Κεφαλαιο 28 (Μιχαλης pov)

99 6 0
                                    

Μιχαλης
Εφυγε. Την εχασα. Ολα εξαιτιας του πατερα μου! Γιατι γαμωτο;;;; Γιατι;;;; Μολις την ειδα σοκαρηστκα. Της εχουν κανει παρα πολλα. Οταν μπηκε για να κανει την εγχυρηση και ειδα την παλτι της. Τον ωμο της. Και το ματι της. Και το αποκορυφομα! Την βιασε! Την αφησε εγκυος! Βαζω στοιχημα πως αυτος την πυροβολησε! Σημερα θα του μιλησω. Δεν ειμαι σιγουρος για την αντιδραση μου αλλα δεν γινεται αλλιως. Μιση ωρα μετα ημουν στο σπιτι των γονιων μου. Ανοιξα την πορτα μιας καιωεχω τα κλειδια. Καθοντουσαν στον καναπε. Οταν τον ειδα ετσι ηρεμο σαν να μην εφινε τιποτα δεν αντεξα. Πηγα τον πηρα απο την μπλουζα και τον εβαλα στον τοιχο.
Μιχαλης: ΠΩΣ ΤΟΛΜΗΣΕ;;;; Του φωναξα.
Γιαννης: Ηρεμησε γιε μου. Τι εγινε;; Μου την εδωσε πολυ ασχημα.
Μιχαλης: ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ;;; ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ;;; ΠΛΑΚΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ;;; ΤΟ ΜΑΤΙ ΤΗΣ! Η ΠΛΑΤΙ ΤΗΣ! ΤΗΝ ΠΥΡΟΒΟΛΗΣΕΣ ΧΘΕΣ!! ΤΗΝ ΒΙΑΣΕΣ! ΕΜΕΙΝΕ ΕΓΚΥΟΣ ΜΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΟΥ!!!! ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΣΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΗΜΑΣΤΕ ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΜΑΖΙ!!! ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ!!! ΕΜΕΙΝΕ ΑΝΑΠΥΡΗ!!!! ΠΟΝΑΕΙ ΚΑΙ ΥΠΟΦΕΡΕΙ!!!!! ΣΕ ΜΙΣΩ!!!! ΑΠΟΡΩ ΤΟ ΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ!!! Αρχησα να το χωνω μπουνιες μεχρι που ματωσε. Τον αφησα και επεσε κατω στο πατωμα. Αρχησα να τον κλοτσαω. Η μαμα μου ηρθε και με απομακρυνε. Κλοτσησα το τραπεζι 5 φορες.
Γιαννης: Νορα νομιζω πως ηρθε η ωρα να του πουμε την αληθεια.
Νορα: Ναι δικιο εχεις. Μιχαλη κατσε κατω σρον καναπε. Πρεπει να σου πουμε κατι πολυ σημαντικο.
Μιχαλης: Για να ακουσω.
Γιαννης: Δεν ειμαστε γονεις σου. Και εσυ και η Αναλιζα δεν ειστε αδελφια.
Μιχαλης: Τ-Τι;;; Τραυλησα. Ξεφυσηξε.
Γιαννης: Οι γονεις της Αναλιζα ειναι η Ο Λεον Σαμερς και η Αντζι Σαμερς. Ειχε αδελφο τον Φεντερικο Σαμερς. Αυτο σημαινει πως ειναι αδελφη της Ειρηνης. Το βραδυ που βγηκαν ο Λεον και ο Φεντερικο τους ειχαμε κοψει τα φρενα. Εκανα πως η Αναλιζα ηταν κορη μο αλλα την μισουσα. Το αφεντικο μου τον ειχε εχθρο. Η μητερα της Αναλιζα και της Ειρηνης η Angie ηταν η πρωτη κοπελα του αφεντικου μου. Ηθελε να παρει εκδικηση οποτε εμεις καναμε την δουλεια. Ομως αργοτερα μισησε την Angie γιατι οταν ηθελε να την ξανακερδισει αυτη τον απεριπτε. Την σκοτωσαμε και μετα αρχησαμε με εντολες του αρχηγου με την Ειρηνη. Εσενα οι γονεις σου δεν ζουν. Τους σκοτωσαμε. Την μητερα σου την ελεγαν Αννα και τον πατερα σου Αντωννη. Το επιθετο σου κανονικα ειναι Αντωνιου. Η Ντορα που τοσο καιρο θεορουσες μανα σου ηταν κι αυτη στο κολπο. Ο λογος που σκοτοσαμε τους γονεις σου ηταν επειδη ειχαν να ξεπληρωσουν κατι δανεια αλλα ο χρονος τους τελειωσε. Εχεις και μια αδελφη. Σωθηκε και την ιοθετησαν. Την λενε Φραντσεσκα Κομελο. Μολις τελειωσε πηγα κοντα του και του εχωσα μια τελευταια μπουνια. Πρεπει να το μαθει η Ειρηνη. Η φιλη της η Φραν ειναι η αδελφη μου. Η Αναλιζα ειναι η αδελφη της Ειρηνης. Μιση ωρα μετα εφτασα. Μου ανοιξε η Καμι. Πηγε να κλεισει την πορτα αλλα καταφερα να την κρατησω ανοιχτη.
Μιχαλης: Πρεπει να μιλησω με ολους. Σε παρακαλω. Ειναι πολυ σημαντικο. Ξεφυσηξε και με αφηεπσε να περασω. Ηταν ολοι στο σαλονι.
Μιχαλης: Θα σας πω καποια πραγματα. Θα σοκαρηστητε. Και εφπγω σημερα τα εμαθα αυτα που θα σας πω αλλα πρεπει να τα μαθετε. Μου εγνευσαν καταφατικα ολοι. Πηρα μια βαθια ανασα και τους ειπα οτι μου ειπε ο Γιαννης με καθε λεπτομερια.
Φραν: Δεν το πιστευω. Εισαι ο αδελφος μου. Ηρθε και με αγκαλιασε με δακρυα στα ματια.. Την αγκαλιασα κι εγω.
Αναλιζα: Δεν ρο πιστευω. Ειρηνη εισαι η αδελφη μου. Δεν θα εισαι πια μονη σου. Πηγε και την αγκαλιασε με δακρυα στα ματια και η Ειρηνη τυν αγκαλιασε εχοντας κι εκεινη δακρυα στα ματια.
Μιχαλης: Εγω να φευγω. Φραν θα μιλησουμε. Μου χαμογελασε και της το ανταπεδωσα. Η Ειρηνη ειχε στραμενο το κεφαλι της απο την αλλη μερια. Μαλλον με μισει. Δεν πειραζει. Εγω την αγαπω. Βγηκα εξω και πηγα στο διαμερησμα μου. Ξαπλωσα για να κοιμηθω. Αλλα δεν μπορω να σταματησω να την σκεφτομαι. Την αγαπω και θα την αγαπω για παντα.

Θα Σ' αγαπω Για Παντα Où les histoires vivent. Découvrez maintenant