har...