jungkook pun beredar dri cafe tu. fikiran ak brcelaruh. damn it! malam??! gila ap namjoon ni? geez. ak tak kesah. Ak tak kesah. ak minta minra temankan ak.klu tak minra pun, in ah pun jadi la. lol. ok back to the story.
mc kat dalkom cafe.
minra meneguk vanilla latte nya. in ah pula mendiam kan diri. jae ah senyum sendiri smbil main tel dia. nana? urmm nth.. and.. mana jhope ni?? apsal lama sgt?? aduii
ak: min, ko selesa ker pakai mcm tu?
minra: urmm tak sgt.. tp ak trpaksa kott.. nana yg paksa ak pakai mcm ni..
nana hanya tersengih.
tdk lama lps tu, minra minta diri pg ke tandas. kmi smua sunyi. lol. ak cuba text jhope.
//whatapps with jhope//
me: oiii.. ko kt mna??? minra dh ad kt cni.. cpat larr!!(seen)
hope: kjap larr.. ak dlm prjlnn ni.. sruh la dia tggu..
me: baik ko cpat sblum dia kena rembat.(seen)
hope: rembat?? sapa pula nk rembat dia??
me: well, mana lar tau.. maklum lar.. dia kn ad potongan body yg ummphss(seen)
hope: hah?! ko biar btul. ak pun tk prnh nmpk potongan body dia ko pula yg lebih2.
me: that's why la ak sruh kw cepat.36'34'40'(seen)
hope: -_-
me: ak srius ni.
-----------end chat----
cis dia ni. ak ckp btul ap. Last seen pula dia bg kt ak. . Minra ni pun, klu nak pkai dress cuzzy dia tu . . Pilih la yg panjang ckit kar. . Mcm jubah kar. . Ni dress mcm nk tuttt pula dia pilih . . Ka dia ni mmg sgaja pkai gni??? Yala, dia kn tgh frust. Teda org yg dpt jangka mood minra ni. Kjp2 brubah. . Ak pun kdg2 than hati ja dgn gaya dia. Tp, dia juga la yg slalu ad klu ak prlukan bantuan. Kdg2 sifat pnyayang yg ad dlm diri dia tu buat kmi trharu. Dia lbih syg org skeliling dia bbnding diri dia. Geez.
Ok. Ckp pasal minra ni. . . Ap sal dia lmbt sgt ar??? Berak batu ker ap dia ni.
-----minra pov------
srius ak tk selesa dgn bju ni. sexy gila nk mati . smua org kt cni pndang ak mcm nk telan ak pun ad. sriusly????! cuzzy ak ni pun stu. dlm byk2 dress, dress ni juga la dia sruh ak try. geez. aaa. Apa lar nasib. Hmm
Ak kluar dri tnds stlh ak membuang hajat. Lol. Ak jln pny jln tba2. . . Kaki ak hilang keseimbangan. . Ni gara2 kasut tumit tinggi nana lar ni. . Adui. . Tp, ak tk sempt rebah kt lantai. . Ad org sambut ak. . Alahai. . Baiknya.
Ye ker baik?? Ker dia sgaja tolong ak. Yala, ak kn pakai dress yg hot. Tgn dia merangkul pinggang ak yg langsing tu. Geez. Mata kmi brtentangan. Esese
Ak hrp org tu c kuda. Tp, dia. . . Ex ak???! Knp dia ad sni????
X: babe, lama tak jmpa.
Ak: *blushing* le-le-lepaskn ak la bangang!
X: makin hot pula kw skrg. Dh ad pgganti ker??
Ak khilangan kta. Ak mmg ad pgganti. Tp, pgganti ak tu tk bleh dhrp langsung. Tk bleh dihrp pun, ak ttp syg dia. Ak nk ckp ap???! Yeobeo!! Help me!!
Unknwn: yah, yah!! Let her go!
X tgok kt arh org tu. Sorg namja yg memakai serba hitam dgn memakai cap. Pergh!! Hensem doh! Eh??! Mcm rupa kuda ak jer tu. .
X: nuguya babe?
Kuda: mwo??! Babe???!
Ak blank. Posisi ak mc dlm rangkulan x. Kuda tgok ak dgn mata yg tjam. Marah+jeles kot. Bunga d tgnnya dgenggam kuat. Bunga ros merah smestinya bunga fav ak. Geez. Nak pujuk ak ler tu.
Ak: yeobeo~ help *pandang kuda
Ak buat muka 10 sen dkt bf ak trsyg tu. Yala, c jhope lar . . Sapa lg.
Jhope: she's my fiance. So, dont you dare touch her.!
X: oh, ni lar pgganti kw yer. Hmm bleh than.
X mlepaskn rangkulan dia. Dan ak. . . Bbuk!! Jatuh!
Ak memeganggang 'butt' ak. . Sakit doh!! Klu ak pregnant, kompon bleh gugur.X trsnyum sinis.
X: ak dh lepaskn dia. Tp, jaga lar dia baik2 yer. . Sbb ak ni, bila2 masa bleh pungut dia blik.
What?? Pungut?? Ko ingt ak ni ap?? Sampah?!! Bodoh pny x!! Tk sudi ak trima dia lg . . Cis!! Dia yg kc tinggal mutiara dia ni.. Ingt senang2 nk dpt blik? Please lar. . Ak tak nak! Ak dh jd permata org lain. Dn org tu, tak lain tak bukan. . Uri hope!
Jhope: pungut?? Please lar. . Ak rasa klu kw pungut pun, dh kena tiup angin tu. . Tak smpt kw nk pungut2 bgai.
X snyum sinis dn bredar. Jhope pg kt ak.
Jhope: are u ok jagi??
Ak: ok.
Jhope trsnyum tgok ak.
Jhope: i'm sorry.
Ak: it's ok. Will u help me?
Jhope pun tolong ak bdiri. Ak rasa 'butt' ak ni dh besar. Lol.
Ok ckup lar tu. . Tdk bleh lama2. Nanti korang jeles. Yalar, kmi kn sweet. Adeh. . Lol
Urmm. Next chapter, will be . . Eh? Tk pyh la nk speaking bgai. Episde strusnya, hara kt rmh namjoon. Ok. Tu jer lar. .
YOU ARE READING
Hello, My Mr. Dream!
FanfictionHara hanya dpt brtemu dgn namjoon dlm mimpi sja. Tp, hara tdk tahu siapa namjoon trmasuk nama namjoon. Jd, hara mnggelar namjoon mr.dream dsebabkn hara tdk tau nama mr.dream. stiap kali hara tdur dn pastinya mr.dream dia akn muncul. Dapatkah har...