pt.14

37 4 6
                                    

Jae ah pov

Ak tgok in ah. .dia khusyuk buat nota. Ak tgok pula meja hara dgn minra. Kosong. Dorg pg mna erk?? Hmm. . Nampaknya ak tpaksa tdur la ni . . Haha. Waktu rehat kn . Makan?? Ak puasa. . Haha actually, im on diet.

Tba2 ad org tarik tgn ak dgn kasar. .siapa ka?? Ak trgamam. . Kaki ak lantas trikut jejak org yg tarik ak. Pg mana?? Ak pun tak tau.

- - minra pov- -

"min! Tggu la . . Ni smua slh fhm. Min!! Lee minra!!"

Jhope sdh memanggil ak. Tp ak tak kesah. . Sakit hati ak joe . . Da ckp da suka ak . .tp, sbnrnya da. . Gay?!!! Euw!! Patut la dia ni plyby . .

Ak pg kt blkg sklh. Tmpt yg slalu ak pg klu ak stress. Knp?? Sbb blkg sklh ni ad tmn bunga. Hmm. . Tp. .langkah ak trhenti bila ak nmpk. . . . Ouh knp hri ni ak nmpk kjadian pelik2 arr.

- - - Jae ah pov- - -

Org yg tarik tgn ak tu. . V??!! Eh?? Btul ker ni??? Mcm mimpi pula . . Aduh bhagianya c v tarik tgn ak. Tp, kmi pg mana ni?? Eh?? Blkg sklh. . Ap da mw buat ni??????

V menolak bdn kt dinding bgunan tu. Ak blank. Sriusly ak tk tw ap yg mw lakukn.

"kau. . . .suka ak kn??"-v *mrapatkn muka da dgn muka ak*

"mm-mana. . . ."

Blum smpat ak hbiskn kata2 ku, v trus menautkn bibir da dgn bibir ak. Damn!!!! Am i dreaming??!!!! *explode*
He just kissed my lips!!! Arggh!!!!!!!!!!!!!!! My first kiss!!!! !!*blushing*

-- - Minra pov- -

Ma gosh!!!! V kiss jae ah????! Adoy!! Ak btul2 stuck. . Tba2 jhope dtg dri blkg.

"min. . Let me. . . ."

Ak trus menekup mulut jhope mggunakn tgn ak. Yala. . Takkn kmi nk interupt org basmara dana kn. . Dripd ak tgok dorg baik ak bwa jhope pg dri sni.

Jhope trkaku. Da sndiri seakn tdk pcya yg genk da tu buat gtu. Tp, mw buat mcm mana. . Dh kmi trnampak tnpa sgaja. . Ap bleh buat kn.

"ak akn maafkn ko. Tp,ad stu syarat."-ak

Jhope mgangkt keningnya.

"blanja ak mkn ais krim vanilla lps hbis sklh. . Dan. . Hntar ak plg rmh. .ouh ya. . Stu lg pula. . Klu ko mw ak trima ko. . Tinggalkn smua gf ko. . Ok??"-ak

Jhope trsnyum dn mganggukkn kpalanya. Adoi comelnya dia ni. Ak trus memimpin tgn da dn ak bwa da pg kelas. . Sweet kn. . .

- - - - jae ah pov- - -

V mlepaskn kiss da. Ak???? Tdk pyh ckp la. . Blushing hbis. V merenung ank mata ak.

"ak dh lama perhatikn ko. . Dn ak mmg ad hati dgn ko. .so, jgn cuba nk cri jantan lain selain ak. "-v

Ak terkelu. Ak tdk tw mw buat ap.

"and right nw, you're mine"-v

V trus mmbwa ak msuk ke kelas smula. . Aduh!! Ap ak mw bgtw bestie ak ni?????

- - - -

Hei . . Ap psl korang dua kcau daun citer ak hah?!!!

Jae ah , minra: sorry la hara.t.

Sikit ja pun. .part ni jerr. .

Yala2. .

Ok .. Memandangkn episode kali citer pasal bestie ak. . Citer ak. . Next episode la kn. . Ok. . See you in the next ep. .

Hello, My Mr. Dream!Where stories live. Discover now