Προλογος

289 13 0
                                    

Ειρηνη
Κοιμομουν ησυχα και γαληνια και εβλεπα το τελειο ονειρο μεχρι που ενιωσα καποιον να με ταρακουναει και να μου φωναζει.

Μαμα: Ειρηνη, Ειρηνη. Ξυπνα παιδακι μου θα αργησεις και ειναι και η πρωτη σου μερα στο καινουριο σου σχολειο!

Μου φωναξε και με ταρακουνουσε.

Ειρηνη: Καλα καλα σηκωθηκα τι ωρα ειναι;;;
Μαμα: 6:30 το πρωι οπως παντα.
Ειρηνη:Οκ.
Με φιλησε στο μετωπο και εφυγε. Μου λειπει ο μπαμπας μου.
Λοιπον με λενε Ειρηνη και ειμαι 17 χρονον και τον Μαιο θα γινω 18. Ο μπαμπας μου και ο μεγαλυτερος μου αδελφος παιθαναν οταν ημουν 5 χρονον. Μου λειπουν παρα πολυ. Η μαμα μου ειναι γιατρος και λογο της δουλειας της μετακομιζουμε πολυ συχνα αλλα μου υποσχεθηκε πως θα ζησουμε εδω μεχρι νσ αποφητησω και να βρω δουλεια. Μετα θα παω σε σπιτι μονη μου η θα συγκατηκησω στα 18 μου με καμια φιλη που θα κανω εδω. Μακαρι να ηταν εδω ο μπαμπας μου και ο αδελφος μου.
Μολις μου ηρθε η φωτιση οτι πρεπει να ετοιμαστω για να παω σχολειο, πηγα στο μπανιο, εκανα ντους, στεγνωσα τα μαλλια μου εβαλα τα μαυρα μου τζιν που ειναι σκισμενα μια ασπρη κοντομανικη μπλουζα με μικρα μοβ λουλουδακια, αφησα τα μαλλια μου στο φισικο μου δηλαδη ισια βαυτηκα ελαχιστα εβαλα τα μαυρα old-star μου, φιλησα την μαμα μου και ξεκινησα για το σχολειο.





Το ξερω πως ειναι μικρο αλλα πρεπει να παω για υπνο. Το επομενο καιφαλαιο θα το ανεβασω αυριο. Για την ωρα ββ καληνυχτα. Φιλακια.💋💋💋💋

Θα Σ' αγαπω Για Παντα Where stories live. Discover now