XXVII.

6.4K 199 6
                                    

Sakra...a co teď?.. Jak mě našel?.....Emo tak něco dělej!
„Christiane..."
„Taky tě rád vidím"
„Jak si mě našel a co tady vůbec děláš?"
No co ten tady asi může dělat...vážně ses teď zeptala na tak stupidní otázky?...
„No trošku sem napíchl mobil tvýho Sebastiána...a dál si to umíš představit a při-"
„Co si udělal Sebastiánovi?"
„Jenom sme si popovídali"
„Jestli si mu něco udělal?"
„Drahoušku a co mi uděláš....je v pořádku....a ještě jsem neřekl proč jsem tady, že? Dojel jsem si pro svou snoubenku"
„Já stebou neodjedu!"
„Už sem se stihl seznámit s Jasmin, Benem, Lily a já myslím, že nechceš aby se jim něco stalo, že?"
„To ne!'
„No vidíš.....vidím, že si vybrala krásné místo...co tu nachvíli zůstat...jako pár...na dovolené?"
„Na to zapomeň"
„Vážně?"
Christian odhrnul kosek svého, černého saka a tím mi umožnil výhled na jeho zbraň, co měl za opaskem.
„Ano!....hlavně jim neubližuj!"
„Takhle se mi líbíš a teď mě pojď pořádně přivítat!"
„Co?"
Christian rozevřel ruce na přivítanou a čekal až ho já sama obejmu.
Nejhrej si tady na drsňáka Emo...tady de o Jasmine, Lily, Corryho, Bena a Aarona...ano tady de o ně..
Pomalím krokem sem došla k Christianovi a objala ho. On samozřejmě nemyslel jen objetí a tak mě obejmul medvědím stiskem a políbil mě.
Radši jsem celou dobu spolupracovala za každou cenu bych neohrozila ty lidi tam venku za které bych dala život.
„Emo....strašně si mi chyběla!"
„Hm....ty...mě ...."
„Já tobě?"
„Taky..."
„No nic...du si pro kufr, abych nezapomněl na oběd obědváme venku s ostatníma"
Ani sem nestihla odpovědět a Christian byl pryč.
Cože?! On chce obědvat venku s ostatníma...ne...takhle to vůbec nemělo být!...
Sedla jsem si na gauč a čekala co se stane dál.
Zase....zase mě odvede domů a tam si ho budu muset vzít....zase budu žít podle pravidel.....ale ne já to tak nemůžu nechat...ne!!
Hotovo! Kufry už mám nahoře a už i vybalenej"
„Tak rychle?"
„Měl jsem tam jen pár kousků oblečení....pojď už musíme jít vařit"
„Hm..."
Stoupla jsem si a šla do kuchyně, kde už Christian umýval zeleninu.
„A co budem vařit?"
„Steak a hranolky ....přidáme nějakou zeleninu a bude hotovo"
„Dobře..."
Začala jsem krájet brambory na hranolky zatím Christian už kořenil maso.
„Emo....já vím že mě miluješ!"
„Já...nikdy!"
„Vidím jak se na mě díváš....chtíčem...určitě teď myslíš na to, abych tě teď a tady přetáhl přes tuhle linku"
„No to teda ne!"
Možná má pravdu, dívám se na něj s chtíčem a od něj bych se klidně nechala přetáhnout....ale to mu neřeknu....možná k němu i něco cítím..ne! Necítíš...
Emo....sama dobře víš, že i ty ke mně něco cítíš"
Na tohle jsem vůbec nevěděla, jak odpovědět, radši sem nic neříkala.
Po chvíli jsme už nandávali na talíře a nosili na terasu, kde už čekala Jasmine, Lily, Ben, Corry.
Sakra....strašně se stydím....a kde je Aaron?....zase sem něco zvorala...
Christian: „Tak jste přišli!"
Jasmine: „Jo...stejně nemáme nic na práci...a poznat snoubence Emi si nenecháme ujít"
Christian: „Tak to sem rád...už sem hladovej tak dobrou chuť"
Lily: „Je to výborny...Emo ty máš štěstí...mít doma tak skvělího kuchaře"
Ema: „Christian vážně dobře vaří"
Christian se u jídla představil a pak si povídali, já jen mlčela a tvářila se nadšeně.
Christian mě párkrát políbil a pořád měl na mém stehnu ruku.
Radši jsem to nechala být, aby ho nenapadla nějaká blbost.
Tak jo nevypadá, že by byli naštvaní nebo něco takovýho.....ale pořád se tu neukázal Aaron...budu se muset jít za ním podívat...
Ema: „Omluvte mě, půjdu se podívat za Aaronem"
Všichni jen přikývli, jen Christián mě propaloval pohledem.
Radši jsem se rychle zvedla a šla k Aaronové chatce.

Christián:
Ema se najednou zvedla, že se de podívat za Aaronem, přímo mě to naštvalo, ona je totiž jenom moje!
Jasmine: „No já už půjdu..to jídlo bylo úžasný.."
Lily: „Jo ja taky....Christiane těšilo mě..."
Kluci se taky zvedli a jenom na mě mávli rukou na rozloučenou.
Pak už všichni odešli a já sklidil ze stolu.
Kde je tak dlouho?...mám, nemám se tam jít podívat...

Ema:
Zaklepala jsem u Aarona a poté vešla dál.
Aaron spal na gauči. Vedle sebe měl prázdnou misku, asi od popcornu.
On je taaak sladkej....musel usnout, když se díval na televizi.
Proto asi nepřišel....teda doůfám..
„Emo?"
„Ahoj Aarone...promiň, že jsem tě vzbudila"
„Nic se neděje....asi sem usl, když jsem se díval na film"
„No šla jsem se na tebe podívat....nepřišel si na oběd"
„Chtěl jsem.....Emo? proč si mi neřelkla, že seš zasnoubená s mím bratrem?"
Viděla jsem v Aaronových očích smutek, zášť a nenávist...
Bratr?!...co? Christian je Aaronův bratr?....to není možný, je to jak ze špatnýho filmu....

Ahooooj 😺😽

Líbila jsem vám kapitolka ? 🙈

Oo...máme tu nečekanej zvrat....Aaron a Christian=bratři....no jak se s tím vypořádá Ema??
🙈🙉🙊
No uvidíme....

Rady, komenty a votes potěší 😻

Ještě dnes bych chtěla napsat pár kapitol, ale nevím to jistě 😿😽😺

Rusla46😎

Dcera MafiánaKde žijí příběhy. Začni objevovat