pt.23

43 3 8
                                    

Bling~ bling~

Lamanya tdk brsuah. Rinduku membuak-buak. Melihat dia trsnyum membuatkan ak trjatuh dlm lembah. .??. .lesung pipitnya menawan dan ak ofcourse la trtawan. Ceh! Ayat rejected!

Suasana sepi membiarkan angin berbicara. Wajahnya yg brsinar-sinar bak mentari dipandang. Dia mghirup kopi kegemarannya dan kopi itu semestinya caramel latte. Mug merah yg brisi caramel latte diletakkan smula d ats meja stelah usai mghirup. .??. . Dia memandang ak dgn snyuman yg manis semanis caramel mungkin.

Hey!! Kau ingat ni iklan nescafe ker??!

Ok, bck to the story.

"how're u bae?"

Wah!! Dia panggil ak bae????!!!! *explode mcm gunung brapi*

"just like wht u saw, johny"

"i guess, you're doing fine:-D"

Ak senyum. . Wahaha. . Indahnya. . Jgn kc bgun aku pleaseee. .

"bae~"-johny

"hmm"-ak

"i gotta go"-johny

"what?? At this hour?"-ak

"yeah, i wnt to go to hobie's house"-johny

"wait. . What?? Hobie?? You mean . . Jung hoseok??"-ak

Ak mgerut dahi. Dia-kenal-jhope?? Who's the f**k he is actually???

"yeah. So, i gotta go"-johny

"wait!!"-ak

Ak mencapai tgnnya sblum dia pergi.

"how did u knw him??"-ak

"sriously??? Bae! He's my baby boo dnt u remember????"-johny

O-m-g!!!!!!!!!!

"kau gay?!!!!!!!!!!"-ak

"bangang kau!! Gay ap? Knp ak ni lelaki??. Eh, please lar hara. . Aku prmpuan tulen ok!"

Eh??? Mcm suara minra ja tu. Srius???! Ak pejam celik pejam celik mata ak. Johny yg ak pegang tgnnya brubh wajah serta tubuh.

"bangun lar kau! Sdh ak tolong buat breakfast sna. . So, jgn lupa mkn yer. . "

Ok ni mmg minra. . So in this case. . Minra kacau ak dreaming!!!!!!

Ak mencelik mata ak lagi. Kali ni ak bukan d cafe tp mc d katil. Tangan ak mc memaut pergelangan tgn minra. Minra blurr tgok ak. Adoy! Menyampah ak tgok muka blurr dia ni.
Actually, ak geram dgn dia ni. Minra c pengacau mimpi -_-

"boleh lepaskan 'i' tak?? 'i' nak jumpa hubby 'i' ni. 'i' nak mandikan dia lg. .klu 'u' nak main katil dgn 'i' mmg tak bleh lar. 'u' pny dgn 'i' pny sma jer. Jd, tak syok ar. "-minra

Ak membuntangkn mata ak. Shit fuck btul lar dia ni. Ak mencapai bntal dan memukul bdk yg memang nak kena depan ak ni.

"hambek kau! Bangang pny minra!!! Main katil lg d mention!! Hah!! Ambik!!! "

Fuh!!!! Hebat juga ak main bantal yer. Klu ad contest ni, kompom ak menang ni.

"wei!! Sdh la!! Ak nda g rumah bobo ak ni. Sdh lar!!!"-minra

Ok, ak lepaskan dia stelah dia merengek-rengek kalah2 bayi nak susu. (ckp pasal susu, author tringat smething. Susu sejat . Mehehe) . Rambutnya yg tdnya kemas dah mcm org bru siap main dgn katil. Wait? Did i just say 'main dgn katil'?? Duh! Wht ever!

"ak pg dulu la. Jgn lupa mkn tw. Penat ak gulung2 telur tu."-minra

Minra pergi dgn mukanya yg monyok tu. Ak tw dia majok dkt ak. Tp, kejap jer tu. . Biar la dia pg meluah dkt 'bobo' dia. Lol.

Ak bgun stelah minra pg. Ak pg bersihkan diri dan siapkan diri. Lebih kurang dkt 1 jam juga la ak bsiap. Lpas tu, ak pg dapur nak mkn egg roll yg minra buat tu. My parents tak der kt rmh. Dorg pg outstation. Mujur ad minra ni. Hahaha.

Buzz~

Tel ak brvibrate (lol, rosak bahasa oleh author ni) menunjukkan masej masuk. Yeah! Mesti bestie ak ni. Ak buka masej tu.

//Whatapps-minra//

Minra: wei!!! Jom tgok org ngedate!!

Me: ngedate?? Ap tu??

Minra: org dating lar.

Me: siapa lg ko nk skodeng ni?

Minra : v dgn jae ah. Jimin dgn in ah

Me: gila la wei!! Jimin?? Klu v ak pcya la dgn jae ah. Jimin?? In ah??? Gosh!!

Minra: isk. Sbnrya v dgn jae ah ja yg date ni. Tp, ak ad plan nak satukan jimin dgn in ah.

Me: wow!! Ok2. Eh? Satukan?? Ko nak kwin kan dorang ker???

Minra: -,- . . Lol. . Eya kc kwin dorang hari ni juga

Me: ok2. Hehehe. . Dmana?

Minra : han river jam 9 pagi.

Me: ok. Set!

//End//

Ak memandang jam. Bru jm 8.30 . . Ouh, ad 30 min lg. Ak mghbiskan breakfast ak dgn pantas. Mujur ak tdk trcekik. Ok. Misi bermula! Yeah!

Hello, My Mr. Dream!Where stories live. Discover now