Κεφαλαιο 6

174 6 0
                                    

Ειρηνη
Κοιμωμουν και ακουστηκαν τρια ξυπνητιρια. Η ωρα ειναι 6:30 το πρωι. Απορω εφοσον κοιμηθηκαμε τοσο αργα καταφεραμε να ξυπνησουμε.
Ειρηνη: Κοριτσια εγω θα κανω ντους στο μπανιο του δωματιου μου. Υπαρχουν αλλες δυο στον διαδρομο.
Οτομν: Οκ.
Βιολετα: Οκ και μην ξεχασεις πως σημερα ειπαμε να βαλουμε τζιν και εξοκοιλες μπλουζες.
Ειρηνη: Μα-
Βιολετα: Μαμακια. Εχεις τοσο ωραιες εξοκοιλες μπλουζες και δεν τις φορας. Ασε που σου πανε κιολας. Και θα δεις σιγα-σιγα θα σου αρεσει να τις φορες.
Οτομν: Συμφωνω.
Ειρηνη: Ειστε σιγουρες;;; Εγνευσαν καταφατικα. Ξεφυσηξα. Μπηκα στο μπανιο. Αχ η καημενη εγω. Σκεφτηκα. Ναι ολα τα αγορια θα σερνοντε απο πισω σου και θα εισαι κουκλα. Γκαντεμια.
Μου ειπε η συνηδιση μου. Μπηκα και εκανα μπανιο. Μολις τελειωσα στεγμωσα τα μαλλια μου, εβαλα τα μπλε μου τζιν, μια μαυρη εξοκοιλη μπλουζα, τα μαυρα τακουνια μου (εικονα), αφησα τα μαλλια μου στο φυσικο τους δηλαδη ισια και βαυτηκα ελαχιστα και περιμενα τα κοριτσια. Πρωτα μπηκε η Βιολετα. Φορουσε μαυρα τζιν,μια ασπρη ζωνη,μια εξοκοιλη ασπρη μπλουζα ενα μαυρο jacket (εικονα) και τα μαυρα old-star της. Το μαλλι της το ειχε αφησει κατω και ειχε βαυτει ελαχιστα. Μετα μπηκε η Οτομν. Φορουσε μαυρα σκισμενα τζιν, μια ασπρη με μαυρες γραμες εξοκοιλη μπλουζα και μποτες με λιγο τακουνι στο χρωμα του δερματος (εικονα). Το μαλλι της το ειχε αφησει κατω και ειχε βαυτει ελαχιστα.
Βιολετα: Πως ειμαστε;;
Ειρηνη:Κουκλες, κουκλες αλλα γιατι πρεπει να φορεσω τακουνια;; Με αναγκασατε κιολας. Η Βιολετα και η Οτομν στριφογυρισαν τα ματια τους.
Βιολετα: Γιατι 1 Εχεις τελεια ρουχα και παπουτσια και δεν τα φορας ποτε και 2 Σημερα εχουμε φωτογραφιση και εσυ το ξεχασες. Μολις το ειπε αυτο γουρλωσα τα ματια μου. Πηγα να αλλαξω τρεχοντας αλλα με προλαβαν.
Οτομν: Τρεχεις καλα με τα τακουνια παντως. Ειπε γελωντας.
Γρυλισα και στρυφογιρησα τα ματια μου.
Ειρηνη: Καλα αντε παμε γιατι 1 Θα αργησουμε και 2 με βλεπω να κανω δολοφονια. Ειπα γελωντας. Μολις κατεβηκαμε κατω ακουστηκε το κλεισιμο της πορτας κσι ειδα την μαμα μου.
Ειρηνη: Καλημερα μαμα. Ειπα και την αγκαλιασα.
Μαμα: Καλημερα αλλα πια εισαι εσυ;; Ρωτησε εκπληκτη.
Ειρηνη: Η κορη σου μαμα. Της ειπα γελωντας.
Μαμα: Πως και φορεσες εξοκοιλο και τακουνια;; Σε παρακαλαω για να τα βαζεις αλλα εσυ οχι. Εκει.
Ειρηνη: Με αναγκασαν. Κι οχι μονο. Ειχα ξεχασει πως σημερα εχουμε φοτογραφιση και οι κοπελιες απο δω το εκμεταλευτηκαν.
Βιολετα: Γεια σας! Με λενε Βιολετα.
Οτομν: Κι εμενα Οτομν.
Μαμα: Εγω ειμαι η μαμα της Ειρηνης. Πως περασατε χθες;;
Ειρηνη,Βιολετα,Οτομν: Μια χαρα. Ειπαμε και ξεσπασαμε στα γελια.
Οτομν:Το κανουμε συχνα αυτο.
Βιολετα: Αα και Ειρηνη. Μην μας σκοτοσεις αλλα θα παμε σε ενα παρτυ στο καινουριο κλαμπ που εχει ανοιξει και λεγαιτε Get Awesome και ολο το λυκειο θα ειναι εκει και σε βαλαμε στην λιστα. Ειπε και χαμογελασαν αθωα.
Ειρηνη: Τελος παντων. Το αφηνω να περασει. Θα ερθω. Αλλα δεν προκειτε να πιω ακοολ. Μισω ακομα και τη μυρωδια του.
Οτομν: Καλα ενταξη.
Ειρηνη: Αμαν αργησαμε. Παμε. Τρεξαμε οσο πιο γρηγορα μπορουσαμε. Ακομα και με τακουνια τρεχω γρηγορα. Μπηκαμε. Ειχαμε γλωσσα την πρωτη ωρα και εφοσον ολοι ειχαν μπει μεσα επρεπε να χτυπησουμε.
Δασκαλα: Περαστε.
Ειρηνη: Συγγνωμη που αργησαμε. Ειχαμε κοιμηθει σπιτι μου και επειδη η μαμα μου δεν ηταν σπιτι χθες και ηρθε λιγο πριν ξεκινησουμε για το σχολειο μας επιασε την κουβεντα. Ηρθαμε τρεχοντας. Μας πιστευετε η θελετε να παρετε τηλεφωνο να σιγουρευτητε;;
Δασκαλα: Σας πιστευω αλλα καλητεραωνα παρω τηλεφωνο την μαμα σου Ειρηνη για να σιγουρευτω.
Ειρηνη: Νσι ενταξει. Ειπα και της εδωσα το κινητο μου. Πηρε την μαμα μου και μολις της μιλησε μου το ξανα εδωσε.
Δασκαλα: Ενταξει μου μιλησε και μου το ειπε. Μπορειτε να καθοστε κατω. Καθησαμε. Ολοι διαβασαν τις εκθεσεις τους και μονο εγω εμεινα. Οταν σηκωθηκα πηρα μια βαθια ανασα και την διαβασα. Οταν τελειωσα ολοι με κοιταξαν εκπληκτοι. Ακομα και ο γοριλας.
Δασκαλα: Πολυ ωραια εκθεση Ειρηνη.
Ειρηνη: Ευχαριστω. Ειπα κι εκατσα στην θεση μου.
Δασκαλα: Δεν εχουμε και πολυ χρονο. Λοιπον η διευθυντρια μου ειπε να σας αλλαξω θεση και θα καθεστε ετσι σε ολες τις ταξεις σας. Λοιπον οι θεσεις που ο διευθυντης εβαλε ειναι. Ειπε τις θεσεις για ολους εκτος απο εμενα, την Βιολετα, την Οτομν, τον Λεον, τον Φεντε, τον γοριλα και τις τρεις κλοουν.
Δασκαλα:Και τα τελευταια ζευγαρια ειναι:
Βαλερια+Ταμι
Τζερι μονη της
Λεον+Βιολετα
Φεντε+Οτομν
Μιχαλης+Ειρηνη.
Οχι ρε γαμωτο θα ειμαι με τον γοριλα. Σκευτηκα. Σιγα μωρε. Μπορει να τα περασεις και καλα. Ναιιιι σιγουρα της απαντησα ολο ειρωνια. Χτυπησε το κουδουνι. Μολις πηγα να βγω εξω απο την ταξη να παρω λιγο αερα καποιος με επιασε απο τον αγκωνα και με γυρισε. Και ποιον βλεπω νομιζεται;;; Τον γοριλα. Πολυ πρωτοτυπο τι να πω. Ελευθερωθηκα απο την λαβη του.
Ειρηνη: Τι θες παλι;;;
Μιχαλης: Με φορτοθηκες βλεπω για ολο τον χρονο.
Ειρηνη: Ναι διστιχως. Του ειπα και πηγα να φυγω αλλα με ξαναεπιασε και με κολλησε στον τοιχο στα ντουλαπακια εξω απο την ταξη.
Ειρηνη: Τι κανεις ρε βλαμενο;; Με κοιταξε εκπληκτος.
Μιχαλης: Τι δεν σου αρεσει;; Στρυφογυρισα τα ματια μου.
Ειρηνη: Για γοριλας εισαι πολυ ψωνιο ξερεις.
Μιχαλης: Θα συνεχεισεις να με λες γοριλα για πολυ ακομα;;
Ειρηνη: Λοιπον σου πανε κι αλλα παρατσουκλια. Ουρακοτανγκος σαν τους συγκενεις σου δηλαδη, homo erectus, γοριλας, μαιμου. Θες κι αλλα;;; Γιατι εχω πολλα.
Μιχαλης: Ξερεις σπασικλακη-
Ειρηνη: Ξερεις πρεπει να φυγω και δεν εχω ορεξη να ασχολειθω μαζι σου οπτε see you later alligator. Εκει που πηγα να φυγω με επιασε πολυ πιο δυνατα απο πριν. Εεε ρε φιλε μου. Εισαι πολυ σπαστικος. Θα σου πω εγω μονο περιμενε. Σκευτηκα.
Μιχαλης: Δεν θα πας πουθενα αμα δεν στο επιτρεψω εγω. Εεε δεν παμε καλα. Τωρα μου την εδωσε.
Ειρηνη: Ααα ναι;;;
Μιχαλης: Ναι
Ειρηνη: Εε λοιπον δες με να φευγω. Ειπα και του εδωσα μια αγκωνια στην κοιλια καθως εστριβα. Εε οταν λεω εγω μου την εδωσε, μου την εδωσε.
Ειρηνη: Τα λεμε γοριλα. Του φωναξα γελωντας. Πηγα στην καφεταιρια, πηρα τον χυμο που παιρνω παντα και πηγα και εκατσα στο τραπεζι ακομα γελωντας. Ολοι με κοιταξαν περιεργοι.
Λεον: Τι εγινε;; Τους ειπα τι εγινε και ξεσπασαν στα γελια μαζι μου.
Βιολετα: Αυτο κι αν λεμε επαμασταση του 2016. Ξαναξεσπασαμε στα γελια.
Βαλερια: Ααα να οι σκυλες και τα αγορια τους. Σηκωθηκα ολο νευρα και την κοιταξα.
Ειρηνη: Κοιτα ποια μιλαει. Αυτη που ερχεται στο σχολειο με μινι φορεματα και μινι φουστες και το κανει καθε βραδυ με τον γοριλα.
Βαλερια: Ξερεις νομιζω πως ο αδελφος σου κι ο πατερας σου αξιζαν να παιθανουν τετοιοι πουστεδες που ηταν και εχεις ακουστα την εκφραση το μηλο κατω απο την μηλια θα πεσει;;; Αυτο το ειπα αφου μοιαζεις στην μανα σου. Το κανει και με διαφορετικο καθε βραδυ και ειναι μια πουτανα σκυλα. Οχι δεν το ειπε. Σκευτκα. Κιωμος το ειπε. Απαντησε η συνηδηση μου.
Ειρηνη: Παρτο πισω. Ειπα μεσα απο τα δοντια μου ετοιμη να της ορμηξω.
Βαλερια: Οχι. Κλοτσησα με τοση δυναμη την καρεκλα που εκανε κρακ κσι επεσε κατω. Την εσπασα. Σκευτηκα. Οχι την ευτιαξες.
Απαντησε ξανα η συνηδιση μου.
Ειρηνη: Παρτο πισω. Ξαναειπα μεσα απο τα δοντια μου και κλοτσησα και μια αλλη καρεκλα. Την εσπασα κι αυτην.
Βαλερια: Δεν το παιρνω. Τι θα μου κανεις;; Εεε τωρα δεν αντεξα. Με το τακουνι μου της εριξα μια τοσο δυνατη κλωτσια που ακουστηκε ενα κρακ. Της το εσπασα φαινετε. Χεστηκα. Το αξιζε. Επεσε κατω και αρχισε να φωναζει βοηθεια. Τα παιδια με απομακρυναν για να με ηρεμησουν. Κλωτσησα αλλες δεκα καρεκλες που εσπασαν και ηρεμησα πολυ λιγοτερο.
Διευθηντρια: Τι γινεται εδω;;
Βαλερια: Ηρθε μου φωναξε, με εβρισε και με χτυπησε χωρις λογο κυρια. Κλοτσησα αλλη μια καρεκλα. Εσπασε κι αυτη.
Ειρηνη: Λεει ψεματα κυρια. Καθομουν κσι μιλουσα με τις φιλες και τους φιλους μου και ειπε διαφορα πραγματα για τον πατερα μου και τον αδελφο μου που οπως ξερετε εχουν παιθανει και πραγματα για την μαμα μου. Της ειπα να τα παρει πισω και ειπε οχι. Μετα κλοτσησα μια καρεκλα. Της ειπα να το παρει πισω κσι ξαναειπε οχι τι θα μου κανεις. Δεν αντεξα και της εχωσα μια κλοτσια με το τσκουνι μου με τοση δυναμη που εκανε κρακ. Καλα οχι οτι με νοιαζει απλα λεω. Τα παιδια με πηραν πιο κει για να με ηρεμησουν και εγω κλοτσησα αλλες δεκα καρεκλες. Μετα ηρθατε εσεις. Ειπα οσο πιο ηρεμα μπορουσα.
Διευθυντρια: Θα πιστεψω μονο τον ανιψιο μου τον Μιχαλη. Καθε φορα μου εχει πει την αληθεια. Λοιπον Μιχαλη;;; Ποια λεει την αληθεια;;; Ασε ξερω την απαντηση. Καλη μου τυχη και καλη μου τιμωρια. Σκευτηκα. Εκτος αμα πει οντως την αληθεια. Απαντησε η συνηδηση μου. Ναι καλα κανε ονειρα. Της απαντησα.
Μιχαλης: Την αληθεια την λεει η Ειρηνη. Γουρλωσα τα ματια μου. Ειπε την αληθεια. Σκευτηκα. Στο πα εγω. Μου ειπε η συνηδηση μου.
Διευθυντρια: Βαλερια εισαι τιμωρια για ολη την υπολοιπη χρονια. Και τωρα αντε ηρθε η ωρα της φοτογραφησεις. Ειπε και εφυγε. Μολις τελειωσει η φωτογραφιση θα παω να του μισω. Σκευτηκα.
Αντε και με την νικη. Ειπε η συνηδιση μου. Δεν της απαντησα. Απλα πηγα να περιμενω την σειρα μου για την φοτογραφιση.

Θα Σ' αγαπω Για Παντα Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang