XXVIII.

6.8K 209 3
                                    

„Ty si Christiánův bratr?!"
„Jo...Aaron Black"
Že mi to nedošlo dřív...ta podoba...hlas...a na víc jsem se nikdy neptala na jeho příjmení....já jsem fakt kráva! Úplně totální kráva! A na víc sme se líbali...to se nesmí Christian dozvědět...
„...takže...ty si taky mafián?"
„Jo...ale nesnášel sem to tam a tak sem tady...a dneska přijede bratříček a oznámí, že tu má snoubenku....snoubenku jménem Ema...sakra! Proč si mi to neřekla?"
„Neřekla...já sama sem utekla ze svatby...chtěla jsem žít svůj život, chtěla jsem zapomenout"
„Vážně? Ty si zdrhla ze svatby?...mafiánské svatby"
„Jo..."
„Promiň, že jsem na tebe tak vyleťel....byla si mi...vlastně pořád seš mi nejbližší tady ....a neřekneš mi tak důležitou věc!"
„Vážně promiň...je to pro mě težký a svěřovat se já neumím"
„No to je jedno...teď se mi budeš svěřovat se vším...jsem tvůj nejlepší přítel, bratr....a teď pojď sem!"
„Tobě se svěřím se vším...brácho!"
Aaron se ma mě usmál a rozevřel ruce. Já jsem samozřejmě na nic nečekala a skočila do jeho objetí.
Po chvilce jsem se oddtáhla, kdyby náhodou přišel Christián.
„Hele...co kdybyste v šest přišli na film, abych ti vynahradil oběd.."
„To zní skvěle...hele já radši už půjdu...znáš Christiána.."
„Jo tak toho znám...tak utíkej!"
Ještě jsem mávla na Aarona a šla zpátky do mé chaty.
Oni už jsou pryč?...Sakra jak dlouho jsem u Aarona byla?!...Christián musí zuřit...a co se o to zajímáš...stejně ho nemáš ráda....a co, když ano!!.... Na co to zas myslíš....myslím jen na Christiána....proč musím být tvrdohlavá...proč si nepřiznám, že ho mám ráda...
Pomalím krokem sem došla k chatce a otevřela u dveří mě přivítal Tom, který se po mě začal sápat.
„Ahooj...miláčku..."
Zhodila jsem se sebe boty a zamířila jsem si to do kuchyňe.
V kuchyni jsem Tomovi dala jídlo a šla jsem k sobě do pokoje.
V pokoji jsem našla spícího Christianá.
Musím přiznat, že je roztomilej, jak tam tak v klidu odpočívá...
Bylo by krásný, kdybych ho takhle viděla každé ráno ....vedle mě..
*píp* *píp*
Mobil?? Né můj to nebude...mám úplně jiné vyzvánění...to bude Christiánův....né Emo bude to toho dinosaura ve skříni....samozřejmě je to Christiánův...
Christiánův mobil ležel na nočním stolku vedle lampy.
Pomalu jsem vzala mobil do ruky a odemčela jsem ho.
To...kdy?...jak?....bože...tak Emo...teď jsi si ho zamilovala víc....dovolila jsi to...seš zamilovaná jak puberťačka...
Když jsem odemkla mobil vyletěla na mě fotka, kde spím s Tomem ve své ložnici.
Rychle jsem sáhla po svém mobilu co jsem měla také na nočním stolku.
Zapla jsem foťák a vyfotila jsem si spícího Christiána, ihned po vyfocení jsem si fotku dala na tapetu.
Awww...mám jí...je úžasná...
To už je pět....v šest máme být u Aarona...
„Christiáne...."
Začala jsem Christiána budit, který se po chvilce vzbuďil.
„Emo? Lásko co potřebuješ?"
„Aby ses vzbudil"
„Stalo se něco?"
„No...Aaron nás pozval na film"
„Emo..ty už to víš?"
„Že si Aaronův bratr...ano"
„A co?"
„A nic.."
„Kolik je?"
„Pět deset..."
„Máme fůru času...co to nějak využít?"
„Co a ja-"
Nedořekla jsem a už jsem ležela pod Christiánem.
Christián mě začal líbat na krku a jak jsem si to užívala.
„Christiáne..."
„Psss"
Sakra...Emo....tobě se to líbí...
Christián mě nepřestával líbat, při tom už mi sundal tepláky a tričko.Nechtěla jsem zaostávat a tak jsem mu sundala triko tím se mi naskytl pohled na jeho úžasně vypracovanou hruď.
Pomalu si polibkama razil cestu dolů, už se dostal k lemu kalhotek.
„Christiáne! Já...."
„Co je? Děje se něco?"
„No já...já jsem..."
„Emo...ty si pana?"
„Jo..."
„Víš, že teď si tě vážím víc?"
Christián se usmál a znovu se věnoval kalhotkám.
Už jsem měla dole podprsenku i kalhotky a Christián kalhoty a boxerky.
Teď se Christián znovu věnoval mému krku a pořád šel dolů.
Najednou se přisál k jednomu mému prsu, zatímco druhé mačkal.
Bylo to hrozně příjemné v jedné chvíli jsem i vzdychala a pokaždé, když jsem vzdychla, jako by to Christiána napudilo.
Christián nevynechal jediné místo na mém těle nepolíbené.
Pak se vrátil nahoru a políbil mě, celou dobu o mě otíral jeho kamaráda a mě to hrozně vzrušovalo.
Najednou do mě Christián vnikl, pocítila jsem bolest, ale tu přebila slast.
Ze začatku byl jemný, ale každou chvíli zrychloval až nasadil svoje tempo.
„Lásko....udělej se pro mě!"
Byl to pro mě jako spínač a tak jsem se prohla v zádech a s výkřikem jeho jména jsem se udělala po chvíli s výkřikem mého jména se udělal Christián.
Oba jsme byli zadýchaní a leželi vedle sebe.
„Byla si úžasná..."
„...Tys taky nebyl k zahození..."
„Vážně provokuješ?"
Oba jsme se začali hlasitě smát.
Tak tohle bylo něco...jednou ho nenávidím a teď jsem s ním měla nejlepší sex...je to jisté já jo miluju..
„Emo....miluju tě...a všechno co se teď poslední dobou stalo, jsem dělal pro tebe...pro nás...od první chvíle co sem tě viděl, jsem věděl, že tě musím mít...strašně mě bolelo, když si utekla...já tě prostě miluju"
„Christiáne...jestli jsem ti ublížila tak mě to hrozně mrzí....nerada si to přiznávám, ale já tě taky ...miluju..."


Ahoj😚

Stihla jsem dneska ještě jednu kapču 😓😝😋

Dneska se Ema..ano to tvrdohlaví tele...přiznalo, že Christiána miluje 😘😙😗😋

Ale, že se Ema přiznala ...neznamená, že už nebudou žádné zvrty....těch ještě bude....😘😙😗😋😝😚

Snad se líbila...😘

Rady, komenty a votes potěší 😻😸😺😽😚😘😙😗😝😝

Rusla46😎



Dcera MafiánaKde žijí příběhy. Začni objevovat