Bu bölümü kendim de beğendim 😋 güzel olmuş....
Okumanızı tavsiye ederim 😊🙈*******************************************
" Ona yaklaştım.Bir nefes uzağına sonra da başını ellerimin arasına aldım.Gözlerimi kapadım,açtım.Ellerimi aldım başından sonra da ona baktım.Hayal'in ağzından dökülecek ilk kelimeyi merak ediyordum..."
Hudut:Sakın bana bi daha o kelimeyi kullanma.
Hayal:Sen neden bahsediyorsun ben sana tek bir kelime bile söylemedim sinirlenicek.Ama doğru sen sinirlenmek için bahane de uydura bilirsin.
Hudut:İllaki söylemem mi gerekiyor. Beyninden geçirdiklerin neydi öyle?Yoksa ben egosu tavan yapmış gibi mi gösteriyorum uzaktan ne dersin?
Hayal:Ben...Konuşmasına izin vermedim.Kolunu bi kenara doğru savurdum.Ne söylemesini gerektiğini bilmeyen birisi diye düşündüm.
Hayal:Ne yapıyorsun sen?
Hudut:Ne yapıyorum ki susturuyorum seni işte belli olmuyor mu?
Hayal:Oluyor.Bence biz hiç konuşmayalım. Gerçekten kavgadan başka birşey yapamıyoruz çünkü.
Hudut:Bence de.Bu arada köşkte sana ihtiyaçım var.
Hayal:Nasıl yanı?
Hudut:Yanlış anlama bugün erken çıktın o yüzden diyorum.Bi dahakine işin erken bitse bile izin alıp bi yere gitme.
Hayal:Neden !!!Aaa doğru ya nasıl unutmuşum bana ihtiyacın var.
Hudut:Nasıl anlamak istiyorsan öyle anla çünkü ben gidiyorum.Az önce senin de dediğin gibi biz konuşarak anlaşamıyoruz.O sırada gözünden yeniden yaşlar süzülmeye başladı.Ne demiştim ona.Başımı kaldırıp gözlerinin içine baktığım da neden o halde olduğunu anladım.Bianda kalbime bi sızı hissettim.Onu teselli edebilecek ne cümlem ne de tek bi kelimen vardı.Ama gözünden düşen her yaş ruhumu delip geçiyordu adeta.
Hudut:Şey ben ne diyeceğimi bilmiyorum.Ağır yaşadıkların sadece bunu söyleye bilirim.
Hayal:Ağır derken?
Hudut:Ben hudut olmama rağmen eğer senin yaşadıklarını yaşasaydım senin kadar sabırlı olamazdım.
Hayal:Ne yaşamışım ben?Sinirlendiğini anlamıştım.Daha fazla onu üzmemeliydim.Sonuç da ben onu ...hayır bu cümleyi kurmayacağım beynimde bile.
Hudut:Babanı kaybettin...
Aniden söylemiştim.Aptal hudut.Neden birden söylüyorsun alıştıra alıştıra söyleseydin ya. Pişman olmuştum ama artık bi dönüşü yoktu. Bana bakıyordu tam gözlerimin içine. O masmavi gözlerin hiç üzülmesini istemezdim. Vereceği tepkiyi bekliyordum.Ya nerden biliyorsun diye soracaktı, ya da sanane deyip yoluna devam edecekti. Tam da düşündüğüm gibi olmuştu arkasını döndü tam gidiyordu, bi adım atmıştı ki bana doğru döndü. Sağ eliyle ağzını kapattı.Hıçkırıklara boğuldu. O anda ölmek istedim ölemeyeceğimi bildiğim halde. Elimi kaldırdım ona dokunmak için ama o bana yaklaştı iyice elimi yere doğru indirdim. Elini çekti yüzünden.
Hudut:Şey ben...
Diyene kadar o benim göğsüme başını dayamıştı.Sıcaklığını hissede biliyordum.Kalp atışları kulağımda yankılanıyordu.
Hudut:Üzme kendini hayal.
Dedim o ise göğsümü yumruklamaya başladı. Anlıyordum onu.Hiç bi karşılık vermedim. Öylece ona bakıyordum.Her vücuduma attığı yumruk darbesi onu rahatlatıyordu biliyordum.
Durdu aniden.Yüzüme baktı.Hayal:Sen nerden biliyorsun babamın öldüğünü?
Hudut:Sen söyledin.
Hayal:Hayır ben söylemedim.Beynimden geçenleri okuman.Hızlı bir şekilde önümde belirmem. Nesin sen? Sihirbazcı mısın?
Hudut:Şey aslında ben...Hayır hayır dedim kendi kendime.Hudut sınırını aşıyorsun.Sakın yapma ona gerçekleri söyleme.Unutma yasaları.Silkelendim kendime geldim.Az daha ona herşeyi anlatacaktım.Tek bi seçeneğim vardı önümde duran.Ona yaklaştım bir nefes uzağına sonrada başını ellerimin arasına aldım.Gözlerimi kapadım.Açtım.Ellerimi aldım başından sonra da ona baktım.Hayal'in ağzından dökülecek ilk kelimeyi merak ediyordum...
Hikayemi okuyan ve takıp eden Herkese teşekkürler😍 "aşksınız siz aşk"🙈😍🙈
Vote ve yorumlarınızı unutmayın....
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampirin İlk Aşkı
VampiroAdım hudut.İsmim gibi nefes alışım bile farklı çünkü ben bi vampirim,kalbi olmayan.Ama taki onu görene kadar , kalbim bi an da elinde olmadan sanki heran atacakmış gibi oluyor onu görünce. Ve o kız bi insan nefes almayı iyi beceren ve bi atan kalbe...