Κεφαλαιο 32

118 5 1
                                    

Ειρηνη
Ενιωσα κατι να χοροπηδαει πανω στο πρωσοπο μου και να με γλυφει. Και φυσικα ηταν η Λουσι.
Ειρηνη: Λουσι! Ρε Λουσι! Ενταξει, ενταξει σηκωθηκα! Σηκωθηκα και αρχησα να τυν χαϊδευω. Ειναι μια γλυκα. Με ξυπνησε ακριβως στην ωρα. 6:30.
Ειρηνη: Αναλιζα. Σηκω.
Αναλιζα: Ενταξει σηκωθηκα. Αα και θα σου πω κατι. Απο εδω και περα δεν θα φορας παντα ζακετες με τις αμανικες η τις στραπλες μπλουζες.
Ειρηνη: Μα η πλατι μου ειναι-
Αναλιζα: Αδελφουλα πρεπει να σταματησεις να νοιαζεσε επιτελους για το αν θα φιανετε η πλατι σου η οχι. Η το αν θα σε κρινουν για τυν πλατι σου. Αυτο διχνει οτι εισαι πιο δυνατη. Και ουτο σι αλλος εισαι πανεμορφη. Την αγκαλιασα. Με βοηθησε να παω στο μπανιο. Εκανα ντους για μια ωρα οπως παντα. Φωναξα στην Αναλιζα και με πηγε στο δωματιο. Ειχε βαλει την καπως ροζ με λουλουδακια μπλουζα μου, τα τζιν μου, ειχε βαλει τα καφε μποτακια μου που εχουν λιγο τακουνι, ειχε βαλει αξεσουαρ και ειχε βαυτει ελαχιστα (εικονα χωρις τυν τσαντα,τα μαλλια και το μανό). Ειχε αφησει τα μαλλια της στο φυσικο της (ισια).Ειχε βαλει στυν τσαντα της το κινητο της, τα βαυτηκα της και το καθρευτακι της. Βγηκε απο το δωματο και ειδα τι ρουχα εβαλε πανω στο κρεβατι μου για να φωρεσω. Εβαλα τα ανοιχτα γαλαζια τζιν μου που στο αριστερο γονατο ειναι σκισμενο, μια ανοιχτο μοβ αμανικη μπλουζα, τα μοβ "αθλητικα" μου και βαυτηκα ελαχιστα (εικονα χωρις την τσαντα, τα μαλλια και το αρωμα). Εκανα τα μαλλια μου με φρατζα και εβαλα την ασπρη μου στεκα να τα κρατησει. Εβαλα στην τσαντα μου το κινητο μου, τα βαυτηκα μου και το καθρευτακι μου. Φωναξα τον Μαρκο. Με πηρε σε στυλ νυφης και με πηγε κατω. Με εβαλε να κατσω στο αναπυρικο καροτσακι. Η Καμι ειχε βαλει μπλε τζιν, μια μπλε αμανικη μπλουζα, μια γκρι ζακετα, ασπρα αθλητικα και ασημι σκουλαρικια (εικονα). Ειχε βαυτει ελαχιστα και ειχε αφησει τα μαλλια της κατω. Η Φραν ειχε βαλει μπλε τζιν, μια μπλε κοντομανικη μπλουζα, ενα φουλαρι με λουλουδια και ροζ-μπεζ παπουτσια (εικονα). Ειχε βαυτει ελαχιστα και ειχε αφησει τα μαλλια της κατω. Ο Μαρκο με ξανα πηρε σε στυλ νυφης και με πηγε στο αμαξι. Ο Μπροντγουεϊ εβαλε το ανπυρικο καροτσακι στο πορτ παγκαζ και μπηκε στο αμαξι οπως ολοι οι υπολοιποι. Φτασαμε στο σχολειο και πηγαμε στην καφετερια. Οσο μιλουσαμε ειδα τον Μπραντλεϊ. Ηρθε στο τραπεζι μας.
Μπραντλεϊ: Γεια παιδια.
Ολοι: Γεια.
Μπραντλεϊ: Ειρηνη μπορω να σου μιλησω λιγο;;;
Ειρηνη: Ναι βεβαια. Αρχησε να "οδηγαει" το αναπυρικο καροτσακι. Με πηγε σε ενα αδειο τραπεζι της καφετεριας.
Μπραντλεϊ: Ειρηνη. Πρεπει να χορισουμε. Μολις το ειπε αυτο η καρδια μου εσπασε. Εσπασε σε χιλια κομματακια. Μου ειποσχεθηκε πως δεν θα με αφηνε. Το υποσχεθηκε.
Ειρηνη: Μου υποσχεθηκες πως δεν θα με αφησεις! Το υποσχεθηκες!
Μπραντλεϊ: Ειρηνη ειναι για το καλο σου.
Ειρηνη: Για το καλο μου;; Για το καλο μου;;; Γιατι πρεπει να χανω ολους αυτους που αγαπω ρε γαμωτο;;; Γιατι;;; Ειπα οσο δακρυα αρχησαν να τρεχουν απο τα ματια μου.
Μπραντλεϊ: Ειρηνη πιστεψε με. Πρεπει να χωρησουμε.
Ειρηνη: Πες μου τον λογο. Πε μου τον! Του φωναξα.
Μπραντλεϊ: Δεν μπορω να σου πω.
Ειρηνη: Ασε καταλαβα. Ειμαι πολυ ασχημη για τα γουστα σου φαινετε!
Μπραντλεϊ: Οχι δεν-
Ειρηνη: Φευγω! Μαλακα! Ειπα και ξαναπηγα στα παιδια. Τους εξηγησα τι εγινε και ηρθαν και με αγκαλιασαν. Ο Μαρκο και ο Μπροντγουεϊ πηγαν να τον σπασουν στο ξυλο αλλα τους σταματησαμε. Χτυπησε το κουδουνι. Ειχαμε μαθηματικα.
Μπραντλεϊ
Μπηκα στην ταξη των μαθηματικων και ειδα την Ειρηνη. Ειναι πανεμορφη. Την αγαπω τοσο πολυ. Αλλα δεν πρεπει να μαθει πως ο Γιαννης με παιρνει τηλεφωνο και πως με απειλει πως αν δεν την αφησω ησυχη θα κανει κακο οχι μονο σε μενα αλλα σε ολους. Η δασκαλα μπηκε μεσα και αρχησαμε το μαθημα. Δεν εδινα καθολου σημασια ουτο σι αλλος. Σκεφτομουν την Ειρηνη. Ομως μια φωνη με διεκοψε απο τις σκεψεις μου.
Δασκαλα: Λοιπον Μπραντλεϊ. Φιανετε πως μιας και δεν ακους τι λεω μπορεις να λυσεις το προβλημα σωστα;;; Δεν απαντησα.
Δασκαλα: Το φανταστηκα. Ειρηνη μπορεις να λυσεις το προβημα;;
Ειρηνη: Ναι φυσικα. Ο Μπροντγουεϊ την πηγε στον πινακα και η Ειρηνη ελυσε το προβλημα με ευκολια. Τελειωσε το μαθημα και βγηκαμε ολοι εξω. Ακουσα το κινητο μου να χτυπαει.
Τηλεφωνικη συζητηση
Μπραντλεϊ: Τι θες Γιαννη;;;
Γιαννη: Να ερθεις μαζι μας αν θες την ασφαλεια της αγαπουλας σου.
Μπραντλεϊ: Ενταξει. Θα ερθω. Ποτε;;;
Γιαννης: Ελα τωρα. Σε περιμενω στο Ai Cafe.
Μπραντλεϊ: Ενταξει. Ξεκιναω. Τα λεμε εκει.
Τελος τηλεφωνικης συζητησης.
Πρεπει να την σωσω. Κι ας ειναι να παιθανω.
Ειρηνη
Ακουσα την τηλεφωνικη συζητηση που ειχε ο Μπραντλεϊ με τον Γιαννη. Δεν το πιστευω. Γι αυτο με χωρησε. Πρεπει να τον σωσω. Ειπα στα παιδια πως δεν νιωθω καλα και πως θα παω σπιτι. Δικαιολογια προφανως. Τον ακολουθησα. Συναντηθηκε με τον Γιαννη. Μπηκαν μεσα στο Ai Cafe. Μπηκαν σε ενα μαυρο αμαξι. Μπηκα σε ενα ταξι και τον ακολουθησαμε. Σταματησαν και σταματησαμε. Πληρωσα τον ταξιτζι και τους ακολουθησα. Μπηκαν μεσα στο υπογειο που ειμασταν κλειδωμενες εγω και η Αναλιζα. Τον εριξε κατω.
Μπραντλεϊ: ΤΙ ΣΤΟΝ ΔΙΑΟΛΟ ΘΕΣ;;;; Ο μαλακας ο Γιαννης δεν απαντησε. Τον σηκωσε απο την μπλουζα και αρχησε να του χωνει μπουνιες. Μιση ωρα μετα τον εριξε κατω. Το δεξι του ματ ητσν μαυρισμενο και η μυτη του αιμοραγουσε. Αρχησε να τον κλοτσαει. Του εβγαινε αιμα απο το στομα. Δακρυα ετρεχαν απο τα ματια μου τοση ωρα. Ο Γιαννης εβγαλε ενα πιστολι και ηταν ετοιμος να πατησει την σκανδαλη.
Ειρηνη: ΜΠΡΑΝΤΛΕΪ ΟΧΙ!!!! Φωναξα. Σηκωθηκα παο το αναπυρικο καροσακι και ετρεξα κοντα του. Με κοιταζαν και οι δυο σοκαρισμενοι. Περειμενε. Μολις σηκωθηκα απο το αναπυρικο καροτσακι. Περπαταω. Δεν το πιστευω! Καλα. Τωρα πισω στον Μπραντλεϊ.
Ειρηνη: Γιατι Μπραντλεϊ;;; Γιατι δεν μου το ειπες απο την αρχη;;;
Μπραντλεϊ: Ειρηνη. Περ- Εβηξε.
Μπραντλεϊ: Περπατας. Ειπε και ξανα εβηξε.
Ειρηνη: Δεν εχει σημασια αυτο τωρα Μπραντλεϊ. Δεν εχει σημασια. Πηγε να μιλησει αλλα ο μαλακας επρεπε να μιλησει.
Γιαννη: Ναι, ναι σκαστε τωρα μην σας πυροβολησω και τους δυο.
Ειρηνη: Δεν θα τολμησεις να ακουμπησεις ουτε εμενα, ουτε τον Μπραντλεϊ. Γελασε σαρκαστικα. Αμ δε θα στο κοψω το γελακι.
Γιαννης: Και γιατι αυτο;;
Ειρηνη: Καλα αφοσον δεν το θες το παιδι σου ζωντανο δεν φταιω εγω. Σοβαρα;;; Δεν νοιαζεσαι για το ιδιο σου το παιδι;; Με ρωτησε η συνηδηση μου. Πλακα μου κανεις;; Φυσικα και νοιαζομαι. Μπλοφαρω. Αν χασω και αυτο το παιδι θα παιθανω. Της απαντησα.
Γιαννης: Ποιος χεστηκε. Πηγε να πατησει την σκανδαλη αλλα πηρα ενα μαχαιρι που βρηκα στο πατωμα και τον πετηχα στον ωμο. Πατησε κατα λαθος απο οτι ειδα την σκανδαλη και πετηχε τον Μπραντλεϊ.
Ειρηνη: Μπραντλεϊ!!!!! Γονατησα και ποταμια ετρεχαν απο τα ματια μου και μετα αρχησαν οι λιγμοι.
Μπραντλεϊ: Σςςς. Μην κλαις. Ειρηνη Σ'αγαπω και Θα Σ'αγαπω Για Παντα.
Ειρηνη: Κι εγω Σ'αγαπω. Θα Σ'αγαπω Για Παντα. Ειπα αναμεσα παο τους λιγμους και τα δακρυα μου. Εσκυψα και τον φιλησα και με φιλησε κι αυτος. Εκει που κρατουσα το κεφαλι του ξαφινικα εγινε πιο βαρυ και σταματησε να με φιλαει. Οχι. Οχι. Δεν γινεται. Δεν γινεται να εφυγε. Ο Γιαννης κοιτουσε γελωντας. Πηγα και τον σφαλιαρησα. Γυρησα να ξαναδω τον Μπραντλεϊ για μια τελαευτια φορα. Δεν το πιστευω οτι τον εχασα. Τον εχασα για παντα. Βγηκα απο την αποθηκη και αυτο που ειδα με σοκαρησε.

Θα Σ' αγαπω Για Παντα Donde viven las historias. Descúbrelo ahora