XXXVI.

5.2K 184 1
                                    

Ráno jsem se vzbudila s hroznou bolestí hlavy, která byla nesnesitelná.
Pomalu jsem vstala a malíma krůčkama jsem přešla k oknu.
Bylo sice malé, ale i tak z něho byl krásný výhled na les.
Přece jsem to tušila...jsme někde v lese...bůch ví jak daleko od civilizace...
V mém břiše zakručelo na náznak, že jsem dlouho nejedla a mám hlad.
Přešla jsem ke starým a chátrajcím dveřím a zkusila je otevřít.
Oo...on nechal otevřeno...co se stalo....??
Vyklouzla jsem z pokoje a šla rovnou chodbou.
Na každým kroku podlaha nepříjemně zaskřípala.
V chodbě byli další dvoje dveře, které vedli neznámo kam a v tuhle chvíli jsem to ani nemínila zjišťovat.
Chodba byla malá takže jsem se po chvíli ocitla v kuchyni s menším obývákem.
Všechno v téhle chatě bylo od prachu a na některých místech rostla i plíseň.
Jinak to byla prostě typická stará chata.
Kdyby tady bylo čisto tak to nevypadá špatně...
„Co hlava?"
Podívala jsem se na Davida, kterej snídal u stolu a na tváři mu hrál úsměv.
„Zkus hádat"
„Támhle sou nějaký prášky..."
David ukázal na nějakou skříňku nad kuchyňskou linkou.
Přešla jsem k ní a otevřela a začala prohledávat všechny léky co tam byli.
Na horečku....gel....koňská mast...oční kapky...obvazy..jehle..nitě...bože ten toho má...proti bolesti hlavy!...tadaaa mám ho...
Vzala jsem do ruky bílou krabičku s nápisem Migralgin.
Tu značku ani neznám....ale píše tu, že je to proti bolesti hlavy...takže by mi to mohlo pomoct...
Do sklenice jsem si nalila vodu z kohoutku a vyloupla bílej prášel z průhlednýho obalu, který jsem pak zapila.
„Najez se"
Podívala jsem se do malé ledničky a vyhrabala jsem si jogurt s musli.
Vytáhla jsem si ještě lžičku a šla si i s jogurtem sednout ke stolu.
Sedla jsem si naproti Davidovi a otevřela jsem si jogurt, který jsem celej snědla.
„Najezená?"
„Jo..."
Vstala jsem a šla vyhodit prázdnej kelímek a umýt lžičku.
Ve dřezu byl ještě talíř a sklenička tak sem se rozhodla, že to umyju taky.
Právě jsem umývala talíř, když se na mých bocích objevil cizí pár rukou a otočil si mě k sobě.
„Davide?!"
„Ano?"
„Co chceš?"
„Tebe..."
David mě začal dravě líbat na krku a pokračoval dolů, ale já jsem ho od sebe v čas odstrčila.
„Kolikrát ti mám říkat, že na mě nikdy nešáhneš?!"
Otočila jsem se zpátky ke dřezu a vypla vodu a chtěla odejít do pokoje, ale zastavila mě v tom Davidova ruka, která mě chytla okolo zápěstí.
„Já se tě neptám... Já si tě beru..."
„Ne nevezmeš"
*plesk*
David mi vlepil facku a já spadla na zem.
Au...tak tahle opravdu bolela...
„Mn nikdo neodporuje!"
David mě popadl za ruku a táhl mě do pokoje, kde spím.
Vší silou mě hodil na postel a hned se přisál na můj krk, kde mě začal líbat a dělat cucfleky.
Snažila jsem Davida ode mě odtlačit, ale vůbec to nepomáhalo.
„Davide prosím nech mě"
„Tak nech mě.."
„Sakra drž už klapačku!"
*plesk*
Znovu mě uhodil a vrátil se zpět ke krku a já jsem už radši byla zticha a potichu trpěla.
Po chvíli jsem už před Davidem ležela ve spodním prádle a David nemeškal taky byl jen v boxerkách.
Líbal a kousal mě snad úplně všude, ikdyž mi to bylo nepříjemné nemohla jsem s tím nic dělat.
Když přestal s jeho předehrou v podobě kousanců, cucfleků a dravých polibků byli jsme už oba dva nazí.
Pak se vrátil nahoru, tak aby mi viděl na obličej a zasmál se na mě a v tom do mě prudce vnikl.
V tu chvíli jsem to nečekala a bolestí zařvala na celej pokoj.
David nebyl opatrnej takže po celou dobu co on si užíval tak já trpěla.
A netrpěla jsem jen fyzicky, ale i psychicky.
Konečně ze mě David slezl a udýchaně se vedle mě povalil.
Já jsem se rychle zakryla a schoulila se do klubíčka na kraj postele.
Usínala jsem s pocitem, že jsem zneužita a pošpiněná.


Ahoj 😝

Další kapitola na světě 🙌🙋

Ps: Ještě dnes bych chtěla přidat kratší kapitolu z pohledu Christiána😗 Ale nevím jestli to stihnu 😏

Doufám, že se vám kapitola líbila 😘😙😋

Rady, komenty a votes potěší 😚😘😗😗

A jestli se vám něco nelíbí nebo chcete abych něco přidala, změnila tak mi taky napište do komentů ;)

Rusla46😎

Dcera MafiánaKde žijí příběhy. Začni objevovat