XXXXVII.

4.7K 167 12
                                    

Christián pomalu otevřel dveře a podíval se jestli je někde poblíž Jasen.
„Nic nevidím"
Vzal mě za ruku a pomalu jsme kráčely ze záchodků až k hlavním dveřím. Naštěstí tu bylo hodně lidí takže tu byla minimální šance že nás někdo uvidí. Konečně jsme došli k hlavním dveřím. Christián rychle otevřel dveře a vyklouzly jsme ven. Všechno se zdálo být vpohodě až do doby co jsme si všimli Jasna jak stojí před vilou.
„Tak tady jsi"
Z jeho hlasu šel slyšet vztek.
„Jo tady je.. Ale se mnou .. A taky teď se mnou odejde.."
I Christiánův hlas nezněl nějak příjemně.
Christián mě pustil a šel blíž k Jasnovi. Bála sem se co se stane dál. Mohla sem je jen sledovat co dělají a přemýšlet o čem se baví.
Po chvíli oba vytáhli zbraně a mířili na sebe. V tu chvíli se mi zastavil dech a netušila sem co mám dělat. Minuty ubíhaly strašně pomalu. A pak to přišlo..výstřel. Když jsem viděla jak Christián padá k zemi začala jsem panikař. Rozběhla jsem se k němu a klekla si k jeho nehybnému tělu. Na jeho hrudníku se tvořila velká červená skvrna. Nad sebou jsem uslyšela ten odporný smích. Když jsem si všimla zbraně co měl Christián v ruce, rychle sem po ní šahla a namířila na Jasna.
„Sbohem"
Při těch slovech co jsem říkala jsem vystřelila. Poprvé jsem se trefila do hrudníku. Druhá ho zasáhla do nohy a třetí taky schytal do hrudníku.
Sledovala jsem jak bez života padá k zemi.
Když jsem se otočila zpátky za Christiánem uvědomila jsem si, že musím rychle zavolat pomoc. Nahmatala jsem Christiánův mobil a rychle zavolala záchranku. Ani jsem si nevšimla, že k nám míří ochranka a hosté. Mezi nimi se objevil i Christiánův otec a moji rodiče.
Byl to velkej zmatek a všude byl hluk. Nezvládla jsem takovej nával a ondlela jsem.



Ahooj tak je tu další kapitola😂😂 konečně že?😄

Tohle je menčí kapitola za to se omlouvám, ale už se to vážně blíží ke konci 😉😇

A co chcete aby Christián přežil? Nebo umřel a tak to skončilo smutně ??😚😚
Vaše názory pište do komentářů ..díky🙏🙏

Doůfám, že se vám tahle kapitola líbila😋

Všechny rady..komenty..votes potěší😚😗

Rusla46😎

Dcera MafiánaKde žijí příběhy. Začni objevovat