Seminggu sudah pun berlalu dan dalam tempoh itu juga aku rasa kelas aku tidak semeriah selalu. yala, tiada lagi geng2 yang suka mengusik yeoja, geng yang selalu kena leter dan geng yang pelik bagiku. smestinya geng bts. talking about seminggu, tinggal 3 minggu lagi aku akan menduduki exam terbesar. yala, nak masuk kolej kan. hahaha.. ada MUET (MALAYSIAN UNIVERSITY ENGLISH TEST) lagi. cewahhh aku nak sambung study kat Malaysia ker ni? yaii.. sabar ja la.
oh ya.. remember when minra said that they known me when i was 16? where would i be when i was 15? that was very mysterious... oh my goat... aku menuju ke rak buku ku.. hastag sebenarnya-aku-dalam-bilik. hahahaha. lol.. biasanya di rak buku aku tu ada album.. aku ada dua album.. yeah. kedua-duanya sekali aku bawa ke katil.. nak mengimbau kenangan lama la diktakan. album pertama aku belek..
semuanya gambar aku time kecik2.. adehh.. cumill... hahahha.. album kedua....jeng jeng jeng....dup dap dup dap.. jantungku bermain irama.. hahahaha.. lol.. Semuanya kenangan time aku kecil.. Dengan perasaan hampa, aku menutup album tu dgn kuatnya. #geram gitu..
Aku meletak semula album2 tu kat rak buku ak. Tapi, tiba2 ada sesuatu yg jatuh dri album tu. Mcm surat ada.. Macam cebisan kertas pun ada. . Eh?
Ak mencapai 'benda' yg jatuh dri album tu. Ia sprti telah dikoyak dan direnyuk-renyuk tapi d kembalikan ke bentuk asal? Apa la author ni merapu erk?? ( aurhor yg tulis pun geram nak baca 😂.. Sorry la.. Lama dah tak update crita kan)..
Perlahan-lahan ak membelek benda tu. Klu cebisan kita belek juga ka? Adeh.. Dah knp dgn ak ni? Ia nya gambar. Ak perhatikan betul2 gambar tu. Ya.. Itu gambar ak selfie.. Hastag mohon bash author. Gambar ak selfie dgn........
Koyak... Hah?
Org sblh ak bgambar tu dh trkoyak.. Jadi ak tak tahu siapa. Tapi, knp ak tak ingat langsung pasal gmbar ni? .. Apakah semua ni? Knp ak tak ingat?
----- skip----------
"Hara, knp asyik usik jer makanan tu? Knp tak makan?"
Eomma tegur ak tiba2. Yala.. Ak buat hal kat meja makan.. Lol. . Nth la.. Sejak geng bts pindah... Ak rasa ad something wrong. Ak pn tak tau ap.. Ak rasa mcm ad rahsia disebalik tabir.. Bekekang.. Apa pula tabir? Apa kau ingt ni movie atas pentas ker sampai pakai tabir.. Hah? Knp author korang ni? Dah mati idea ler tu..
" tak der la eomma.. Tak lama lg hara dah nak graduate.. Jd.. Sedih la pula nak tinggalkan sklh.. "-ak
Eomma hny menggelengkan saja kplanya.. Tahu benar dgn perangai ank prmpuannya ni.. Hohohohoh... Lol.
Selesai smua tu (makan)... Ak msuk smula kat dlm bilik ak.. Telefon ak dri tadi ak tak hidupkan data.. Ak mls sbnrnya.. Ak tak ad mood.. Lgpun jimat jugala kuota ak.. 🙌🙌 lol. ..
Ak memandang siling bilik ak ... Ak tak tau knp dgn ak ni.. Mcm kehilangan ank pun bukan.. Mcm org kematian laki pun bukan.. Hbis knp ak ni?? Mungkin kah ak dah gila.. Fikir punya fikir... Ak tak prasan pun yg ak dah terlelap.. 😂😂😂
Author. note.....
Khdpn pembaca. ... Author akn lmbat update dah crita ni.. Author busy sgt2.. Nak buka wattpad pun tel author balik2 low bet.. Assignment pun blambak.. Sorry yer para pembaca... Harap bertenang...
YOU ARE READING
Hello, My Mr. Dream!
FanfictionHara hanya dpt brtemu dgn namjoon dlm mimpi sja. Tp, hara tdk tahu siapa namjoon trmasuk nama namjoon. Jd, hara mnggelar namjoon mr.dream dsebabkn hara tdk tau nama mr.dream. stiap kali hara tdur dn pastinya mr.dream dia akn muncul. Dapatkah har...