Ειρηνη
Ξυπνησα νιωθωντας τα χερια καποιου γυρω απ'την μεση μου. Ανοιξα τα ματια μου και ειδα τον Μιχαλη. Εκει που πηγα να τον σπρωξω απο πανω μου και να ουλιαξω θυμηθηκα τι εγινε χθες. Ειναι 6:30 το πρωι. Γυρησα απο την αλλη για να φυγω απο το κρεβατι και πηγα να του βγαλω το χερι απο την μεση μου αλλα με πηρε ακομα πιο κοντα του.
Μιχαλης: Που πας;;; Μου ψυθηρησε στο αυτι. Γυρησα να τον κοιταζω. Ειναι με κλειστα τα ματια. Ποσο θελω να τον φιλησω παναγια μου.
Ειρηνη: Παω να κανω δουλειες και να μαγειρεψω. Δεν με αφησε ομως.
Μιχαλης: Οχι δεν θα φυγεις. Θα κατσεις στο κρεβατι να κοιμηθεις γιατι ειναι μολις 6:30 η ωρα. Τον φιλησα στο μαγουλο και σηκωθηκα. Εε δεν κρατηθηκα. Εμεινε να με κοιταζει οσο πηγαινα να κανω μπανιο.
Ειρηνη: Τι;;
Μιχαλης: Εε τιποτα. Ααα και θα βγουμε οποτε ντυσου. Τον κοιταξα μπερδεμενη.
Ειρηνη: Που θα παμε;;
Μιχαλης: Για πικ-νικ. Θα σου γνωρησω και τους φιλους μου.
Ειρηνη: Οκ.
Μιχαλης: Αα και μην βαυτεις. Και χωρις μακογιαζ εισαι ομορφη. Κοκκινησα και του εβγαλα γλωσσα.
Ειρηνη: Να εχεις βγει απο το δωματιο μεχρι να τελειωσω. Τον μαλωσα και μπηκα μεσα. Μια ωρα μετα ειχα τελειωσει. Εβαλα μια πετσετα γυρω μου και μπηκα στο δωματιο. Και ποιον βλεπω;; Τον Μιχαλη. Βαζω στοιχημα πως εχω γινει σαν πατζαρι.
Ειρηνη: Τι κανεις εδω;;; Δεν σου ειπα να εχεις φυγει μεχρι να τελειωσω;;;
Μιχαλη: Ναι αλλα ειπα να σε δω λιγακι.
Ειρηνη: Λοιπον σου αρεσει το θεαμα;; Αστειευτηκα.
Μιχαλης: Βασικα ναι. Πηγα και του επιασα το χερι για να τον σηκωσω αλλα με τραβηξε και τωρα ειμαι πανω του. Με μονο μια πετσετα γυρω μου. Μειναμε να κοιταζομαστε.
Ειρηνη: Ξ-ξ ξερεις θ-θα α-α αργησουμε. Του ειπα τραυλιζοντας.
Μιχαλης: Ν-ναι εχεις δικιο. Ειπε κι αυτος τραυλιζοντας. Περιεργο. Σηκωθηκα απο πανω του και αυτος απο το κρεβατι.
Μιχαλης: Και να θυμασαι. Μην βαυτεις. Ειπε λιγο πριν βγει απ'το δωματιο. Στρυφογυρησα τα ματια μου και του εκλεισα την πορτα στα μουτρα. Στεγνωσα τα μαλλια μου. Εβαλα μια ασπρη μπλουζα με μπλε γραμμες,μια μπλε φουστα, μια ασπρη κορδελα με μαυρα κοικλακια και τα μπλε αθλητικα μου (εικονα). Αφησα τα μαλλια μου στο φυσικο τους (ισια) και βαυτηκα λιγο οπως παντα. Στην τσαντα μου εβαλα το κινητο μου, το καθρευτακι μου και τα βαυτικα μου. Πηγα στο σαλονι.
Μιχαλη: Δεν σου ειπα να μην βαυτεις;;;
Ειρηνη: Ναι αλλα δεν σου ειπα οτι θα σε ακουσω κιολας. Εξαλου, ειμαι χαλια χωρις μακιγιαζ.
Μιχαλης: Πανεμορφη εισαι και χωρις μακιγιαζ. Τωρα πηγαινε και βγαλτο.
Ειρηνη: Ουτε στα ονειρα σου. Του ειπα και πηγα στην κουζινα να ετοιμασω αυτα που θα παρουμε. Εκανα χαμπουργκερ με κεφτε, τυρι, ντοματα και μαρουλι και τα εβαλα σε ενα ταπερ, εκανα μικρα τοστακια και τα εβαλα σε ενα ταπερ, εκανα κανονικα τοστ τα εψησα στην τοστιερα και τα εβαλα σε ενα ταπερ, εκανα hot dog και τα εβαλα σε ενα ταπερ, εκανα κρεπες και τις εβαλα σε ενα ταπερ και εκανα και τηγανητα παγωτα και τα εβαλα σε ενα ταπερ. Πηρα και τους δυο χυμους που ηταν σρο ψυγειο και τους εβαλα στην μεγαλη τσαντα που εχω και εβαλα και τα ταπερ μεσα. Περασε μια ωρα.
Μιχαλης: Ελα εκατο χρονια. Πηγα στο σαλονι.
Ειρηνη: Εγω μαγειρεψα, εσυ κρατας την τσαντα. Αα και τα πραγματα που χρησημοποιησα για να μαγειρεψω εσυ θα τα πλυνεις οταν ερθουμε εφοσον βιαζεσαι τοσο.
Μιχαλης: Καλα συμφωνοι παμε τωρα. Στρυφογυρησα τα ματια μου, του εδωσα την τσαντα και βγηκα εξω. Μπηκαμε στο αμαξι και ξεκινησε.
Μιχαλης: Καλα τι μαγειρεψες;;; Παναγια μου. Γελασα.
Ειρηνη: Μιχαλη μπορω να σε ρωτησω κατι;;; Αλλα σε παρακαλω μην θυμωσεις.
Μιχαλη: Ρωτα.
Ειρηνη: Στην πραγματικοτητα εισαι πολυ καλος και εξυπνος. Γιατι ομως κανεις τοσα απαισια πραγματα;;; Και γιατι πληγωνεις την καθε καινουρια που ερχαιτε στο σχολειο;; Ξεφυσηξε ομως δεν απαντησε. Μαλλον θυμωσε.
Μιχαλης: Το παρελθον μου δεν ειναι και πολυ καλο ξερεις. Ειπε μετα απο δεκα λεπτα ηρεμος.
Ειρηνη: Πες μου. Σε παρακαλω. Εγω σου ειπα το παρελθον μου αλλα και τι μου συμβαινει τωρα. Eμπιστευσουμε. Σε παρακαλω.
Μιχαλης: Ειχα μια αδελφη ενα μηνα μικροτερη μου. Οταν πηγα 16 χρονον την απηγαγαν. Μαλλον την εχουν σκοτωσει. Βασικα ειμαι σιγουρος πως την εχουν σκοτωσει. Την ψαχναμε για εναν ολοκρηρο χρονο αλλα ποτε δεν βρεθηκε. Μου λειπει αλλα προσπαθω να προχωρησω στην ζωη. Και κανω τοσο απαισια πραγματα γιατι μαλλον. Δεν ξερω. Προσπαθω να μην ασχολουμε. Θελω να την ξεχασω. Ομως δεν μπορω. Ομως αλλαξα. Εβαλα το χερι μου πανω απο το δικο του κοιταζοντας εξω απο το παραθυρο.
Ειρηνη: Ξερεις, δεν ειναι αναγκη να θελουμε να ξεχασουμε τους ανθρωπους που αγαπαμε. Και στο λεω εκπειρας. Του ειπα και βυθηστηκαμε και οι δυο στις σκεψεις μας. Μιση ωρα μετα φτασαμε στο δασος. Βγηκα απο το αμαξι και πηγα να προχωρησω προς τους φιλους του αλλα με σταματησε.
Μιχαλης: Ευχαριστω.
Ειρηνη: Μην το ξαναπεις. Ειπα και τον αγκαλιασα. Με αγκαλιασε κι αυτος. Μετα απο λιγο χωρηστηκαμε και πηγαμε στους φιλους του.
Μιχαλης: Λοιπον παιδια απο εδω η Ειρηνη. Ειρηνη απο εδω η Φραντσεσκα αλλα ολοι την λεμε Φραν, η Καμιλα αλλα ολοι την λεμε Καμι, ο Μαρκο το αγορι της Φραν και ο Μπροντγουεϊ το αγορι της Καμι.
Ειρηνη: Γεια.
Ολοι: Γεια. Κατσαμε κατω.
Μπροντγουεϊ: Λοιπον Ειρηνη ο Μιχαλης ειναι το αγορι σου;;
Ειρηνη: Βασικα οχι. Ειμαστε απλα φιλοι.
Μπροντγουεϊ: Κατσε μπερδευτηκα. Μαζι δεν μενετε;;
Ειρηνη: Ναι αλλα δεν ειμαστε μαζι.
Μπροντγουεϊ: Δεν καταλαβαινω.
Καμι: Σταματα να γινεσαι τοσο αδιακριτος Μπροντγουεϊ.
Ειρηνη: Οχι δεν πειραζει. Λοιπον. Ξερετε την περιφημη γιατρο Angie Σαμερς που δολοφονηθηκε σωστα;; Εγνευσαν καταφατικα.
Ειρηνη: Λοιπον η Angie Σαμερς ηταν η μαμα μου. Και εφοσον ο πατερας μου κι ο αδελφος μου πεθαναν οταν ημουν 5 χρονον εμεινα ορφανη. Μια μερα μετα τον θανατο της ο Μιχαλης για να μου φτιαξει λιγο το κεφι με πηγε σινεμα και ειδαμε το Insidious 3. Λατρευω τα θριλερ. Τελος παντων. Μετα απο το σινεμα με πηγε στο αγαπημενο του μερος. Μια ωρα μετα με πηρε ο πωλητης κτιριων που μας ειχε πουλησει το σπιτι και μου ειπε πως θα το πουλησει σε ενα ζευγαρι που το ηθελε. Ετσι μου ειπε να μεινω μαζι του στο σπιτι που νοικιασε και δεχτηκα αφου τον ρωτησα αν ειναι σιγουρος. Τα κοριτσια ηρθαν και με αγκαλιασαν.
Φραν: Μην ανυσηχεις εχεις εμας τωρα.
Καμι: Ναι απο εδω και περα εμεις οι τρεις ειμαστε κολλητες. Συμφωνη;;
Ειρηνη: Συμφωνη. Ξερετε. Δεν ειχα ποτε μου φιλες και φιλους. Και αυτοι που ειχα με παρατησαν. Δεν μπορω να πω τον λογο. Κοιταχτηκαν και χαμογελασαν σατανικα. Με γαργαλουσαν τοσο πολυ που επεσα κατω σοβαρα.
Ειρηνη: Καλα καλα θα σας πω. Θα σας πω απλα σταματηστε.
Φραν: Βλεπετε αγορια;;
Καμι: Ετσι κανουμε τα κοριτσια να μιλησουν. Οχι οπως εσεις.
Μαρκο: Αντε θα μας πεις η οχι;;
Ειρηνη: Καλα καλα. Τους ειπα για το παρελθον μου. Για τον μαπαμπα μου και τον Φεντε, για το προβλημα αναπνοης, για το bullying που μου εκαναν και το πως με επηρεασε, για τον βιασμο, για την εγκυμοσυνη, οτι εχασα το μωρο μου, και ολα οσα εγιναν με την Βιολετα, την Οτομν, τον Λεον, τον Φεντε, τον Τζος αφου τον συγχωρησα, τον Ντιεγκο και για τον Μιχαλη. Αλλα δεν τους ειπα για αυτον που με περνει τηλεφωνο.
Φραν: Δηλαδη μου λες πως ο μαλακας ο Τζος σε βιασε, εμεινες εγκυος με το παιδι του, το εχασες πριν καν γεννηθει, τον συγχωρεσες οταν σε εσωσε απο τον Μιχαλη που πηγε να σε βιασει επειδη ηταν μεθυσμενος, σε ειχε επηρεασει πολυ αυτο και χρειαζοσουν χρονο και σταματησαν να σε κανουν παρεα επειδη χρειαζοσουν λιγο χρονο μονη σου;;; Εγνευσα καταφατικα. Τα κοριτσια ηρθαν και με αγκαλιασαν.
Μαρκο: Μην ανυσηχεις. Εμεις δεν ειμαστε σαν αυτους.
Μπροντγουεϊ: Ναι δεν ειμαστε. Τωρα ομως επειδη πειναω. Θα μας βαλεις να φαμε απο αυτα που μαγειρεψες;;; Ολοι γελασαμε.
Ειρηνη: Ναι. Τους εβαλα απο τα παντα. Μιση ωρα μετα ειχαμε τελιωσει ολοι.
Μπροντγουεϊ: Καμι πρεπει να μαθεις να μαγειρευεις. Και σαν την Ειρηνη.
Μαρκο: Συμφωνω. Τα κοριτσια τους εβγαλαν γλωσσα κι εγω γελασα με την αντιδραση του.
Ειρηνη: Κοριτσια το ιδιο κανω κι εγω στον Μιχαλη. Γελασαμε. Στα ξαφνικα ο Μιχαλης μου εριξε νερο στο πρωσοπο και ολο το μακιγιαζ μου εφυγε.
Μιχαλης: Ετσι εισαι πιο ομορφη. Του εβγαλα γλωσσα. Σκουπηστηκα και ξανα βαυτηκα. Μου ξανα εριξε νερο στο πρωσοπο το βλαμμενο. Ξανα σοκουπηστηκα αλλα αυτη την φορα δεν βαυτηκα.
Ειρηνη: Εχεις τρια δευτερολεπτα να τρεξεις για την ζωη σου. Τον απειλησα.
Μιχαλης: Ωχ αμαν! Ειπε κι αρχησε να τρεχει. Αρχησα να τρεχω και μερικα λεπτα αργοτερα τον επιασα. Τον πηγα στα παιδια.
Μιχαλης: Εισαι γρηγορη.
Ειρηνη: Το ξερω.
Μαρκο: Ξερεις. Ουτε εμεις τα αγορια δεν τον εχουμε πιασει ποτε. Γελασαμε. Την υπολοιπη μερα την περασαμε γελωντας, κανωντας αστεια και καναμε και κατι φαρσες σε ανθρωπους που περνουσαν. Ανταλαξαμε και αριθμους φυσικα. Ειχε παει 8 το βραδυ και φυγαμε. Στις 9 ημασταν σπιτι. Επληνε τα κουζινικα. Βασικα τον αναγκασα αλλα τελος παντων. Και στις 10 ωρα πηγαμε στα δωματια μας. Ουαου τι μερα κι αυτη. Περασα τελεια. Σκευτηκα και με επιασε ο υπνος χαμογελωντας.--------------------------------------------------------------------------------------
Λοιπον παιδια. Θα βαλω τις φοτωγραφιες των νεων φιλων της Ειρηνης εδω. Λοιπον
Η Φραν
Η Καμι
Ο Μαρκο
Και ο Μπροντγουεϊ
ESTÁS LEYENDO
Θα Σ' αγαπω Για Παντα
Historia CortaΑυτη η ιστορια ειναι για μια κοπελα που την λενε Ειρηνη και ενα αγορι που τον λενε Μιχαλη. Η Ειρηνη ειναι καινουρια στο σχολειο και ο playboy του σχολειου στην αρχη της εκανε bullying. Τι θα γινει ομως αν με τον καιρο ερωτευτουν;;; Τι θα γινει αν ο...