Mati!!! Mati!!! Ap yg perlu ak lakukn?? Adoy. .
Kertas yg ak gumpalkn td, slmt mndrt kt kpala namjoon yg sdg menyndr kt krusi tu. Dn ak btul2 rasa ajal ak dh nk tiba. Seriously. Minra!! Help me!!
Ak trus letakkn kpla ak kt ats meja tu. Ak bpura-pura tdur konon. Namjoon yg td mnyndr kt krusi tu trus duduk dgn tegak dn memandang siapakh gerangn yg baling kertas kt da.
Sbaik da tgok blkg, smuanya tlh mati.( smua org kt blkg da tdur)
Dia mgambil kertas tu. Niat da nk buka gumpaln kertas tu dbatalkn sbaik sja guru sejarah kmi msuk kelas."attention!"
Sehun merangkp kpd ketua kelas tu trus memberi signl kt smua pljr. Smua pljr?? Ap lg, spt bru dihidupkn smula la. Trutama minra.
Minra ni sbnrnya tdk minat subjek sjarah. Tp, dsebabkn guru sjarah kmi ni hensem, trus brsemangat da bljr. Ok bck to the story.
Ak pura2 mengeliat kononnya bru bgun. Mataku trtumpu kt namjoon. Smpat ak nmpak da msukkn gumpaln kertas tu dlm begnya. Bg ak, mujur cgu yoon ah in msuk kelas. Klu tdk, fuhh!! Menlayang nasib ak.
Slps memberi hormt kt cgu ah in, kmi trus dduk dn membuka buku sjarah. Ak pndg pula minra.
Cewah. . Td, bukan main lg tdur, skrg ni mata da tu arr. Kirim slm. Trpancr sinarn dstu. Mcm blink2 gtu. Ak menggeleng kpala.
"ok, hari ni kta blajar psal dinasti silla. Sila buka muka surat 155. Lee minra, tlg bcakn"-arh cgu ah in.
Minra ap lg, trsengih smpai kt telinga. Dlm kelas tu, smua org tw yg cgu yoon ah in tu crush da. Malah cgu tu pun tau. C jhope mula cemburu.
"saesangnim, biar sya yg bca. Hri2 minra jer yg bca. Bosan la"-jhope
Naaa kan. . Jhope menjeling ke arh minra.
"ouh. .ok la. Hoseok sila bcakn"-cgu ah in.
Jhope pun bca. Trserlah ketidak puas hati minra. Hahaha. Ak tk dpt fokus kt dlm kelas. Mata ak asyik trtumpu kt namjoon jer. Sriusly, ak dh gila!
~skip~
Whatapps chat : '4 sekawan' (nama grup)
Me: ok . . bgtau la ni
Minra: bgus . . Ni la ak tggu
In ah: ap ni??
Jae ah: pasal kertas tu???
Me : haaa. . Klu korang nk tw. . Namjoon tu. . . Sriusly look alike mr.dream. Tht why la ak trberi td.
Minra: wht???!!! Naaaa . . Ad jodoh la ni. .
Jae ah: ko lg ni min.. Sjak bila ko bleh trtdur dlm kelas???? C hara baling kertas kt ko td. . Tp, landing kt tmpt lain.
Me: ya la. Min, ko dh knp??
Minra: hehehe . . Ak oncall dgn jhope smlm
In ah: patutlaa. . C jhope snyum2 jak tgok ko tdur td.
Minra: eya??!!! Ee. . Malunya. .
Me: tau tak pa. .
Jae ah: guys, data ak nk expired dh nie. . Ak tk bleh lama.
Minra : alaaaa . . Sblum tu. . Ad ak bgtau v yg ko krim salam. . Hahahahaha.
Jae ah: eya??!!!! Eee ko ni!!!
Minra : hahaha . . Im joking
Jae ah: lol ko ni!!!
Me: mana sdh in ah tu??
Jae ah: da kn chips more.
Minra: hahahaha.
Jae ah: ok la . . Daaa
Me: daaa
Minra: daaa
- - -
Ok. . Talk about kertas buat ak rasa mcm nk trcabut jantung ak. Agak la bruh . . Kertas td tu ak nk bg minra . . Tp mndarat kt namjoon. Im so dead! Siapa la pilot da tu. . Gagal pilot da tu. Landing pun tmpt yg salah.
Mcm mana ni????? Kertas tu sdh contengan ak. . Siap ad nama ak lg. . Eee. . Nanti ap la namjoon tu fikir??? Haaa. .
---------------------------
Please comment and vote... Tq.. Tq for readin.. Love u..
-Author
YOU ARE READING
Hello, My Mr. Dream!
FanfictionHara hanya dpt brtemu dgn namjoon dlm mimpi sja. Tp, hara tdk tahu siapa namjoon trmasuk nama namjoon. Jd, hara mnggelar namjoon mr.dream dsebabkn hara tdk tau nama mr.dream. stiap kali hara tdur dn pastinya mr.dream dia akn muncul. Dapatkah har...