Ειρηνη
Mου επεσε το κινητο απ'τα χερια. Ευτυχως ομως επεσε στον καναπε. Ποιος ειναι αυτος;;; Τι θελει απο μενα;;; Η ζωη μου παει απ'το κακο στο χειροτερο. Τι θα κανω;;; Αρχισα να ζαλιζομαι κσι λυποθιμησα στον καναπε.
Ονειρο
Ειμαι σε ενα μαυρο σκοτεινο μερος. Ερχοντε δυο ανθρωποι. Ειναι ο μπαμπας και ο Φεντε. Δεν το πιστετω. Μετα απο τοσο καιρο τους ξαναβλεπω. Πηγα και τους αγκαλιασα με δακρυα στα ματια.
Ειρηνη: Μπαμπα. Φεντε. Ειπα κλαιγοντας στην αγκαλια τους.
Μπαμπας: Κοριτσακι μου. Θελω να ξερεις πως εγω κι ο αδελφος σου σε βλεπουμε απο ψηλα και σε προσεχουμε οσο μπορουμε. Ειμαστε παντα κοντα σου αν κι εσυ δεν μας βλεπεις.
Φεντε: Αδελφουλα. Δεν θελω να σε βλεπω να στεναχοριεσαι ετσι. Δεν μου αρεσει. Απο αυριο ξαναγινε ο εαυτος σου. Δειξε τους πως δεν εισαι αδυναμη. Πως εισαι δυνατη. Ολα καποια στιγμη θα περασουν και στο τελος ολα θα εξελιχθουν καλα. Για τωρα εσυ πρεπει να δειξεις πως δεν φοβασαι και πως δεν στεναχωριεσαι και πως δεν νοιαζεσαι. Θελω να μου το υποσχεθεις αυτο.
Ειρηνη: Το υποσχομαι. Ψυθιρησα. Ο μπαμπας μου ηρθε και με αγκαλιασε και μου φιλησε το μετωπο. Ο Φεντε εκανε το ιδιο.
Μπαμπας: Σ'αγαπω πολυ κοριτσακι μου.
Ειρηνη: Κι εγω μπαμπα.
Φεντε: Κι εγω σ'αγαπω αδελφουλα.
Ειρηνη: Κι εγω Φεντε. Κι εγω. Ειπα με δακρυσ στα ματια.
Τελος ονειρου
Ξυπνησα αποτομα. Εχουν καιρο να με επισξκευτουν στα ονειρα μου. Μου ελειψαν. Με βλεπουν. Ειναι μαζι μου αν και εγω δεν τους βλεπω. Θα τηρησω την υποσχεση μου οπως παντα. Καθε υποσχεση που εχω κανει στον αδελφο μου την εχω τυρησει και δεν θα σταματησω τωρα. Για τιποτα και για κανεναν. Χτυπησε το κινητο μου. Η Οτομν. Περιεργο. Το σηκωσα.
Τηλεφωνικη συζητηση
Οτομν: Ελα Βιολετα.
Ειρηνη: Οτομν. Μπερδευτηκες. Δεν ειμαι η Βιολετα.
Οτομν: Ααα ναι σορρυ. Πηρα την ψωναρα που το παιζει σημαντικη και δεν μας μιλαει. Θυμησου τι σου ειπε ο Φεντε.
Ειρηνη: Ξερεις. Κανενας απο την παρεα δεν με καταλαβαινει. Ουτε εσυ Οτομν, ουτε η Βιολετα και ουτε τα αγορια. Εσυ η, η Βιολετα δεν ειχατε βιαστει ποτε, δεν μεινατε εγκυος και χασατε το παιδι σας πριν καν γεννηθει, δεν ειστε μισες ορφανες και δεν πηγατε να ξαναβιαστειτε. Ηθελα λιγο χρονο να σκευτω και σας το ειπα. Το χρειαζομουν. Δεν εχετε περασει οτι περασα εγω. Ουτε εσυ ουτε η Βιολετα. Αα και πες στον Ντιεγκο να μην ανυσηχει για την μαμα του.
Τελος τηλεφωνικης συζητησης
Της το εκλεισα στα μουτρα. Δεν το πιστευω. Συγχωρησα τον βιαστη μου. Αυτον που μου πηρε την παρθενια μου. Αυτος που μου κατεστρεψε την πρωτη μου φορα. Αυτον που εξαιτιας του εχασα το μωρο μου. Αυτον που με κατεστρεψε.Και μου εχει θυμωσει ενω κανονικα εγω θα επρεπε να ειμαι η θυμωμενη εδω.Και ο Ντιεγκο. Βοηθησα την εικογενεια του και ειναι θυμωμενος. Του συμπαρασταθηκα και αυτος με προδωσε οπως και ολη υπολοιπη παρεα. Τι αχαριστοι αμθρωποι θεε μου. Πηγα στην κουζινα και εφτιαξα κρεπες και τηγανητα παγωτα. Πηρα και αναψυκτικα και ανοιξα το λαπτοπ μου αφου εβαλα τα γυαλια μου. Ειδα ολη μερα ταινιες μεχρι που πηγε 10 το βραδυ και επρεπε να παω για υπνο. Πηγα πανω και εβαλα τις μπιζαμες μου. Μακαρι η ζωη μου να ηταν διαφορετικη. Σκευτηκα και επεσα σε εναν βαθυ υπνο.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Θα Σ' αγαπω Για Παντα
ContoΑυτη η ιστορια ειναι για μια κοπελα που την λενε Ειρηνη και ενα αγορι που τον λενε Μιχαλη. Η Ειρηνη ειναι καινουρια στο σχολειο και ο playboy του σχολειου στην αρχη της εκανε bullying. Τι θα γινει ομως αν με τον καιρο ερωτευτουν;;; Τι θα γινει αν ο...