~10 χρονια μετα~
(Το φορεμα της Ειρηνης ειναι την εικονα)
Ειρηνη
Σημερα ειναι η πρεμιερα της ταινιας μου. Ειμαι ηθοποιος,τραγουδηστρια,χορευτρια και μοντελο ετσι οπως η Tini. Αυτο που απο μικρη ηθελα. Αλλα ειμαι και διευθηντρια πρακτορας του FBI οπως ο πατερας μου. Αν και μονο οι φιλοι μου, η Αναλιζα και τα παιδια μου το ξερουν. Κανενας αλλος. Τελικα ητανν διδυμα. Δεν ηταν μον ενα μωρακι. Το ενα εινα κοριτσι και το αλλο αγορι. Τωρα ειναι 10 χρονον.Επρεπε να μαθουν για το παρελθον μου. Τους το ειπα εναν μηνα μετα τα γενεθλια τους γιατι πιστευω πως ειανι αρκετα οριμοι. Την κορη μου την ονομασα Angie Μαρια Σαμερς και τον γιο μου Μπραντλεϊ Λεον Σαμερς. Η Angie μοιαζει πιο πολυ στην Αναλιζα και ο Μπραντλεϊ σε εμενα. Ποσο χαιρομαι που δεν μοιαζουν ουτε λιγακι με τον Γιαννη.Εμαθα την αληθεια για τον Μιχαλη και την Αριαννα. Δεν ειχαν βοηθησει τον Γιαννη και τον Τζος. Η Φραν και ο Μαρκο παντρευτηκαν. Η Καμι και ο Μπροντγουεϊ παντρευτηκαν και η Αναλιζα γνωρησε ενα αγορι που τον λενε Ελντον. Ειναι κι αυτοι παντρεμενοι. Η Βιολετα κι ο Λεον παντρευτηκαν και το ιδιο και η Οτομν με τον Φεντε. Ο Ντιεγκο γνωρησε μια κοπελα την Εμιλι και παντρευτηκαν και αυτοι. Παντρευτηκαν και η Αριαννα με τον Μιχαλη. Με την Αριαννα γιναμε πολυ καλες φιλες. Οσο για μενα. Εγω εμεινα μονη μου. Και να πω την αληθεια δεν με πειραζει. Οσο ξερω πως ο Μπραντλεϊ με βλεπει και μ'αγαπει απο μακρυα ακομα κι αν εγω δεν τον βλεπω μου αρκει. Μου λεπει τις περισσοτερες φορες αλλα ξερω πως με βλεπει. Με τα παιδια μιλαμε αλλα δεν βρισκομαστε παντα. Και ειναι λογικο μιας και ολοι εχουμε τις ζωες και τις δουλειες μας. Μπορει η ζωη μου να μην ηταν και η καλυτερη. Μπορει να μην εχω την οικογενεια μου αλλα ειμαι ευχαριστημενη με την τροπη που πηραν τα πραγματα. Βασικα..... Τωρα που το ξανα σκεφτομαι εχω οικογενεια. Η Αναλιζα, οι φιλες και οι φιλοι μου. Κσι κυριως τα παιδια μου. Δεν θελω και δεν χρειαζομαι τιποτα αλλο. Εχω ολα οσα χρειαζομαι. Εχω οικογενεια. Και εχω την ζωη που παντα ηθελα. Ειμαι ευτυχισμενη. Αυτο εχει σημασια.
---------------------------------------------------------------------------------------
Λοιπον παιδια αυτο ηταν το τελος της ιστοριας μου. Ελπιζω να σας αρεσε. Θα σας δειξω τα παιδια της Ειρηνης και τους νεους δυο χαρακτηρες.
Η Angie (κορη της Ειρηνης)
Ο Μπραντλεϊ ( Γιος της Ειρηνης)
Η Εμιλι ( Γυναικα του Ντιεγκο)
Και ο Ελντον ( Αντρας της Αναλιζα)
Λοιπον ελπιζω να σας αρεσε η ιστορια μου. Φιλακια!!!!!!!💋💋💋💋💋💋
ESTÁS LEYENDO
Θα Σ' αγαπω Για Παντα
Historia CortaΑυτη η ιστορια ειναι για μια κοπελα που την λενε Ειρηνη και ενα αγορι που τον λενε Μιχαλη. Η Ειρηνη ειναι καινουρια στο σχολειο και ο playboy του σχολειου στην αρχη της εκανε bullying. Τι θα γινει ομως αν με τον καιρο ερωτευτουν;;; Τι θα γινει αν ο...