aku melarikan diri dari rumah.. aku tak tahu kenapa tiba2 ak rasa ak nak larikan diri.. lepas graduate ak dikahwinkan dgn org yg ak tak pernah kenal pun. even masa tu lama lg, tp ak tak dpt nk trima hakikat.. maafkan hara, eomma. hara cintakan joonie. hara nak cari joonie.. dia hilang dari hospital sungguh tak dapat dimaafkn.
ni kerja gila yg pernah ak buat.. lari dari rumah..ak nak pg Seoul..tujuan ak.. hanya satu. . misi mencari joonie.
tepat jam 3 pagi.. semua org msih tidur. ak perlahan-lahan kelaur dari rumah dgn memakai topeng muka yg hnya menutup hidung hingga mulut. ..lol.. ingt ak ni artis ka ap..
selama.. 2 jam perjalanan akhirnya ak sampai Seoul.. ak slalu ponteng sklh sbb ak nak jumpa joonie.. hari tu .. i mean pertemuan ak dgn joonie..
>> flashback<<<
lawatan .. sekolah aku buat lawatan kat seoul.. gila la.. siapa yg tak nak pg seoul? Seoul ibu negara korea selatan yg maju .. yehet..
tapi.. aku buat kerja gila.. ak nda ikut pun rombongan sekolah...bertolak pg seoul mmg ak ikut.. sampai seoul, ak trus call cuzzy ak yg gila2 yg tinggal kat seoul ni.. ak tak suka study. i just wanna feel free.. bukan selalu dapat pg seoul.. eomma pun tak bg ak pg seoul.
"yaahhh.. cuzzy sewel.. long time no see.."
cuzzzy ak lee sungyeol yang pabo.
" long time no see too pabo"
sungyeol ketawa..
"comelnya cuzzy ak ni.. so, cuzzy.. ko ni mmg nakal kan.. org pg lawatan ko pula nak lepak2 kat seoul.. nasib saja la kau ni pandai. XD"-sungyeol
"opcos la.. tgok la cousin sapa kann.."-aku.
sungyeol genggam tangan ak seolah-olah seorang bf tak nak lepaskn tgn gf dia.. ouh please. .. sungyeol please laaa..
"jomm.. oppa bawa pg daum cafe (XD)"-sungyeol
"okeh.. i want ice-cream"-aku
sungyeol pat my head . . and im not a pet..-_-..
.............
kat daum cafe, masing2 melayan perasaan sendiri. sunyi ja.. nda la sunyi sgt.. tpi ak dgn sungyeol tdk brbicara ap2... uishhhee.. berbicara .. lol
sungyeol sibuk melayan iphone dia tu.. ak pula menikmati ice-cream yg dia belanja.
"cuzzy.."
panggil ku..
"yes, darling?"
sungyeol memandang ak trus. and.. what with that darling?! ap la ..-_-.
"hara mau buang hajat"-ak
sungyeol tertawa.. nth ap yg lucu.. tak fhm ak.
"pegi ja la.. aigoo"-sungyeol
ak pun pg la tandaasss.. ak trsangatlah sakit kencing nii.. jd ak brlari-lari kecil.. hahahaha.. sampai lah..
BBUUK~
Shut the f**k!!! sapa ka? eeeee... oppa sungyeol T.T
yaa.. blum smpt ak pg tandas.. ad org telanggar ak.. dan..yg paling teruk..minuman dia tumpah kat baju ak.. sudah la baju aku putih berserii.. T.T .. kasih beli ak baju baruu!!
"ohh maigadd!.. sorry2.. are you ok?"
ko nampak ak ok ka bahlul?! eeee... mandi kopi la ak hari niii.. isskkkk
"ko nampak ak ok ka?!"-ak
"sorry ms.. i'm really sorry.. I didn't mean to.."-dia
eeeee.. trbatal hajat ak mau membuang.. ni .. org ni pun subai pan ling mat saleh (payah kunun berspeaking mat salih).. ingt ak ni org putih ka ap?
"ak mau baju baru!"-ak
dia terkejut dgr ayat ak..
"hah?!.. new shirt?"-dia
eeee.. eh? ak ingt dia nda fhm ap ak ckp.. hahaha.. kan dia speaking dgn ak.. ak ni mna la pndai BI.. BI ak pun fail..
"ya lo.. sdh ko kc kotor baju putih kesayangan aku ni.. ko ingt senang ka hilang klu baju putih?....ko ta.."
blum sempat ak menghabiskn kata2 ku.. . dia menarik tgnku.. nth pg mna...oppa sungyeol..help meee..
dia mengheret ak kluar cafe tu.. ak nda tau la ap dia mau buat ni..
" i don't have a car.. but i have money.. if don't mind, would you like to walk with me?"
apa gila org ni. kenal pun tidak.. bawa ak jalan2 pula.. dia mau culik ak ka?!
"what?!.. gila ka ap?"-aku
"you said that you want me to buy you a new one.. so, ... here i'm"-dia..
ak blank
to be continue.....
YOU ARE READING
Hello, My Mr. Dream!
FanfictionHara hanya dpt brtemu dgn namjoon dlm mimpi sja. Tp, hara tdk tahu siapa namjoon trmasuk nama namjoon. Jd, hara mnggelar namjoon mr.dream dsebabkn hara tdk tau nama mr.dream. stiap kali hara tdur dn pastinya mr.dream dia akn muncul. Dapatkah har...