Κεφαλαιο 34

96 8 0
                                    

Ειρηνη
Ξυπνησα νιωθντας τις ηλιαχτιδες του ηλιου στο πρωσοπο μου. Ειδα το κινητο μου. Παναγια μου! Ξεχασα να πω στα παιδια πως δεν θα παω σπιτι σημερα. Ειναι 6:30 η ωρα. Σηκωθηκα και πηγα προς ασφαλτο μπας και περασει κανενα ταξι. Ειδα ενα ταξι και εκανα νοημα στον ταξιτζι να σταματησει. Σταματησε και μπηκα μεσα. Του ειπα την διευθυνση που μενω και με πηγε. Τον πληρωσα και βγηκα απο το ταξι. Χτυπησα το κουδουνι και μου σνοιξε η Φραν. Με αγκαλιασε.
Φραν: Ειρηνη! Εισαι καλα! Μετα παο λιγο ηρθαν και η Αναλιζα και η Καμι. Με αγκαλιασαν κι αυτες.
Ειρηνη: Συγγνωμη που δεν σας πηρα χθες κοριτσια. Απλα χρειαζομουν λιγο χρονο μονη μου.
Αναλιζα: Δεν πειραζει.
Καμι: Μπορεις να νας πεις τι εγινε;;; Ξεφυσηξα. Κατσαμε στον καναπε και φωνξαμε τα αγορια. Οταν ειμασταν ολοι εκει τους εξηγησα τι εγινε. Ηρθαν ολοι και με αγκαλιασαν.
Ειρηνη: Παιδια παω να κανω ενα μπανιο και θα παω στον γιατρο να μου εξηγησει τι εγινε και περπαταω τελικα. Μου εγνευσαν καταφατικα και πηγα και εκανα ενα μπανιο. Τα κοριτσια ποηγαν να κανουν και αυτες. Μια ωρα μετα ειχα τελειωσει. Στεγνωσα τα μαλλια μου. Εβαλα μια μαυρη με λουλουδια εξοκοιλη μπλουζα,μια κοκκινη με φραουλες κοντη φουστα, μαυρα με λουλουδια αθλητικα,ενα μαυρο με λολουδια καπελο και τα μοβ με λουλοδι; γυαλια ηλιου μου (εικονα). Βαυτηκα ελαχιστα και αφησα τα μαλλια μου στο φυσικο τους (ισια). Εβαλα στην τσαντα μου τα βαυτηκα μου,το κινητο μου και το καθρευτακι μου.Πηγα κατω. Η Αναλιζα φορουσε την ροζ με ασπρες γραμμες μπλουζα μου,την ροζ φουστα μου,τα μαυρα-καφε σανδαλια μου και το ροζ κολιε μου (εικονα). Ειχε βαυτει ελαχιστα και ειχε αφησει τα μαλλια της στο φυσικο της (ισια). Στην τσαντα της ειχε βαλει το κινητο της,τα βαυτηκα της και το καθρευτακι της. Η Καμι φορουσε το μαυρο με λουλουδια φορεμα της,μια καφε ζωνη και τα μαυρα της τακουνια (εικονα). Ειχε βαυτει ελαχιστα και ειχε αφηει τα μαλλια της κατω. Η Φραν φορουσε μια γαλαζια μπλουζα,μια γαλαζια με ροζ λουλουδια φουστα και στην μεση της ειχε ια μαυρη "ζωνη" (εικονα). Ειχε βαυτει ελαχιστα και ειχε αφησει τα μαλλια της κατω.
Φραν: Θες να παμε για καφε αφου γυρησουμε ολες απο τις δουλειες μας;;
Αναλιζα: Ναι εγω θελω.
Καμι: Κι εγω.
Φραν: Επισης,
Ειρηνη: Εγω οχι. Γιατι πρωτον δεν εχω ορεξη για τιποτα και δευτερον πρεπει να ξανα ζητησω να με παρουν στην δουλεια αφου φυγω σπο το νοσοκομειο.
Αναλιζα: Ελα ρε Ειρηνηηη.
Φραν: Σε παρακαλουυυυμεεεεε.
Ειρηνη: Λυπαμε αλλα οχι. Γεια παιδια. Και Μαρκο και Μπροντγουεϊ. Προσεξτε! Μην τρακαρετε κανενα αμαξι στο μαθημα οδηγησης! Ειπα και εφυγα για το νοσοκομειο. Δεν πηρα ταξι. Περπατουσα για μια ωρα μεχρι που εφτασα.
Νοσοκομα: Γεια σας! Τι θα θελατε;;;
Ειρηνη: Θα ηθελα τον γιατρο Πετρο Γουϊλιαμ.
Νοσοκομα: Εκει ειναι το γραφειο το. Μου εδειξε το γραφειο,την ευχαριστησα και πηγα και χτυπησα την πορτα.
Γιατρος: Περαστε. Μπηκα μεσα.
Ειρηνη: Γεια σας.
Γιατρος: Ειρηνη! Κατσε! Εκατσα κατω.
Ειρηνη: Θελω να σας μιλησω.
Γιατρος: Για ποιο πραγμα;; Του εξηγησα τι εγινε με τον Μπραντλεϊ.
Ειρηνη: Λοιπον;;; Τι λετε;;
Γιατρος: Χμμ. Οπως σου ειπα ειχες 50% πιθανοτητες να ξανα περπατησεις. Αρα το τραυμα σου ευτυχως δεν ηταν τοσο σοβαρο. Λοιπον. Ο εγκεφαλος μας εχει αγγεια. Αυτα τα αγγεια του μαυαλου μας ελεγχουν τις κινησεις του σωματος μας. Οταν ειδες αυτο το απαισιο θεαμα που μοι περιεγραψες επαθες τεραστιο σοκ και ηθελες απελπισμενα να σηκωθεις απο το αναπυρικο καροτσακι και να πας να τομ βοηθησεις. Ο εγκεφαλος σου "διεταξε" τα ποδια σου να κινηθουν. Ετσι αρχησες να ξανα περπατας.
Ειρηνη: Πριν φυγω μπορω να σας ρωτησω κατι;;
Γιατρος: Ναι βεβαιος.
Ειρηνη: Μπορω να ερχομαι να κανω εξετασεις στο μωρο για να ξερω αν ειναι υγιεις;;;
Γιατρος: Ναι βεβαια. Ελα αυριο στις 6:00 ωρα το απογευμα.
Ειρηνη: Ενταξει ευχαριστω πολυ. Γεια σας.
Γιατρος: Γεια σου. Βγηκα εξω και ειδα την Αριαννα και τον Μιχαλη. Πηρα μια βαθια ανασα και συνεχησα να περπαταω. Να παρει με ειδαν. Απλα συνεχησα να περπαταω και τους αγνοησα.
Μιχαλης: Ειρηνη περιμενε! Δεν του εδωσα σημασια απλα συνεχησα να περπαταω προς την εξοδο.
Μιχαλης
Ποοο ρε γαμωτο! Δεν θα με ακουσει φαινετε. Αλλα εχω πιο σημαντικα προβληματα αυτη τη στιγμη. Αφησα την Αριαννα εγκυος γαμω την τυχη μου μεσα! Αφου χρεισημοποιησαμε προφιλακτικο. Μαλλον εσπασε. Γαμωτο! Με διεκοψε μια φωνη απο τις σκεψεις μου. Ηταν η νοσοκομα.
Νοσοκομα: Γεια σας.
Αριαννα: Γεια σας. Ειρθαμε για το ραντεβου που ειχαμε κλεισει χθες.
Νοσοκομα: Να ελατε μαζι μου. Μπηκαμε σε ενα δωματιο. Η νοσοκομα εβαλε τζελ στην κοιλια της Αριαννας και στην οθονη εδειξε το μωρο μας.
Νοσοκομα: Ειναι μερικων ημερον και υγειες.
Μιχαλης: Ευχαριστουμε.
Αριαννα: Ευχαριστουμε γεια σας.
Νοσοκομα: Γεια σας. Φυγαμε και πηγαμε σπιτι. Τι με περημενει θεε μου.
Ειρηνη
Εφτασα σρην καφετερια. Οχι σε εκεινη που δουλευα. Θα ζητησω δουλεια στο Ai Cafe. Μπηκα μεσα και πηγα στην ιδιοκτητρια του μαγαζιου. Χτυπησα την πορτα.
???: Περαστε. Μπηκα μεσα.
Ειρηνη: Γεια σας.
???: Γεια σου με λενε Μαιρι.
Ειρηνη: Εμενα Ειρηνη. Θα ηθελα να δουλεψω σερβιτορα.
Μαιρι: Εχεις προσοντα;;
Ειρηνη: Ναι δουλευα σε μια καφετερια σαν σερβιτορα.
Μαιρι: Ωραια. Ξενες γλωσσες ξερεις;;;
Ειρηνη: Ναι. Ξερω Αλβανικα,Αγγλικα,Ισπανικα,Γαλλικα και Γερμανικα.
Μαιρι: Ωραια. Προσλαμβανεσε. Ξεκινας απο αυριο.
Ειρηνη: Ευχαριστω παρα πολυ. Ομως κυρια Μαιρι. Μπορω αυριο να φυγω απο την δουλεια στις 6:00 το απογευμα γιατ εχω να κανω κατι εξετασεις;;;
Μαιρι: Ναι ενταξει. Θα ερχαισε να δουλευεις απο τις 3:00 το μεσημερι μεχρι τις 10:00 το βραδυ.
Ειρηνη: Ενταξει ευχαριστω γεια σας. Περπατουσα μεχρι που ειδα την Αριαννα. Τι στο διαολο κανει αυτη εδω;;; Την αγνοησα και βγηκα εξω. Λεω πριν παω σπιτι να κανω καμια βολτα.
Αριαννα
Μπηκα στο Ai Cafe και ειδα την Ειρηνη να βγαινει. Οπως παντα με αγνοησε. Ξερω τι ειχε γινει αναμεσα σε αυτην και τον Μιχαλη. Αλλα δεν πιστευω πως νομιζει οτι εγω και ο Μιχαλης βοηθησαμε τον Γιαννη. Χτυπησα την πορτα της ιδιοκτητριας.
???: Περαστε. Μπηκα μεσα.
Αριαννα: Γεια σας. Με λενε Αριαννα. Θα ηθελα να δουμεψω εδω ως σερβιτορα.
???: Λυπαμαι αλλα προσελαβα ειδη καποια λιγα επτα πριν.
Αριαννα: Την λενε Ειρηνη;;;
???: Ναι.
Αριαννα: Ενταξει ευχαριστω γεια σας! Ειπα και βγηκα εξω. Δεν το πιστευω! Χρειαζομουν αυτη τη δουλεια. Πως θα φροντισω το μωρο;;; Ναι με βοηθαει κσι ο Μιχαλης αλλα δεν μπορει μονος του. Ειδα την Ειρηνη. Κατι μουρμουρουσε. Δεν ξερω τι κσι δεν με νοιαζει. Πηγα εκει ολο νευρα.
Αριαννα: Δεν σε πιστετω!!
Ειρηνη: Τι λες κοριτσι μου πας καλα;;;
Αριαννα: Την χρειαζομουν αυτη την δουλεια.
Ειρηνη: Ποια δουλεια;;; Στο καφε;;
Αριαννα: Ναι μωρη!!
Ειρηνη: Ξερεις και εγω την χρειαζομαι!! Εξαλου πηγα πρωτη και που να ηξερα οτι την ηθελες κι εσει;;;;!!!!
Αριαννα: Τωρα πως θα συντηρησω το μωρο μου;;;!!
Ειρηνη: Συγγνωμη αλλα ο Μιχαλης δεν δουλευρι;;;!!!
Αριαννα: Δουλευει αλλα δεν γινεται να τα καταφερει μονος του!!!!
Ειρηνη: Ξερεις κατι Αριαννα;;;!!!
Αριαννα: Τι;;;;!!!
Ειρηνη: Εσυ τουλαχιστον εχει καποιον να σε βοηθησει!!!! Αλλα εγω;;;!!!
Αριαννα: Τοσους φιλους εχεις!!! Πλακα κανεις;;;!!!!
Ειρηνη: Θα πρεπει να φυγω καποια στιγμη απο αυτο το σπιτι Αριαννα!!!! Και ολοι θα φτιαξουν τις ζωες τους!!!! Εσυ εχεις καποιον να σε βοηθαει!!! Εχεις καποιον να φροντιζει εσενα και το μωρο σου!!! Αλλα εγω;;;!!! Εγω που δεν εχω κανεναν;;;;!! Ουτε γονεις εχω ουτε και τον Μπραντλεϊ εχω!!!! Η Αναλιζα καποια στιγμη θα φτιαξει την ζωη της!!!! Φωναξε κι εφυγε. Εγω εμεινα να κοιταζω το κενο σαν χανος. Δεν το πιστευω οτι το ξεχασα. Οτι ξεχασα τι εχει περασει ολο αυτον τον καιρο και πιο παλια. Χρειαζετε περισσοτερο στιρηξη απο οτι εγω.
Ειρηνη
Εφυγα. Δεν το πιστευω!!! Πως τολμαει και ερχαιτε να μου κανει κυρηγμα;;; Μετα απο ολα οσα εχει κανει! Δεν την πιστευω! Ειληκρινα ειναι απιστευτη. Και οχι με την καλη ενοια. Πηγα σπιτι και εκανα τα μαθηματα. Εβλεπα τηλεοραση ολη μετα και επεξα κα λιγο με την Λουσι. Τα παιδια θα ερθουν αργα σημερα οποτε ειμαστε μονο εγω κι η Λουσι. Ειναι 11:00 η ωρα. Παω για υπνο μιας και εχω σχολειο αυριο. Το πως θα ξυπνησουν τα παιδια. Δικο τους προβλημα.
????
Καποια μερα θα μαθεις ποιος ειμαι Ειρηνη. Και αυτη η μερα δεν αργει.

Θα Σ' αγαπω Για Παντα Where stories live. Discover now