Κεφαλαιο 35

100 7 2
                                    

Ειρηνη
Ακουσα το ξυπνητιρι. Ειναι 6:30 η ωρα το πρωι. Περιεργος η Αναλιζα δεν ειναι διπλα μου. Ουτε η Λουσι ειναι εδω.
Ειρηνη: Λουσι! Λουσι! Αρχησα να φωναζω αλλα δεν ηρθε πανω μου τρεχοντας οπως παντα. Κατι δεν παει καλα. Πηγα και εκανα μπανιο. Εβαλα ενα μαυρο τζιν,ενα ασπρο T-shirt το μαυρο μου jacket και μαυρα old-star αθλητικα. Εκανα τα μαλλια μου αλογοουρα και βαυτηκα ελαχιστα. Στην τσαντα μου εβαλα το κινητο μου,τα βαυτηκα μου και το καθρευτακι μου. Πηγα κατω και δεν ειναι κανεις. Περιεργο.
Ειρηνη: Λουσι!! Λουσι!!! Συνεχιζα να φωναζω αλλα και παλι τιποτα. Πηγα στην κουζινα και ειδα στο ψυγειο ενα γραμμα. Απο τα παιδια μαλλον. Πηγα και το πηρα. Οταν το ανοιξα γυρλωσα τα ματια μου. Το γραμμα εγραφε.
" Αν θες τους φιλους σου και την σκυλιτσα σου ζωντανι ελα στο μερος που σε ειχε ο Γιαννης. Αλλιως....."
Δεν το πιστευω!!!! Οποιος και να ειναι αυτος ειναι στα σιγουρα τρελος. Πρεπει να παω. Διακυνδινευοντε παρα πολλα αυτο ειναι το μονο σιγουρο. Διακυνδινευρπετε η ζωη μου, το μωρο μου τα παντα. Αλλα δεν γινεται να τους αφησω ετσι. Πρεπει κατι να κανω. Και γρηγορα. Βγηκα τρεχοντας απο το σπιτι και ειδα ενα ταξι. Του εκανα νοημα να σταματησει. Σταματησε και του ειπα το μερος που θελω να με παει. Φτασαμε. Τον πληρωσα και βγηκα απο το ταξι. Τι με περιμενει αραγε;;;;; Πηρα μια βαθια ανασα και αρχησα να περπαταω προς την πορτα. Δεν θα ξεχασω ποτε αυτο το ανατριχιαστικο και απαισιο μερος. Μπηκα μεσα και κατευθινθηκα προς την αποθηκη. Ανοιξσ την πορτα και ειδα την Αναλιζα,την Φραν,την Καμι,τον Μαρκο και τον Μπροντγουεϊ δεμενους κατω στο πατωμα. Η Λουσι ηταν μεσα σε ενα κλουβι. Πηγα να τους ελευθερωσω με το πρωτο βημα που εκανα ακουσα μια καπως γνωριμη φωνη.
???: Σταματα εκει που εισαι! Σταματησα και γυρησα να δω ποιος ειναι. Γουρλωσα τα ματια μου. Ο Τζος.
Ειρηνη: Γιατι;;; Καταφερα να ψυθηρισω.
Τζος: Γιατι;;; Γιατι;;: Γιατι εσυ και η γαμημενη οικογενεια σου με κατεστρεψε!!!!!
Ειρηνη: Τι στον διαολο λες Τζος;;;;!!!!
Τζος: Ααααα οστε δεν ξερεις;;; Εκδικηση θελω!!! Εκδικηση για οτι κανατε εσυ και η οικογενεια σου στην δικη μου!!!!
Ειρηνη: Οι η οικογενεια μου δεν εκανε απολυτως τιποτα!!!!! Γελασε σαρκαστικα.
Τζος: Η Angie ηταν η πρωτη κοπελα του πατερα μου. Ομως χωρησαν γιατι η μητερα σου ερωτευτηκε τον Λεον. Εκαναν την Ανλιζα και ο πατερας μου την απηγαγε και ειπε στν Γιαννη και την Ντορα να την κρατησουν δαν κορη τους.Οταν ο Λεον και ο αδελφος σου βγηκαν εκεινο το βραδυ ηταν προγραματισμενο να ηταν μονο ο Λεον μεσα αλλα εγινε μια αναποδη. Δεν πειραζει. Με ενα ζμπαρο δυο τριγωνια. Οταν ο πατερας μου ηθελε να ξανα κερδισει την μητερα σου εκεινη αρνηθηκε. Ο πατερας μου ορκιστηκε πως θα παρει εκδικηση. Ο πατερας σου δουλευε σε μια ετερια. Ομως ποτε δεν εμαθες σε ποια να μαντεψω. Ο πατερας σου ηταν διευθυντης στην διασημη ετερια του FBI Αλασμπεϊν. Οι αντρες του θυμωσαν που ο πατερας μου σκοτωσε τον δικο σου ετσι σκοτωσαν τον πατερα μου. Ορκιστηκα πως μια μερα θα παρω εκδικηση. Εκπαιδευομουν απο μικρος για να παρω την θεση του. Και την πηρα. Τοσο καιρο σε δουλεβα ψηλο-γαζι. Οταν σε βιασα και σε αφησα εγκυος και εχασες το μωρο σου ηταν μονο η αρχη. Μετα ο θανατος της μητερας σου. Μετα ο εκβιασμος για τον Μιχαλη. Η απαγωγη. Ο Μπραντλεϊ. Τα παντα ηταν μερος του σχεδιου. Ενας που ηταν και αυτος στο κολπο εκανε τον Μιχαλη να μεθυσει εκεινο το βραδυ για να κερδισω την εμπιστοσυνη σου. Τωρα θα αναρωτιεσαι το που κολας εσυ σε ολα αυτα μιας κσι δεν εφταιγες σε τιποτα. Λοιπον θα σου πω. Εσυ και η Αναλιζα κανονικα ειστε διδυμες. Απλα εσυ γενηθικες μερικα λεπτα πιο πριν απο αυτην και για αυτο δεν μοιαζετε εμφανισιακα. Εσυ εμοιασες στον πατερα σου. Αυτη στην μητερα σου. Το να εξαφανησω το καθε μελος αυτης της οικογενειας ειναι ο σκοπος μου. Για την Αναλιζα δεν με νοιαζει. Φεν ειναι σημαντικη. Εσυ ομως εισαι. Γιατι σε μερικους μηνες οι πρακτορες του FBI συνεργατες του πατερα σου θα σου αποκαλυψουν την πραγματικη δουλεια τουωκαι θα σου ζητησουν να παρεις την θεση του και να εισαι πρακτορας του FBI. Οχι οτι θα προλαβουν. Γιατι σημερα εινα η τελευταια σου μερα ζωντανη. Σταματησε να μιλαει. Δεν πιστευω στα αυτια μου. Και ολα αυτα επειδη η μητερα μου διαλεξε τον πατερα μου και οχι τον δικο του. Εβγαλε απο την τσεπι του ενα πιστολι και το εβαλε να διχνει προς την καρδια μου. Εκλεισα τα ματια μου. Ολα τελειωσαν. Αυτο ηταν. Σκευτηκα. Οσο ειχα κλειστα τα ματια μου ειδα την μαμα μου.
Μαμα: Μην τα παρατησεις ετσι Ειρηνη. Μετα ο μπαμπας μου.
Μπαμπας: Γλυκια μου δεν πρεπει να τα παρατησεις. Θυμησου. Εισαι κορη διευθιντη πρακτορα FBI και μπορεις να κανεις τα παντα. Μετα ειδα τον Φεντε.
Φεντε: Μπορεις αδελφουλα. Το ξερω. ΣΕ ξερω. Και τελος. Ειδα τον Μπραντλεϊ.
Μπραντλεϊ: Μην τον αφησεις Ειρηνη. Μην τον αφησεις να το κανει. Παντα θα ειμαι διπλα σου. Ακομα κι αν δεν με βλεπεις. Και θα Σ'αγαπω. Μπορει να μην με βλεπεις αλλα παντα θα ειμαι κοντα σου. Παντα. Εξαφανηστικαν ολοι οταν ανοιξα αποτομα τα ματια μου. Δεν θα τον αφησω να με σκοτωσει. Δεν θα παραδωθω. Αλλα δεν γινεται να κουνηθω γιατι αμα το κανω μπορει να πετυχει καποιον απο τα παιδια και αυτο δεν το θελω. Οποτε πρεπει να βρω εναν εξυπνο τροπο να αποφυγω τυν σφαιρα αλλα και να μην χτυπησει εμενα. Τι θα κανω;;;;; Κοιταξα γυρω μου. Κατσε! Μου ηρθε μια ιδεα. Ηταν ετοιμος να πατησει την σκανδαλη.
Ειρηνη: Τζος μην το κανεις!!!!
Τζος: Και γιατι οχι;;; Αρχησα να πηγαινω πιο κοντα του.
Ειρηνη: Ξερεις. Μπορω να σε βοηθησω και να σε βαλω στο FBI.
Τζος: Και γιατι να το κανεις αυτο;;; Συνεχησα να πηγαινω ολο και πιο κοντα του.
Ειρηνη: Γιατι βαρεθηκα να ειμαι παντα η καλη της ιστοριας. Θελω για μια φορα να ειμαι εγω η κακια. Εξαλου. Τους βαρεθηκα ολους. Την συμπεριφορα τους,τα παντα. Τωρα ειμαστε σε αποσταση αναπνοης.
Τζος: Αα ναι;;
Ειρηνη: Και μπορει να ειμαστε και κατι παραπανω. Ειπα και εγειρα το κεφαλι μου για να τον φιλησω. Εγειρε κι αυτος αλλα εγω αντι να τον φιλησω πηρα το οπλο και τον πυροβολησα στο ποδι με αποτελεσμα να πεσει κστω φωναζοντας.
Ειρηνη: Νομιζες πως θα ηθελα να ειμαι ποτε μαζι σου και να σε βοηθησω;;; Εε τοτε ξεγελαστηκες. Και για να ξερεις. Το τελευταιο πραγμα που θα δεις ειμαι εγω. Ειπα και τον ξανα πυροβολησα αλλες δυο φορες. Πηγα να ελενξω τους παλμους του και ναι. Εχει πεθανει. Και σιγουρα εχει παει στην κολαση. Πηγα και ξεδεσα τα παιδια. Τους αγκαλιασα ολους και μετα εβγαλα απο το κλουβι την Λουσι και ηρθε πανω μου και με εγλυφε κουνοντας την ουρα της. Την πηρα στα χερια μου και φυγαμε ολοι απο αυτο το απαισιο μερος.

Θα Σ' αγαπω Για Παντα Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ