pt.29

38 3 4
                                    

"so, kita start kelas kita dgn pembentangan drpd namjoon dgn hara"

Ak nebes gila beruk. Beruk pun tak mcm ak. Ok.sbenarnya ak tak la pandai sgt bentang2 kerja ni. . Even berckp kt dpn pun ad brgetar-getar.

Namjoon mula mgatur langkah. Tp, sblum dia pg kt dpn, dia bg ak beg berat dgn kplanya memainkan isyarat. Ap bengap sgt namjoon ni? Dah tau ak lampi buat pura2 lupa pula. Ingt ak fhm ker isyrt2 ni? Hadoi!!

Dia mgatur lgkh lg menuju ke hadapan. Yeah!! Majulah sukan utk negara!! Huh? Apa dungu sgt author ni . . Adoy!

"hara? Knp kmu tak ikut namjoon kehdpn ni?"-cgu ah in

Ak trkulat-kulat kt tmpt duduk ak spt bru sedar dri dunia khayalan. Haish. . Ak tgok beg namjoon tu. . Ak membukanya perlahan-lahan. .

Laptop?!

Apa ni? Dia suruh sdiakn laptop ni kt dpn? Gosh!! Melampau la namjoon nie!! Ak tau la ak just buat kat kad manila. Lol . . Ak perlahan-lahan mgatur langkah kehadapn. Laptop dikeluarkan dan diletak kt meja brhampiran. . Alaa yg mcm kt kelas selalu tu, .. Yg klu ad presentation guna slide tu. .ah itu laitu.

Ak smbung2 wayar2 kt laptop ni. Ak hdupkan laptop dan ak mulakan bicara.

"umm. . Hai, hello, holla ,anyeong."-ak

Namjoon bg death glare kat aku. Hei! Apa lagi yg tak kna ni? Salah kah aku Ber hello2 kat dpn no.. Nervous wei..

" umm, cgu saya yg bentang sbb hara dah but slide. So skrg saya yg jelaskn."-namjoon

Haaa?? Ak making blur.. Jd? Ak nak buat ap? Bakekang pny namjoon. -_-

"Ikut suka kmu la. Yg punting kmu jelaskan"-cgu ah in

" OK. Hara, tlg tekan jer yerr.."-namjoon

dah knp nmjoon ni? ak buat slide? hah? tak pernah la pula ak buat slide ni..

ak mgikut saja ap yg namjoon arhkan. parkataan 'next' disebut olehnya.

" spt yg kita sedia maklum, negara kita mnjlnkn sistem demokrasi bagi mncpai ... bla bla bla"

siott. ak ingt namjoon ni no preparation dlm pmbentangn ni. ayo

>>skipp

"ok.. bgus.. ad ap2 soalan gais?"-cgu yoon ah in.

semua student geleng kpla.. no question la tu.. lol..

" ok.. class, dismiss"

lol awl juga cgu ni sruh kitorang dismiss..

memandangkan kelas sjrh ni subjek pling last, so ap lg... pulang laa...

-------A/N

to my readers... sorry part ni agk sdikit lame... huhu ... authoe busy smpai idea pun lost... anyway... who got suggestion on this story?? just let me know.. yehet... ok daaaa thnk u for reading even its lame story.. huhu

Hello, My Mr. Dream!Where stories live. Discover now