Κεφαλαιο 27

91 6 2
                                    

Ειρηνη
Τι εγινε;;; Που ειμαι;;; Και τι ειναι αυτος ο γαμημενος ενοχλητικος θορυβς που ακουγεται;;; Καταφερα και ανοιξα τα ματια μου. Ειμαι σε ενα ασπρο δωματιο. Στο δωματιο ειναι η Αναλιζα, η Φραν, η Καμι, ο Μαρκο και ο Μπροντγουεϊ. Πηγα να σηκωθω.
Ειρηνη: Αα! Φωναξα. Ποναω περισσοτερο απο πριν. Ολοι ηρθαν κοντα μου.
Αναλιζα: Ειρηνη!
Καμι: Ξυπνησες!
Φραν: Δεν το πιστευω. Ολες ειχαν δακρυα στα ματια. Ξαπλωσα. Περιεργος δεν νιωθω τα ποδια μου. Θα τις ρωτησω μετα για αυτο.
Ειρηνη: Τι εγινε;;; Που ειμαι;; Και τι στο διαολο ειναι αυτς ο ενοχλητικος ηχος;;;
Μαρκο: Σε πυροβολησαν στο σχολειο. Στην πλατι.
Μπροντγουεϊ: Πονας περοσσοτερο απο πριν σωστα;;
Ειρηνη: Ποιος με πυροβολησε;;; Τι στο διαολο;;; Πηγα να ξανα σηκωθω αλλα ποναω πιο πολυ απο πριν.
Ειρηνη: Αα! Φωναξα.
Αναλιζα: Ξαπλωσε και μην κουνιεσαι ενταξει;; Της εγνευσα καταφατικα.
Καμι: Ειρηνη. Εισαι στο νοσοκομειο. Και ο ηχος που ακους ειναι το μηχανιμα που ελεγχει τους παλμους της καρδιας σου.
Ειρηνη: Ωραια. Μια ακομα ερωτηση ομως.
Φραν: Πες.
Ειρηνη: Τα ποδια μου γιατι δεν τα νιωθω;;; Κοιταχτηκαν ολοι μεταξυ τος νευρικα και δεν μιλουσαν. Εκει που πηγα να μιλησω μπηκε μεσα ενας γιατρος.
Γιατρος: Γεια σου Ειρηνη. Μπορω να σου κανω μερικες ερωτησεις;;;
Ειρηνη: Ναι βεβαια.
Γιατρος: Πως σε λενε;;
Ειρηνη: Ειρηνη Σαμερς.
Γιατρος: Ποσο χρονον εισαι;;
Ειρηνη: 18. Να σας ρωτησω κατι ομως;;
Γιατρος: Ναι βεβαιος.
Ειρηνη: Τα ποδια μου γιατι δεν τα νιωθω;; Ξεφυσηξε.
Γιατρος: Εχεις μενει αναπυρη. Οταν το ειπε αυτο κοκαλωσα. Τι;; Πως ειναι δυνατον;;; Εμεινα αναπυρη! Δεν το πιστευω. Δεν μπορω να αρθρωσω λεξη. Μονο απειρα ποταμια ετρεχαν απο τα ματια μου.
Ειρηνη: Π-π ω-ως. Καταφερα με τα χιλια ζορια να τραυλησω.
Γιατρος: Εφοσον η πλατι σου ηταν ηδη τραυματισμενη η σφαιρα εκανα το τραυμα σου πιο βαθυ. Η σφαιρα τραυματησε και τυν σπονδυλικη σου στηλη. Επιρεαστηκαν και τα ποδια και εμεινες αναπυρη.
Ειρηνη: Τι στον διαολο;;; Γιατι ολα σε εμενα θεε μου;;; Τι στο διαολο εχω κανει;;; Φωναζα ενω τα ποταμια συνεχησαν να τρεχουν και μετα αρχησαν οι λιγμοι. Τα κοριτσια ηρθαν και με αγκαλιασαν. Μου ελεγαν να ηρεμησω αλλα δεν μπορουσα. Πως να ηρεμησω οταν μολις εμαθα πως εμεινα αναπυρη;;;
Μαρκο: Ποτε μπορει να παρει εξυτηριο;;;
Γιατρος: Μπορει να παρει και τωρα αρκει να υπογραψει κατι χαρτια καποιος απο τους συγκενεις της.
Αναλιζα: Θα υπογραψω εγω. Ειμαι η ξαδελφη της.
Γιατρος: Ενταξει. Ελατε.
Μπροντγουεϊ: Εγω παω να παρω το αναπυρικο καροτσακι. Η Αναλιζα, ο Μπροντγουεϊ και ο γιατρος βγηκαν εξω. Εγω συνεχιζω να κλαιω.
Καμι: Να σου πω κατι που ισως σου φτιαξει το κεφι;;
Ειρηνη: Για να ακουσω. Ειπα ενω σταματησα να κλαιω.
Φραν: Μας ειπε να μην στο πουμε αλλα εμεις θα στο πουμε. Ο Μιχαλης οσο γινοταν η εγχηρηση ηταν εδω. Ανυσηχουσε παρα πολυ. Δεν εφυγε λεπτο απο το νοσοκομειο.
Ειρηνη: Ναι σιγουρα θεατρο παιζει παλι. Αυτος συνεργαστηκε με τον πατερα του και ξεγελασε την ιδια του την αδελφη και εμενα. Θεατρο παιζει παλι σιγουρα. Εκει που πηγαν να μιλησουν μπηκε μεσα ο γιατρος.
Γιατρος: Μπορεις να φυγεις απο το νοσοκομειο. Επισης πριν ξεχασα να σου πω κατι πολυ ευχαριστω.
Ειρηνη: Για πειτε μου.
Γιατρος: Το μωρο ζει. Σοκαρηστικα.
Ειρηνη: Τι;; Πιο μωρο;;;
Γιατρος: Εισαι εγκυος. Αν και το μωρο τραυματηστηκε αλλα καταφεραμε και το σωσαμε.
Ειρηνη: Ενταξει ευχαριστω. Βγηκε απο το δωματιο. Τι στο διαολο;;; Πως εμεινα εγκυος;;; Οοοχι μην μου πεις! Οταν ο μαλακας ο Γιαννης με βιασε. Αφου ειχε χρησημοποιησει προφιλακτικο. Μαλλον εσπασε. Οχι ρε γαμωτο! Τι θα κανω;; Η Καμι πηγε να μιλησει αλλα μπηκε μεσα ο Μπροντγουεϊ με την Αναλιζα.
Μπροντγουεϊ: Τι χασαμε;;
Ειρηνη: Ειμαι εγκυος. Το μωρο σωθηκε.
Μαρκο: Μα πως;; Ξεφυσηξα.
Ειρηνη: Θυμαστε οταν σας ειπα πως με ειχε βιασει ο μαλακας ο πατερας του Μιχαλη ο Γιαννης;;
Μπροντγουεϊ: Ναι αλλα ειχες πει πως ειχε παρει προφηλακτικο.
Ειρηνη: Μαλλον εσπασε. Τωρα κουβαλαω το παιδι ενος καθαρματος δηλαδη τον αδελφο του μαλακα του Μιχαλη που ειναι και αυτος καθαρμα.
Καμι: Πρεπει να ηρεμησεις. Δεν κανει καλο στο μωρο αυτο. Της εγνευσα καταφατικα. Τα αγορια με σηκωσαν και με εβαλαν στο αναπυρικο καροτσακι. Προχορουσαμε και εξω απο το νοσοκομειο ειδα τον Μιχαλη. Τι στο διαολο θελει;;
Μιχαλης: Ειρηνη μπορουμε να μιλησουμε;;;
Ειρηνη: Οχι.
Μιχαλης: Σε παρακαλω.
Ειρηνη: Εχε χαρη που εχω να σου πω καποια πραγματα αλλιως δεν θα σπαταλουσα τον χρονο μου. Παιδια πηγαινετε στο αμαξι. Πηγαν στο αμαξι.
Ειρηνη: Εχεις 5 λεπτα και πολλα σου ειναι.
Μιχαλης: Την μερα που σε χωρησα δεν το ηθελα. Η μουν αναγκασμενος. Οταν σου ειπα πως πρεπει να παω καπου με ειχε παρει ο μαπαμπας μου και μου ειπε πως θελει να μιλησουμε. Μου ειπε πως η θα σε χωρησω, η το αφεντικο του θα σκοτωνε εσενα, εμενα και τον πατερα μου, η θα σκοτωνε εσενα. Του ειπα πως θα σε χωρησω. Δεν ηξερα οτι θα σε απηγαγε. Οταν διαβασα το γραμμα εκλαιγα. Και εκλαψα μονο οταν εχασα την αδελφη μου.
Ειρηνη: Μπορεις να σταματησεις να λες ψεματα;;
Μιχαλης: Δεν λεω ψεματα.
Ειρηνη: Οταν αποδρασαμε εγω και η Αναλιζα ακουσαμε τον Γιαννη να λεει στο αφεντικο του πως ειναι πολυ περιφανος για τον γιο του!
Μιχαλης: Αυτο ειναι ψεμα! Ποτε δεν θα το εκανα αυτο!
Ειρηνη: Εχεις αποδειξεις;;;
Μιχαλης: Ναι εχω!
Ειρηνη: Για δειξε μου! Εβγαλε απο την τσεπη του το γραμμα μου. Ειχε περισσοτερα δακρυα απο αυτα που ειχαν χυθει την ωρα που το εγραφα.
Ειρηνη: Μα αυτο... Αυτο ειναι το γραμμα μου.
Μιχαλης: Με ποιστευεις τωρα;;;
Ειρηνη: Ναι σε οιστευω. Αλλα δεν μπορουμε να ειμαστε μαζι.
Μιχαλης: Μα γιατι;;; Ξεφυσηξα.
Ειρηνη: Ο πατερας σου με βιασε. Ειχε χρησιμοποιησει προφηλακτικο αλλα μαλλον εσπασε. Ο γιατρος σημερα μου ειπε πως εμεινα αναπυρη και πως ευτυχως το μωρο σωθηκε. Δεν θα μπορουμε να ειμαστε ποτε ξανα μαζι. Λυπαμε. Τωρα και αυτος εκαλαιγε.
Μιχαλης: Δεν το πιστευω. Ειρηνη. Θελω να ξερεις πως Σ'αγαπω.
Ειρηνη: Κι εγω Σ' Αγαπω. Αντιο. Ειπα και εστρειψα το καροτσακι για να παω στο αμαξι. Ο Μαρκο και ο Μπροντγουεϊ με σηκωσαν απο το αναπυρικο καροτσακι και με εβαλαν να κατσω. Θα μου λειψει. Θα μου λειψει παρα πολυ. Ευχομαι να ησουν εδω. Σκευτηκα. Ευχομαι να ησουν εδω.

Θα Σ' αγαπω Για Παντα Donde viven las historias. Descúbrelo ahora