Hoşgeldin Say'ın okuyucum😍İnşallah okurken zevk alırsın😃Yanlışlarım olabilir maruz gör.☺️
Okuma sayısına bakıyorum 300 olmuş inşallah 300'den 500 olur sonrada 1000 çıkar.😉
Kısa bir bölüm.İlk iki sayfa aynı sonra uzun olacak inşallah.Yorum ve vote bırakmayı unutma.☺️
Hepinizi çok seviyorum iyi okumalar.😍
"Peki ben kim mıyım ? Adı duyulduğun da ikinci kez işitilmek istenilen ve kalbi yalnız kendi için atan HUDUT"
Üç gün önce ben , Zeyd ve Teo buraya dört aylığına gelmek zorunda kaldık.Bir nedenden dolayı ülkemiz de yağmur yağmaya başladı Mecburen dünyaya geçiş yaptık.Tek bildiğimiz ve sığına bildiğimiz yer burasıydı.
Yağmur durduğu zaman ülkemize geri döneceğiz.Burası neresi mi?
Dedemden bana kalan eski püskü miladi bir köşk.
Ben nefes almak için yaşarım.Kimse umrumda olmaz.Vampirlerin doğasın da bu var.İnsanlar ise öyle değil,sevgiye sevilmeye ihtiyaçları vardır tıp kı yemek gibi. Doğrudur da.İnsanlarla tek özelliğimiz aynıdır o da beslenmemiz.Her iki taraf da yemeden yaşayamaz.
Sadece biz değildik dünyaya sığınan 1.000 kişi daha vardı.Ama hiç kimse birbirinden haberdar değildi.Çünkü;gruplar halinde ayrıldık vampir ülkesinden.Fazla ciddi arkadaşlıklar kurmayacaktık.Sırrımızı kimse bilmeyecekti. Öğrenmesi dahilin da o kişi hafıza kaypına uğratılacaktı.Ve herkesin belli bir mistik güçleri olmuştu geçiş sırasında.Bunlar sadece dünya da geçerliydi.Mesela yağmur da asla duramayız ama dünya da yağan yağmur da dura biliyorduk.Islana biliyorduk.Güneşte ise belli bir saatte çıka biliyoruz.Tepe noktasındayken asla dışar da bulunmamamız gerekiyordu.Gün de en fazla iki yudum kan içe bilirdik.Fazlası halin de hazımsızlık sorunu yaşardık.İnsanlar gibi yemek yiyebilirdik.İkinci bi durum olan sis yanı duman da kesinlikle gözlerimiz dışar da hiçbir şey göremez hale geliyordu.Bu durumdayken evde olmamız gerekiyordu.Peki ben kim miyim?
Adı duyulduğun da ikinci kez işitilmek istenilen ve kalbi yalnız kendi için atan hudut...Evet arkadaşlar vote ve yorum yapan herkese çok minnettarım 😊🙌🙈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampirin İlk Aşkı
VampireAdım hudut.İsmim gibi nefes alışım bile farklı çünkü ben bi vampirim,kalbi olmayan.Ama taki onu görene kadar , kalbim bi an da elinde olmadan sanki heran atacakmış gibi oluyor onu görünce. Ve o kız bi insan nefes almayı iyi beceren ve bi atan kalbe...