********bollll
********bollll
*******yorum*******vote
"Dilimi tutuldu ne,bi türlü lafı söyleyemiyordu Sinirlerim zıpladı.Zaten uykusuzdum.Hele o bağırış sesleri . Ona doğru yaklaştım. O ise duvara iyice sokuldu."
Beni tutan kimdi.İkinci kez görüyordum. Yeni gelmiş olmalıydı . Demek ki yeni taşınan çoçuklardan üçüncüsü o. Çok tuhaf biri. Çok soğuk.
Kuzey:Ne düşünüyorsun hayal abla .
Hayal:Yok bir şey ufaklık öylece bir şey işte.Banyodan çıktım. Direk üzerimi giyip aşağıya indim. Zeyd ve Teo ise oyun oynuyorlardı. Canım sıkılıyordu . Yapılacak bir şeyde yoktu. Aslında evi pislik götürüyordu.
Hudut:Birini mi tutsak? Şu köşk ' ü iki gün boyunca haftada temizletsek.
Zeyd:İyi olur aslında.
Teo:Olur.
Zeyd:Cumartesi ve Pazar olsun. O günler genelde uyuyarak geçiriyoruz. Bu demek olur ki hiç bizi anlamaz vampir olduğumuzu.
Hudut:Evet iyi fikir. O zaman ben çoçuklara söyleyeyim.Kasabaya yaysınlar temizlikçi aranıyor diye. Gelenlerle konuşur anlaşırız.
Zeyd:İyi fikir soğuk prens.Hatta çık dışarı şimdiden söyle.
Hudut:Sen söyle.Fikir benden.
Teo:Ya az önce ben söylerim demedin mi ?
Zeyd:Aynen öyle.
Hudut:Öyle söyledim.Ama şimdi de düşüncemi
değiştirdim.
Zeyd:Diyorum işte. Soğuk ... Soğuk prens.
Hudut:Öyle öyle. Hadi kalk.Dedim.Odama girmek için ikinci kata çıktım.
Yine o pencereyi gördüm. O kız aklıma geldi. Ondan sebeb değil Zeyd ' den sebeb dışarıya bakacağım dedim ve cama yaklaştım. Zeyd çoçuklara konuşuyordu . İyi fikirdi gerçekten.O sırada o kızın bana doğru baktığını fark ettim.
" hayal;bana mı bakıyor. Başımı çevirdim yeni den sinirlenmesin diye ."
Göz göze gelir gelmez başını çevirdi. Neden yoksa bir şey mi oldu?Zeyd: Sende gelebilirsin bu arada. Yaş sınırımız yok.
Zeyd bana doğru baktı ve güldü. Neden yaptı bunu şimdi. Beyin yoluyla onu dinlemeye koyuldum.
Zeyd:Soruma cevap vermedin.
Hayal:Anneme sormalıyım. O olur derse ben de gelirim.
Zeyd:Kesinlikle bekleriz.Ne yanı Zeyd. Sen benimle oynuyor musun ? Bana doğru baktı yeniden onu dinlediğimi anlamıştı o . Güldü. Elimle boğazının altını gösterdim.
Hayal:Onu doğru bakmıştım. O bana mı yapmıştı onu. Neydi bu şimdi. Hayır hayır kesinlikle o köşk ' e temizlik yapamam . Yoksa beni öldürecek.
Hemen çekildim camın önünden odaya çıktım yattım. Çok çabuk yoruluyorduk burda. Öylece uykuya daldım. Bir daha yarın seslerle uyandım. Maç yapıyor olmalılardı. Yaaa bu ses beynimin içinde sanki. Direk bahçeye çıktım üzerime bir şey alıp. Güneşde vardı. Ön bahçe de kimse yoktu arka ki bahçeye geçtim. Topun orda olduğunu fark ettim. Ama topu almak üzere olan o kızı da . Ona sessizce yaklaştım .
Hudut:Hey sen.
Bir ses duydum elimdeki topu attım. Duvara doğru yaslandım.Ve o çoçuk bana bakıyordu yine.
Hudut:Ne işin var senin burda?
Hayal: Şey ben , şey ben ...Dilimi tutuldu ne bi türlü lafı söyleyemiyordu. Sinirlerim zıpladı zaten uykusuzdum. Hele o bağırış sesleri. Ona doğru yaklaştım. O ise duvara iyice sokuldu...
Destek olan herkese çoooook ama çoook teşekkür ediyorum.....canlar........^_^:))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampirin İlk Aşkı
VampireAdım hudut.İsmim gibi nefes alışım bile farklı çünkü ben bi vampirim,kalbi olmayan.Ama taki onu görene kadar , kalbim bi an da elinde olmadan sanki heran atacakmış gibi oluyor onu görünce. Ve o kız bi insan nefes almayı iyi beceren ve bi atan kalbe...