XXXXI.

4.9K 172 6
                                    

Probudila jsem se z bolesti, která mi pulzovala v noze a byla nesnesitelná.
Když jsem konečně otevřela oči, zjistila jsem, že ležím v rozbourané kabince a má pravá noha bylu u kotníku rozřízla od nějakýho kusu železa.
Pomalu jsem se pokusila vstát, ale nemohla jsem došlápnout na pravou nohu a tak jsem se skácela zpátky na zem.
„Sakra!"
Přece se musím zvednou....a zjistit co se stalo..proč je všechno rozbouraný...takže se Emo seber a vstávej...
Zkusila jsem vstát podruhé a zázrakem se mi to podařilo.
Otevřela jsem dveře od kabinky nebo aspoň co z nich zbylo.
A dokulhala jsem se před kabinku, kde jsem zděšeně zůstala stát a musela si dát ruku před pusu abych nevykřikla.
Stoly, sedačky a další věci co byli v letadle jsou rozbytý a poházený všude okolo.
Na zemi leželi dokonce mrtvý a jeden z nich byl i David.
Vůbec jsem nelitovala, že David zemřel taky proč, když mě mlátil a znásilnil a ostatní jsem neznala.
Počkat...byla jsem na záchodě...pak ten tlak, David bušil na dveře... Všude byl křik a já se pak bouchla do hlavy....my sme museli spadnout.....a co já teď..
Zkusila jsem najít mobil abych si mohla zavolat pomoc, ale jedinej co jsem našla tak byl rozbytej.
Po půl hodině jsem to vzdala a dokulhala jsem se ke dveřím od letadla a zkusila otevřít.
O dveře jsem se musela pořádně zapřít, ale nakonec jsem je otevřela bez větších problémů.
Když se dveře otevřeli do kořán tak mi umožnili výhled na pláž a vysoké palmy za kterými se tyčila velká vila.
To musí být ten ostrov....říkal něco o vile...palmech....musí to být on...
Udělala jsem velkej krok ven z letadla a nohama se ocitla v písku.
Ještě jsem se rozhlédla a vydala jsem se k vile.
Naštěstí to nebylo daleko, takže i zbolavou nohou jsem tam došla za chvíli.
Vyšla jsem tři menčí schůdky a tak se dostala k hlavním dveřím, které jsem zkusila otevřít.
Otevřeno!...aspoň teď se mi daří...
Vešla jsem a zavřela za sebou.
Zavolala jsem jestli tam někdo je, ale vždy se mi ozvalo jen ticho.
Rozhlídla jsem se jestli někoho neuvidím a šla jsem najít pomoc.
Už procházím teda prokulhávám druhý patro a pořád nikdo....to tu sem vážně sama...?
No z hledání pomoci se stalo prohlížení vili.
Vila měla celkem dvě patra, středně velká a jednoduše zařízena.
V prvním patře byla kuchyň, obývák, salónek s barem a krytej bazén.
Ve druhém patře byli dvě koupelny a čtyři pokoje.
Všechno bylo sladěné do bílé a krémové barvy.
No když už jsem procházela poslední pokoj, tak se ozvala moje noha.
Instinktivně jsem se k ní sklonila a prohlídla si jí.
Rána byla dost hluboká a nevypadala vůbec dobře.
Chtělo by to ošetřit...a chtělo by to lékárničku...kde asi mají lékárničku....no kde asi...v koupelně ...no jo tam by mohla být..
Zvedla jsem se od své nohy a zamířila do první koupelny.
Tolik skříněk proboha....tak si zahraju na sherlocka..a budu hledat a hledat...
Otevřela jsem první skříňku a našla jsem jen ručníky.
V druhé skříňce jsem našla šampóny a pěnu do koupele.
Nakonec zbývala menší skřínka pod umyvadlem.
Otevřela jsem jí a hned na mě vykoukla bílá krabice s červeným křížem.
Tadaaa...mám ji..
Vytáhla jsem ji a začala se v ní přehrabávat.
Co vlastně potřebuju...obvaz, jehlu, nit...dezinfekci...a to by mělo být všechno ...aspoň doufám..
Vytáhla jsem první obvaz co jsem uviděla, jehlu, nit a lahvičku s dezinfekci.
No a na nůžky bych zapomněla..
Ještě jsem rychle hrábla pro nůžky a mohla začít s ošetřováním.
Sedla jsem si na zem a na škrábanec jsem nastříkala dezinfekci, která začala hned pálit.
Provlíkla jsem nit, jehlou a začala jsem pomalu šít.
Šít rány mě naučil Sebastián, takže to pro mě nebylo nic těžké, stačilo přetrpět tu bolest.
Ránu jsem rychle došila a obvázala jsem ji.
„Tak jo...to bysme měli..."
Všechno jsem uklidila zpátky do skříňky a ve chvíli, kdy jsem zavřela dvířka od skříňky mi zakručelo v břiše.
Pomalu jsem vstala a vydala jsem se dolů do kuchyně a doůfala, že tam bude nějaké jídlo.


Ahoj 😘

Myslely ste, že když spadlo letadlo tak Ema umřela?
Ne ne...jen doůfejme, že se nic nepokazí...... 😓🙇😏😚

Ps: Vila je obyčejná, takže jsem vám jí moc nepopisovala...doufám, že vám to nevadí ...😘

Tento díl tu je hlavně proto aby ste zjistili, že je Ema v pořádku!
😙😋😝

Snad se kapča líbila 😙😗

Rady, komenty a votes potěší 😚😙😗😋

Rusla46😎





Dcera MafiánaKde žijí příběhy. Začni objevovat