pt.6

45 6 7
                                    

Pili paip dbuka. Ak menadah air tu guna tgn ak. Muka ak dbsuh berkali-kali.

'ak mimpi kerr???'

Persoalan tu blik2 mguasai minda ak. Tp, takkn la. . Ak rasa air ni. .sejuk. . Knp rupa da sma dgn mr.dream?? Ker da tu mmg mr.dream??? Tp. . Takkn la. . Beza sgt prangai dorg.

--- - - -

Di kelas time hara pg tndas.

"kita tggu hara ker atau just trus kenal kn student bru ni? ? "-cgu joong ki.

"tunggu la cgu. . Kcian hara tak knl student bru"-minra

Smua ahli bts pndng minra. Trutama jhope.

'ap pula c jagi ni. . . Rm nie bkn suka tggu2 org. . Dia dh cri masalah ni. .' omel jhope dlm hti.

"truskn la cgu, klu tggu c hara tu, student lain tak dpt study"-jin bsuara.

Tba2 hara dh trcegat kt dpn pintu kelas.

'aik??? Dorg tggu ak ker??'

"eh? Blum knlkn kerr? "-hara.

"memandngkn awk dh smpai, jd kita truskn"-cgu joongki.

Hara trus dduk kt tmpt da. Buku latihn addmth yg da trconteng td trus dletakkn dlm laci.

"annyeonghasseyo, kim namjoon imnida"

Bdk bru tu knlkn dri dn bow.

"ok, kmu bleh duduk kt dpn lee minra tu. Minra angkt tgn kmu"-cgu joongki.

Minra pun angkt tgn.

Namjoon pun menapak ke tmpt duduk da.

"haa . . Yg korg bts ni, ap korg buat kt sna. Leader korg dh duduk tu. .pg la duduk tmpt kmu"-cgu joongki.

Ahli2 bts pun duduk tmpt dorg.

--- - - -

Alamak!! Apsal da duduk dpn minra?? Snang la ak tgok2 da. Almtnya, tdk la ak dpt fokus nanti. Eee. .

Suara da. . Sama la. . Sma dgn mr.dream . . Adkh ni maksud mr.dream ?? Ak tk bmimpi!!!

Ak merenung muka namjoon tu. Smuanya sama. Ma gosh!!!

Dushh!

Stu kertas hinggap kt kpala ak. Ak tgok gerangan sapa ka humbn2 krts kt ak ni. .
Minra tgok ak dgn muka da yg
-_- . .

"ko dh knp??"-ak.

"spatutnya ak yg tny. Ko dh knp???"-minra

"aikk?? Ko humbn ni kertas kn"-ak

Ah sudah. Ap kena dgn besties ak stu org ni.

"wei. . Psl kertas pun korg nk gaduh ker??"-in ah.

"dh la tu . . Kita ni shati sjiwa. Korg dh lupa ker??"-jae ah.

Ak tgok minra, minra pun tgok ak . Msing2 buat muka -_- . .

"nanti la kita wassup. Ak bgtw juga knp."-ak mgalah.

Minra tu, slgi ak tk bgtw ap mslh ak slgi tu da korek smpai dpt. Kadang2 ak geram juga dgn prangai da ni, tp da la chingu yg pling best. . Haha.

Ak pndg lg namjoon. Haaa. . Mcm mana ni???

"yah rap mon, ak hrp ko jgn la mrh dkt jagi ak yerr "-jhope

Jhope ni duduk kt dpan ak. Sblh da namjoon dn blkg namjoon minra. (fhm ker??). Tp, knp nama da rap mon??

"tak der la ak nk mrh. First day ak kt cni, tkkn nk buat kecoh kn. "-namjoon.

Jhope mgangguk dn tgok minra. Tp, minra. . Wut??!!! Dia tdur??!!! Ni jarang blaku ni.!!!! Tak bleh jd ni. . C jhope trsnyum kcil tgok minra trtidur.

Ak pula yg skit mata tgok. . Yala. . Ni first time ak tgok da tdur dlm kelas time tk der guru. . Slalunya ak yg slalu buat mcm tu.

Ni tak bleh jd ni. . Ak kena buat sesuatu. . Ak ad idea. . Ak mgambil buku addmth ak kt dlm laci tu. Ak koyakkn helain yg ak dh trconteng td. Smpt lg ak conteng sikit.

'hara x mr.dream'

Lpas tu ak mggumpl kertas tu dn bling kt minra. Tp, ak tak tw mcm mana pula ak trhumbn kt arh lain. #mati_la_ak .

Tbc

-----------

So far . . How is it readers?? Is it ok?? Hehew. . Hope u will like it.
Please comment and vote. . Tq. . Love u. . Haha

Hello, My Mr. Dream!Where stories live. Discover now