XXXII.

5.1K 176 0
                                    

Christián:
Když do toho letadla vpadl David málem sem dostal infark.
Nebál jsem se o sebe, ale o Emu.
Ten hajzl se mi chtěl vždycky pomstít a když vstoupil do letadla musel poznat, že mi na Emě záleží a tak jí ten vymatlanec unesl.
Bylo hrozný se dívat, jak jí odnáší a já jsem nemohl nic dělat.
Nesnáším se za to, nechal jsem jedinou osobu, kterou miluju, unést tím parchantem Davidem.
Celou dobu se snažím najít něco podle čeho bych Emu našel, ale nic.
Navíc mám zlomený žebra a celej obličej mám fialovej a za všechno může ten zmrd David.
„Thomasi!...dones mi ještě led"
Thomas mi po chvíli donesl sáček s ledem a já jsem si ho pomalu přiložil na obličej.
„Tady...."
„Už jste něco zjistíte?"
„Prohledali jsme Davidův dům, jeho chatu ...ale nic...."
„Doprdele!!"
„Ale hledáme dál.."
„Když něco zjistíte budu první kdo to bude vědět....jasný?"
„Ano pane"
Thomas odešel a nechal mě v pokoji osamotě.
No pokud nepočítam Toma, Emiňina psa.
Strašně se mi po Emě stýská.
Až zjistím, kde jí David má tak si pro Emu sám příjdu a Davida vlastníma rukama zabiju.
„Ach jo...zasranej život!"
Unaveně jsem si lehl na postel a přitulil jsem si k sobě Toma, který si vedle mě spokojeně lehl.
Christiáne seš chlap?...Emu sis pokaždý našel, najdeš jí i teď...vzchop se...ale představa jak Emě někdo ubližuje...ne...a co když jí...ne ne ne....dřív než jí něco udělá, tak já ho zabiju....
Celej dům se mi zdá tak smutnej a bez života, když tu není Ema.
Ikdyž tu strávila den nebo dva dny.
Chybí mi i její vražedný pohledy, když jsem jí něco provedl nebo jí naštval.Chybí mi její vůně po malinách a vanilce.
Chybí mi její hřejivý dotyk.
Chybí mi celá její osoba, která si získala moje srdce a moji duši.
Je to až komické, jak mohla z tvrdýho mafiána udělat takovou nicku, jakou jsem teď.
Nakonec jsem z toho přemýšlení nad Emou a lámání hlavy, jak jí najdu jsem usl.


Ahoj 😘

Chtěla jsem ještě dneska přidat pohled Christiána ...tak tady je... 😚😚
Je sice kratší, ale doufám, že vám to nevadí... 😓😚

Chudák Christián, Ema mu vážně chybí 😖😭😭😭😏
On jí vážně miluje 😘😙😋

No doufám, že se vám díl líbil 😘😗

Rady, komenty a votes potěší 😘😗😗

Rusla46😎

Dcera MafiánaKde žijí příběhy. Začni objevovat