Ειρηνη
Ξυπνησα απο το ξυπνητηρι του κινητου μου. Ειναι 6:30 το πρωι. Σηκωθηκα και εκανα ενα μπανιο. Στεγνωσα τα μαλλια μου. Εβαλα ενα μπλε τζιν,μια κιτρινη μπλουζα που λεει YOU ONLY LIVE ONCE με χρυσα γραμματα, εβαλα τις μαυρες μου μπαλαρινες, πηρα την καφε μου τσαντα μιας και τα βιβλια μου ειναι στο ντουλαπακι τυ σχολειου και βαυτηκα ( εικονα, χωρις τα αξεσουαρ). Αφησα τα μαλλια μου στο φυσικο τους (ισια) και πηγα στην κουζινα. Η ωρα ειναι 8:00 το πρωι και σε μιση ωρα πρεπει να ειμαστε σχολειο. Πηγα στο δωματιο του Μιχαλη. Ο ηλιθιος κοιματε. Ημουν ετοιμη να παω να τον φιλησω για να ξηπνησει αλλα αντι για αυτο πηγα ξανα στην κουζινα, πηρα ενα μπουκαλι, το γεμησα με κρυο νερο και με παγακια, ξανα πηγα στο δωματιο του Μιχαλη και του το εριξα στα μουτρα. Εκδικηση για χθες. Ουρλιαξε. Ετρεμε ολοκρηρος
Μιχαλης: Ωραιος τροπος να με ξυπνησεις ευχαριστω. Ειπε ολο ειρωνια. Εγω ειχα σκασει στα γελια και δεν μπορουσα να σταματησω.
Ειρηνη: Το εκανα για τρεις λογους. 1ος εκδικηση για χθες 2ος ειναι 8:05 το πρωι πρεπει να ειμαστε εκει στις 8:30 και 3ος ηταν ο πιο αστειος τροπος για να σε ξυπνησω.
Μιχαλης: Χα χα γελασαμε. Ειπε ειρωνικα και εγω στρυφογυρησα τα ματια μου.
Μιχαλης: Τελος παντων. Τι ωρα ξυπνησες και τι ωρα ησουν ετοιμη;;
Ειρηνη: Ξυπνησα 6:30 το πρωι και ημουν ετοιμη στις 8:00. Αα και ετοιμασου γρηγορα αλλιως πεθανες.
Μιχαλης: Μαλιστα αρχηγε. Ειπε και εβαλε το χερι του στο κουτελο του ετσι οπως κανουν στις ταινιες. Του εβγαλα γλωσσα και βγηκα απο το δωματιο. Τον περιμενα για 10 λεπτα.
Ειρηνη: Μιχαλη αν δεν ερθεις ΤΩΡΑ να φυγουμε θα φυγω μονη μου και θα σε σκοτωσω μολις γυρησουμε. Δεν απαντησε το βλαμμενο. Πηγα στο δωματιο του και ηταν ξαπλωμενος και κιμωταν. Πηγα απο πανω του και εκει που πηγα να του ουρλιαξω με τραβηξε απο τον καρπο μου και βρεθηκα να ξαπλωνω διπλα του με το χερι του γυρω απο την μεση μου. Οσο κι αν ηθελα να μεινω σε αυτην την θεση 1 δεν πρεπει να καταλαβει πως μου αρεσει και 2 εχουμε και σχολειο.
Ειρηνη: ΜΙΧΑΛΗ ΜΙΛΑΣ ΣΟΒΑΡ ΤΩΡΑ;;; Η ΩΡΑ ΕΙΝΑΙ 8:20 ΚΑΙ ΣΕ ΔΕΚΑ ΛΕΠΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΕΣΕΙ ΚΑΘΕΣΕ ΚΑΙ ΚΟΙΜΑΣΕ. ΕΣΕΙ ΚΑΤΣΕ ΕΔΩ ΚΙ ΕΓΩ ΠΑΩ ΣΧΟΛΕΙΟ. ΑΜΑΝ ΠΙΑ. Του φωναξα και σηκωθηκα. Ναι μου αρεσει αλλα εχω πεσει στα μαθηματα μετα απο τοσα δραματα και δεν θελω να ειμαι πια αργα γιατι θα παρω αποβολη. Πηρα την τσαντα μου απο τον καναπε που την αφησα πριν εβαλα μεσα το κινητο μου, το καθρευτακι μου και τα βαυτηκα μου. Πηρα τα κλειδια του σπιτιου και αφησα τα αλλα στον Μιχαλη. Κοπανησα την πορτα με δυναμη και ξεκινησα για το σχολειο. Σε 5 λεπτα πρεπει να ειμαι εκει και πρεπει να περπατησω για μιση ωρα. Με το αμαξι εισαι εκει σε 5 λεπτα και διπλωμα οδηγησης θα παρω οταν παω 17. Ειδα ενα ταξι και με πηγε στο σχολειο. Πληρωσα τον ταξιτζη και στο τσακ προλαβα την πορτα. Τελεια. Παλι αργησα. Σκευτηκα. Καλη τυχη. Ειπε η συνηδηση μου. Ευχαριστω. Της ειπα. Παρακαλω. Μου απαντησε και μπηκα στην ταξη. Ευτυχως η δασκαλα της ποιησης δεν ειχε ερθει ακομα. Δυο λεπτα μετα ηρθε ο Μιχαλης και εκατσε διπλα μου. Μολις πηγα να σηκωθω για να αλλαξω θεση μπηκε μεσα η κυρια.
Δασκαλα: Καλημερα παιδια.
Ολοι: Καλημερα.
Δασκαλα: Λοιπον. Αποφασησα τελικα τον Ρωμαιο να τον παιξει ο Τζος. Ο Μιχαλης σηκωθηκε ορθιος.
Μιχαλης: Τι;;; Μα γιατι κυρια;;; Δεν εκανα τιποτα! Και θελω να ειμαι ο Ρωμαιος! Αφηστε πως θα ανεβει και ο βαθμος μου!
Δασκαλα: Ειπα πως ο Τζος θα ειναι ο Ρωμαιος και ο Τζος θα ειναι. Σηκωθηκα.
Ειρηνη: Τοτε κυρια ουτε εγω θα ειμαι η Ιουλιετα! Δεν νιωθω ανετα με τον Τζος! Και στην αρχη βαλατε τον Μιχαλη! Γιατι να τον αλαξετε;;; Τι σας εκανε δηλαδη;; Αν ο Μιχαλης δεν ειναι ο Ρωμαιος τοτε κι εγω δεν ειμαι η Ιουλιετα! Του ειμαι ακομα θυμωμενη αλλα δεν θελω να ειναι καποιος αλλος ο Ρωμαιος.
Δασκαλα: Ωραια! Βιολετα εισαι η Ιουλιετα και Τζος εισαι ο Ρωμαιος! Η Βιολετα και ο Τζος εγνευσαν καταφατικα. Οι προδοτες. Ο Μιχαλης βγηκε απο την ταξη και εγω τον ακολουθησα. Πηγαμε στην καφετερια. Εκατσα σε ενα τραπεζι μονη μου και ηρθε κι εκατσε μαζι μου. Εστρεψα αλλου το βλεμμα μου.
Μιχαλης: 1ον ευχαριστω και 2ον ελα τωρα εισαι ακομα θυμωμενη για το πρωι;;;
Ειρηνη: 1ον παρακαλω και 2ον ναι ειμαι ακομα θυμωμενη. Ξερεις οτι θα επαιρνα αποβολη αμα αργουσα παλι;;;
Μιχαλης: Φυσικα και το ξερω. Ανηψιος της διευθυντριας ειμαι. Δεν του μιλησα. Συνεχησα να κοιταω στο κενο.
Μιχλαης: Ελα ρε Ειρηνη. Συγγνωμη. Ελα σε παρακαλω. Ξεφυσηξα.
Ειρηνη: Καλα συγχωρεμενος. Αλλα μην το ξανακανεις αυτο.
Μιχαλης: Συμφωνοι.
Ειρηνη: Ωραια. Με πηρε τηλεφωνο ο αγνωστος. Ξεροκαταπια και το ανοιξα.
Τηλεφωνικη συζητηση
Αγνωστος: Τι κανεις Ειρηνακι;;
Ειρηνη:Τι θες γαμωτο;;;
Αγνωστος: Να σου πω να προσεχεις. Μπορει να υπαρξουν εκπληξεις σημερα. Και οχι καλες.
Τελος τηλεφωνικης συζητησης
Μου το ξανα εκλεισε στα μουτρα. Τι ενουσε;;; Τι θελει;;;
Μιχαλης: Ειρηνη τι ειπε;;; Με ρωτησε ανυσηχος. Του εδωσα το κινητο μου και διαβασε την συζητηση μας.
Ειρηνη: Τι θελει απο μενα Μιχαλη;;; Τι του εχω κανει;;; Τι θελει απο μενα γαμωτο;; Ηρθε και με αγκαλιασε.
Μιχαλης: Σςς. Ολα θα πανε καλα. Ειπε και μου φιλησε το κουτελο. Δακρυα επεφταν απο τα ματια μου αλλα μετα απο λιγο τα σκουπησα. Ξανα βαυτηκα και μετα απο λιγο χτυπησε το κουδουνι και η μαγειρησα ηρθε. Πηγα και πηρα μια φρουτοσαλατα και εναν χυμο πορτοκαλι και ο Μιχαλης ενα μπεργκερ και μια κοκα κολα. Κατσαμε μαζι στο τραπεζι και τα παιδια με κοιταζαν εκπληκτοι αλλα δεν με ενοιαζε. Μολις το σχολειο τελειωσε πηγαμε σπιτι. Οταν μπηκαμε μου κοπηκε η ανασα. Δεν το πιστευω αυτο που βλεπω.
ESTÁS LEYENDO
Θα Σ' αγαπω Για Παντα
Historia CortaΑυτη η ιστορια ειναι για μια κοπελα που την λενε Ειρηνη και ενα αγορι που τον λενε Μιχαλη. Η Ειρηνη ειναι καινουρια στο σχολειο και ο playboy του σχολειου στην αρχη της εκανε bullying. Τι θα γινει ομως αν με τον καιρο ερωτευτουν;;; Τι θα γινει αν ο...