Co sem to zas provedla....no provedla si to, že si zdrhla ze svatby, navíc mafiánské ..no jsem zvědavá kdo mě zabije dřív...christian nebo otec..to už je jedno..teť sem tady...sem v norsku, kde sem vždycky chtěla být...a nikdo mě v tom nezabrání, teda doufám...
Co se vlastně stalo?
Když jsem se chystala jít k oltáři, zastavil mě sebastián a vymluvil mi to.
Nechtěl mě vidět jak se trápím, tak mi pomohl ze svatby zdrhnout.
Zbalila jsem si věci a samozřejmě i Toma.Nenechala bych ho tam.
No vraťme se zpátky k tomu, jak to bylo.
Sebastián mě zavezl na letiště, kde sem si koupila letenku, do Norska.
Dal mi novej mobil, kreditky a klíče od mého nového domova.
Všechno sem platila hotově, aby mě nevystopovali podle kreditky.
Byla by to pitomá chyba, kdyby mě takhle našli.
Než jsem nastoupila do letadla, ujistila jsem se, že Sebastián bude v pořádku.
Slíbil mi, že bude říkat, že o ničem neví a tak se chránit.
Strašně jsem mu vděčná, že mi takhle pomohl.
Bez jeho pomoci teď sedím na svatbě a né v letadle, které leťí do Norska, kde chci začít novej život.
No a tady v norsku na mě čekal můj novej domov.
Sebastián měl v tomhle dobrej vkus, takže to byla krásná chatka v úžasné krajině.
Nebyla přímo na samotě, byli tam další takové chatky.
Do centra je to asi patnáct minut autem.Takže žádný problém, sice auto sem si ještě nekoupila, ale mám tu už i kamarády.
Chata byla úžasná, celá ze dřeva a sladěná do tmavých barev.
Byl tam jeden pokoj, obývák, kuchyň, koupelna se záchodem a chodba a nakonec terasa.
V pokoji mám obyčejnou postel, skříň, komodu a okno.
Obývák je sladěn do šedé.
Uprostřed je plazmová televize, gauč a pár skříněk.
Kuchyň je z bílého dřeva, velká prostorná kuchyňská linka.
Jídelní stůl a šest židlí.
V koupleně byl velkej sprchovej kout, umyvadlo a záchod.
Chodba ta je jako každá jiná.
Terasa byla taky ze dřeva, byl tam gauč, stolek a pár dřevěných židlí, ale nejlepší byla velká dřevěná houpačka.
Na nic sem si nemohla stěžovat.
Lidé v okolí jsou tu laskavý a už tu mám u nějaké známosti v podobě střeštěných holek a pěkných kluků.
Nikdy jsem si, ale nemyslela, že budu bydlet takhle u lesa a teď sem si to tady zamilovala.
Ale hlavní je, že už sem o Christiánovi a rodině neslyšela a doůfám, že oni neslyšeli o mě.
Tom si taky našel svoje oblíbené místečko, zamiloval si naší terasu.
Ale nebyl jedinej, kdo si zamiloval terasu, každý večer se na terase scházím s mou partičkou.
Pijeme čaj a něco tvrdšího, blbneme, zpíváme si a někdy si zahrajeme i hry.
Tom tam má taky "kámošku" fenku ovčáka Ellis.
Co sem si mohla víc přát?
Nic, jsem spokojená, už se nikdy nechci vrátiť domů.
Tady zažívám spokojenost, zábavu a hlavně volnost.
Tady žiju svůj pravej život...Ahoj,dnešní kapitola je mnohem nudnější 😭😗
A zase samé popisování...a líbí se vám teť způsob života kterým teť ema žije? 😚😚
A co může se tam ema zamilovat? 😏😏
Ps:kamarady emi popíšu v příštím dílu 🙋🙌
Ale snad nudnost ...napravím v dalších kapitolách...😋😋Příští díl zase popíšu emin život..hlavně kámoše....a pak kapča kde zas christián hledá emu ....
Ps:promiňte za chyby, ale někdy to přehlídnu....😏😏
A obrázky, aby ste si mohli lépe představovat, jak to u emi vypadá...😘
Rady,komenty a votes potěší 😘😙😗😋😝Rusla46😎
ČTEŠ
Dcera Mafiána
RomanceVšichni znáte příběhy o dcerách mafiánu. Jsou poslušné, neodmlouvaj a tak dále, zkrátka poslouchají, ale Ema je jiná chce si užívat života. Proto pořád utíká, děla všechno co nemůže. A když příjde na svatbu ... Ps: to už si musíte přečíst sami Upoz...